~1~

316 24 74
                                    

Siedzę na murku w umówionym miejscu przy fontannie. Nie mogę się doczekać dzisiejszego dnia, aż mi w głowie huczy od tego co dzisiaj zobaczę. Cieszę się, że przyjaciel dał mi tą wejściówkę i sam zaproponował dołączenie do zespołu. Pamiętam jak mi opowiadał, jak ktoś kogo imienia nie pamiętam za nic w świecie, odszedł z ich grupy i potrzebują nowego członka. Jestem zadowolony że padło na mnie. 

Moje myśli nagle przerwał dźwięk przychodzącego sms'a.


<15:31> Yoongiś: Zaspałem. Przyjdę za jakieś 15 minut. Możesz iść kupić lody.


Ehh.. Mogłem się tego po nim spodziewać. Dobrze, że nie przyszedłem wcześniej.. chyba bym mu nogi z tyłka powyrywał. Powoli wstałem i rozglądając się skierowałem swoje kroki w stronę naszej ulubionej lodziarni. Przyznaje, że dzisiejsza pogoda jest wręcz idealna. To na pewno będzie szczęśliwy dzień. Uśmiechnąłem się do siebie i podszedłem do lodziarki. 

-Dzień Dobry, poproszę dwa lody, po dwie gałki, czekoladowe i truskawkowe. - Nadal się uśmiechając patrzyłem na zwinne ruchy dziewczyny. Oba lody były gotowe w mniej niż minute. Dałem lodziarce banknot i pożegnałem się oznajmiając, że reszty nie trzeba.

Wróciłem  na murek i jak małe dziecko zacząłem delektować się gałką o smaku truskawkowym. Zerkając na bok zauważyłem swojego przyjaciela. Rozglądał się szukając kogoś wzrokiem.

Zapewnie mnie, no ale co tam )

( Zapewnie mnie, no ale co tam )

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jak zawsze idealnie dobrany strój dobrze na nim leży. Yoongi ma bardzo dobre poczucie stylu. Czasem zazdroszczę mu tego, ale no cóż.. Mi raczej bardziej podobają się dziury. Krzyknąłem i pomachałem do przyjaciela lodem. Ten się szczerze uśmiechnął i podszedł pewnym krokiem, jak to on zresztą.

-Nie gadaj, że znowu truskawkowo-czekoladowe..-Kiwnąłem głową.Skrzywił się, lecz wziął ode mnie smakołyk rozpoczynając rozmowę.

-No więc tak, przed 18 musimy być na miejscu bo równo o tej porze zaczyna się występ..-Przerwał i spojrzał na mnie, a ja tylko skinąłem, że słucham i żeby kontynuował. - Liczę na to.. ba! Jestem tego pewien, że Ci się spodoba. To są na pewno Twoje klimaty. Z resztą sam widziałem jak tańczysz i jestem przekonany, że inni Cię polubią. - Uśmiechnął się i ugryzł kawałek wafelka.

-Jakoś Ty mnie nie polubiłeś przy naszym pierwszym spotkaniu. - Spuściłem wzrok w dół, powoli zaczynając się obawiać tego co nadejdzie.

-Ja to ja, znasz mnie. Trudno na mnie wykonać jakieś wrażenie. - Widziałem zawahanie w jego oczach. Wiedziałem, że to nie prawda. Yoongi zgrywa zawsze twardziela, którego nic nie obchodzi. Lecz ja wiem, że w środku jest bardzo wrażliwy i uczuciowy.

-..No więc, co ja dalej miałem powiedzieć..? Ah tak, mamy swoje imiona sceniczne. To raczej powinieneś wiedzieć. Moje brzmi Suga, jest jeszcze Jimin, Jungkook, Jin, Rap Monster ( a nie powinno być Dance Monster? ) i J-Hope. - Zauważyłem, że wymawiając imię ''Jimin'' Yoongi się lekko zarumienił. Ah, to słodkie..

-Czemu się tak uśmiechasz? - Popatrzył na mnie z lekką irytacją.

 ( Eh to człowiekowi już nie można się uśmiechać czy co? )

-Po prostu nie mogę się już doczekać jak ich wszystkich poznam. Chciałbym bardzo należeć do Waszej grupy. Dobrze wiesz zresztą, że marzyłem o tańcu. - Jego kąciki ust uniosły się w delikatnym uśmiechu. To chyba był najładniejszy uśmiech jaki w życiu widziałem.

-Jak mógłbym zapomnieć? Codziennie mnie męczyłeś..- Zaczął naśladować mój głos. - Yoongi zróbmy ten układ! Yonngi przećwiczmy to jeszcze raz. No ale Yoongiś! Jak to nie masz już siły? Jeszcze! Jeszcze! Tak słodko wyglądasz jak to robisz! - Skończył i wybuchnęliśmy śmiechem.

-Yoongiś ja dopiero się rozkręcam, spokojnie. Twoje piękne nóżki nie będą mieć spokoju. - Zrobiłem głupią minę, i znów zaczęliśmy się śmiać wstając z murka.

-Dobra, chodź już Tae bo się spóźnimy. - Uśmiechnął się, złapał mnie za rękę i pociągnął w nieznaną mi dotąd stronę.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cześć pysiaki!  To jest moje pierwsze takie opowiadanie, więc mam nadzieję, że się może jakoś tak tyci tyci spodoba ^^

Sky is blue //VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz