~4~

130 15 40
                                    

-Jak zaraz w Ciebie wejdę..

Oho! Teraz będzie najlepsze. Nie ma to jak leżeć o 3 w nocy bo nie możesz zasnąć przez gadającego przez sen Yoongiego, jak to by robił z Jiminem. Co gdybym to teraz nagrał i mu wysłał? Nie no.. Dobra nie jestem taki wredny. 

Próbowałem wszystkiego. Jak jeszcze mi zacznie jęczeć to nie ręczę za siebie. 

Wyjąłem swój telefon z pod poduszki i wszedłem na Facebooka zobaczyć czy ktoś w ogóle nie śpi. Strasznie mi się nudziło, z resztą.. nie dziwcie mi się. Jedyny widok jaki miałem teraz tutaj to tyłek śpiącego chłopaka. Zostawię te widoki dla kogoś innego.

Kliknąłem moich znajomych i przewijałem listę modląc się, aby ktokolwiek był dostępny. Przewijam..nic. Przewijam dalej..znowu nic. Gdy już mam się wylogować, wyskoczyła mi przed nosem apka Messengera. Ciekawe kto to..

MESSENGER

-------------

Jeon Jungkook:

Hej. Czemu nie śpisz?

-------------

Woah. Okej, albo jestem ślepy. Albo dopiero się zalogował.

  ------------- 

Kim Taehyung: 

Gadający przyjaciel przez sen. Nie polecam.

  ------------- 

*wyświetlono* 

  -------------  

Dobra. Chyba na tym skończyła się nasza rozmowa. Czyli co? Powracam do prób zaśnięcia i słuchania jak Min posuwa kogoś tam. Nagle poczułem wibracje na swoim brzuchu. Podniosłem telefon.

  ------------- 

Jeon Jungkook: 

Ty śpisz u Yoongiego co nie? Nocowałem tam raz.. Wiem co czujesz. Współczuje T-T

  ------------- 

Kim Taehyung:

Nie no.. Da się po jakimś czasie przyzwyczaić. Ale dzięki za współczucie ^^ 

  ------------- 

Jezu.. nie mam pojęcia jak zacząć jakąkolwiek rozmowe albo ją pociągnąć. Jestem beznadziejny.

------------- 

Kim Taehyung:  

Wybacz że zapytam, ale jestem ciekaw. Czy u Was wszyscy są homoseksualistami?

  ------------- 

*wyświetlono

  -------------  

Okej. Chyba zepsułem tym pytaniem. Ale tak mnie to ciekawi, że po prostu musiałem. Wibracje..

  ------------- 

Sky is blue //VkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz