Hayatımı güzelleştiren kişi Bieber

357 11 0
                                    

YANLIŞIM OLURSA ÖZÜR DİLERİM.SİZİ SEVİYORUM MELEKLER.

TANITIM;

Merhaba ben Lucy, Lucy Pattinson. 17 yaşında bir genç kızım. Benim annem Kristen Pattinson, babam ise Robert Pattinson. Oyuncular ve çok ünlüler. Ben tek kardeşim. Biz New York'ta yaşıyoruz. 2 tane yardımcımız (hizmetçimiz) var. 1 tanede şöförümüz. Onları çok seviyorum...♥

1.BÖLÜM;

Bugün internette dolaşırken Los Angeles'ın en iyi okullarından birinin gönderisini gördüm. Gönderi şöyleydi ''BAŞVURULAR BAŞLAMIŞTIR, SON BAŞVURU TARİHİ 16.07.2013 HERKESE İYİ ŞANSLAR!'' yazarak altınada başvurmak için gireceğimiz siteyi link atmışlar. Bu okula parayla girilmiyor, kimlik nomuzu yazınca sınıftaki notlarımızı görebiliyorlar. Öyle okula alınıyoruz. Kazanamayacağımı biliyordum, fakat eğlencesine başvurdum.

1 AY SONRA;

Kapı çaldı. Gelen postacıydı. Mektuba baktım. Gönderen başvurduğum okuldu. Hemen açıp, okudum. İnanamıyorum, kabul edilmişim. Birden bağırdım. O kadar yüksek sesle bağırmışım ki bütün ev halkı salona telaş telaşa iniverdi. Hepsi neler olduğunu soruyorlardı. Bende 1 ay öncesini anlatıp, mektubu yüksek sesle okudum. Herkes benim adıma çok sevinmişti. Babama Los Angeles'a gidip gidemeyeceğimi sordum. Annemle düşündükten sonra şöyle dedi. ''Tatlım bu senin geleceğinin için çok iyi bir fırsat, tabiki gidebilirsin!'' dedi. Sevinçten teşekkür ederim diye bağırarak ona sarıldım. Babama ''Eee ne zaman gidiyoruz?'' dedim. Babam ''Gidiyoruz mu? Kızım aslında sen gidiyorsun. Tatlım artık büyüdün 17 yaşındasın. Orada tek yaşamaya ne dersin? Ben sana güzel bir ev alırım. Araba, mobilya vb şeyleri arkandan göndeririz. Annen seçer sonuçta zevkleriniz aynı. Ama beğenmezsen internetten modellere bakıp bize gönderirsin bizde alıp sana göndeririz. Olur mu?'' dedi. Çok sevinmiştim. Sevinçten kısık sesle kekeleyerek ''Tek yaşamak, Los Angeles'ta, tek...'' dedim ve aniden ''Bu mükemmel!!'' diye bağırarak babama sarıldım. Ardından anneme sarıldım. Babam gülümseyerek ''İyi o zaman yukarı odana çıkıp, bavulunu hazırla.'' dedi. Annemede ''Kristen, sende bilet alır mısın?'' dedi. Annem ''Tabi ki.'' dedi. Annem bilet almak için hemen telefon açtı. Babamda hemen güzel bir ev ayarlamak için Los Angeles'ta ki emlakçı arkadaşına telefon açtı. Odama çıktım. Bavulumu hazırlayıp, duşa girdim. Çıktığımda uçakta rahat edebilmem için şortla bir kombin yaptım. Giyindim. Saçlarımı yukarıdan topladım. Bavullarımı almaya şöförümüz geldi. Birlikte aşağıya indik. Hizmetçilerimiz ile vedalaştım. Annem, ben, babam ve şöförümüz arabaya bindik. Havaalanına gittiğimizde uçağın kalkmasına 6 dakika kalmıştı. Hemen babam, annem ve şöförümüz ile vedalaşıp uçağa bindim. Yanıma kimin oturacağını bilmiyordum ama erkek, benim yaşlarımda ve yakışıklı olması için dua ediyordum. Camdan babamlara bakıp el sallıyordum. Yanıma oturacak kişinin geldiğini fark ettim. Yanıma baktım ve bakmamla ağzımın açılması bir oldu. O kişi...

Hayatımı güzelleştiren kişi BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin