GÜZEL YAZMAYA ÇALIŞIYORUM AMA KİMSE BEĞENMİYOR YENİ BÖLÜM
+10 VOTE
HATIRLATMA;
Hemen babam, annem ve şöförümüz ile vedalaşıp uçağa bindim. Yanıma kimin oturacağını bilmiyordum ama erkek, benim yaşlarımda ve yakışıklı olması için dua ediyordum. Camdan babamlara bakıp el sallıyordum. Yanıma oturacak kişinin geldiğini fark ettim. Yanıma baktım ve bakmamla ağzımın açılması bir oldu. O kişi...
2.BÖLÜM;
O kişi Justin Bieber'dı. Ağzım açık kalmıştı. O ise o muhteşem gülüşüyle gülüyordu.
JUSTIN'IN AĞZINDAN;
Los Angeles'ın en iyi okullarından birine kabul edilmiştim. Ailemle konuşup Los Angeles'ta ki evimize taşınmaya karar verdim. Oradaki evimiz 2 katlı bir lüks apartmandı. Ben alt katta ki dairede kalacaktım. Üst katıda daha bugün almışlardı. Kim aldığını bilmiyorum ama inşallah kız, benim yaşlarımda ve güzeldir. Ailemle vedalaşıp havaalanına gittim. Uçağa bindim. Yanımdaki bir kızdı ve çok güzeldi. Bana baktığında ağzı açık kalmıştı.
J: Ne oldu?
L: Sen s-sen J-justin Bieber'sın.
J: Evet, peki ya sen kimsin?
L: Ben Lucy, Lucy Pattinson.
J: Aaa evet. Bende bu kızı nereden hatırlıyorum diyordum. Sen Kristen ve Robert Pattinson'un kızısın.
L: Evet.
J: Onların büyük hayranlarıyım. Her hafta Twilight serisini bitiyorum.
L: (Şaşırarak) Ooo, büyük bir hayransın o zaman.
J: (Gülerek) Evet.
LUCY'NIN AĞZINDAN;
Birbirimizin telefon numaralarını kaydettik. Uçağın inmesine daha 5 saat vardı. Esnedim.
J: Uykun mu var?
L: Evet.
J: Hadi uyu.
L: (Şaşırarak) Pekiii..
JUSTIN'IN AĞZINDAN;
Çok güzel uyuyordu. Öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Ama öpmedim.
5 SAAT SONRA;
Uçak inmişti. Lucy'i kaldırmak istemiyordum. Çok güzel uyuyordu. Bende onu kucakladım oraya arabamı getirtmişlerdi, Arka koltuğa yatırdım. Allah'tan paparazziler ortada yoktu. Gidip bavullarımızı aldım. Arabaya bindim, onu nereye götürecektim. Aklıma babası geldi. Babası ile arkadaştım. Telefon numarası vardı. Onu aradım.
J: Merhaba.
R: Merhaba Justin.
J: Şey kızınız Lucy ile uçakta yan yana oturuyormuşuz. O uyumuştu. Bende uçak indiğinde onu uyandırmaya kıyamadım. Eğer evinizin adresini verirseniz onu oraya bırakırım.
R: Justin çok düşüncelisin. Lucy'nin evinin adresi: ..........................
J: Aaa benim evimin üst katı.
R: Aaa öylemi o orada bir okula gidecek Los Angeles .............. Okulu.
J: Bende oraya gideceğim.
R: Hmm Justin o zaman kızıma göz kulak ol.
J: Peki efendim. Zaten uçakta tanışmıştık.
R: Tanıştıysanız aynı evde yaşayın olurmu? Onu çok seviyorum onun güvenliği için canımı veririm.
J: Peki efendim anladım.
R: Görüşürüz Justin.
J: Görüşürüz.
Ahh heyecandan bayılacaktım. Ve şunu fark ettim. Ben Lucy'e aşığım!
Hemen eve getirdim. Onun evinde kalsak daha iyi olur çünkü oranın muhteşem bir manzarası vardı. Eve girecektim. Çantasına baktım orada anahtar vardı. Eve girip onu odasına çıkardım. Aşağı bavulları falan almaya indim.
LUCY'NIN AĞZINDAN;
Uyandığımda bir evdeydim. Acaba beni buraya kim getirdi diye düşünürken odaya Justin geldi.
J: Demek uyandın
L: Evette beni neden kendi evine getirdin?
J: Burası senin evin yani bizim.
Şaşkın şaşkın bakarken bana her şeyi anlattı. Ben ona aşıktım! Acaba oda bana aşık mıdır diye düşünürken...