HATIRLATMA;
LUCY'NIN AĞZINDAN;
Uyandığımda bir evdeydim. Acaba beni buraya kim getirdi diye düşünürken odaya Justin geldi.
J: Demek uyandın.
L: Evette beni neden kendi evine getirdin?
J: Burası senin evin yani bizim.
Şaşkın şaşkın bakarken bana her şeyi anlattı. Ben ona aşıktım! Acaba oda bana aşık mıdır diye düşünürken...
3.BÖLÜM;
Justin birden dudaklarıma yapışmıştı. Karşılık veriyordum çünkü ona çok aşıktım. Öpüşmemiz kısa sürdü.
J: LUCY BEN SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM!!
L: JUSTİN BENDE!!!
Justin o muhteşem gülüşüyle güldü. Aynı odada kalıp kalmayacağımız konuşmadık ama ikimizde dolaba eşyalarımızı yerleştiriyorduk. Aynı anda birbirimize bakıp gülümsedik. Justin bana yaklaşıyordu. Tam beni öpecekken kapı çaldı. Justin sanki kahretsin der gibi kapıya bakmaya gitti. O gittikten sonra sesli sesli güldüm.
JUSTIN'IN AĞZINDAN;
Tam onu öpecekken kapı çaldı. Çok sinirlenmiştim ama Lucy'e fark ettirmemeye çalıştım. Kapıya bakmaya giderken arkamdan güldü. Ben tekrar gelince ne yapacak bakalım (güler). Kapıyı açtığımda karşımda Alice'i gördüm. Alice benim ablam (canlar dizi icabı ablası olarak koyasım geldi :D) . Onun burada ne işi vardı??
J: Abla!! Burada ne işin var (gülerek sarılır)
A: Seni çok özledim Justin!!! (sarılır)
J: Benim burada olduğumu nasıl öğrendin?
A: Annemizi aradım. O da herşeyi anlattı. O da Lucy'nin annesi konuşmuş ondan öğrendim.
J: Hmm, abla sana birşey söylememiz lazım. Ama kimseye söylemek yok. Hele anne ve babalarımıza asla! Biz zamanı gelince onlara söyleyeceğiz. (Lucy'e bağırır) Lucy aşağı gelir misin lütfen??
L: (Merdivenlerden inerken) Tabiii.(Lucy aşağı indi)
L: Aaa sen Justin'in ablası Alice olmalısın.
A: Evet öyle. Tanıştığımıza memnun oldum.
L: Bende.
A: Justin sanırım ben neler olduğunu anladım.
J: Anlat.
A: Siz birbirinize aşık olup birlikte oldunuz değil mi?
J: (Gülerek) Evet.
Tam olarak olan herşeyi Alice'e anlattım. Anlayışla karşıladı.
A: O zaman ben siz genç aşıkları yanlız bırakayım.
J+L: (Gülerler)
J: Abla biz aynı evde kaldığımıza göre sende alt dairede kal. (Anahtarı uzatıyor.)
A: Tamam. O zaman ben aşağıdayım. (Gider) (Kapı kapanır)
J: Arkamdan gülersin ha sen (Gülerek kucaklayıp yukarı odada yatağa atar)
L: (Güler)
LUCY'NIN AĞZINDAN;
Yavaşca yatağa yatırdı. Ceketini çıkardı. Sırıttım. Yanıma uzandı. Çok yorgunduk, uyuya kalmıştı. Çok tatlıydı. Duşa girdim. Duştayken Justin geldi. Birlikte yıkandık. Duşta öpüşüyorduk. Çok romantikti. Duştan çıktık.
L: Justin çıkar mısın giyinicem.
J: (Gülerek) Beraber duş aldık bebeğim, şimdi benden mi utanıyorsun?
L: Justinn.
J: Çıkmıyorummm.
Seksi bir şekilde ona yaklaştım. Yatakta oturuyordu. Bornozla bile değildim havluylaydım. Eğildim. Gözü göğüslerimdeydi. Dudaklarını yaladı.
L: Peki seni öpersem çıkar mısın?
J: Tabi ki bebeğim.
Ayağa kalktı, öpüşüyorduk. İkimizde havluylaydık. Sonra beni yatağa atacağını fark ettiğim anda kapıyı açtım.
L: Git hadiii.
J: Ahh peki.
Giyiniyordum. Çok güzel bir elbise giydim. Çünkü onu bir yere götürecektim. Elbiseyi giydiğim anda kapıyı açtım. Birde ne göreyim Justin delikten bakıyordu. Kikirdeyip kaçtı. Havluluylaydı. Yastıkla kovaladım. Havlusu düştü ve çıplak kaldı. Gülmekten gebermiştim. Çok utanmıştı. Hemen odaya çıktı. Bende peşinden. Çıplakken ona bakıyordum.
J: Hey ben sen giyinirken sana saygı gösterip odadan çıktım.
L: Ya ya delikten bakmak saygıysa.
J: Niye bu kadar seksi giyindin?
L: Sende düzgün bir şeyler giyde bara gidelim.
J: Ahh peki.
O giyinirken bende ayakkabımı, saçımı falan yaptım.
Dışarı çıktık. Justin hep göğüslerime bakıp dudaklarını yalıyordu. Eliyle kafasını ittim. Güldük. Arabasına bindik. Bara geldiğimizde ortalıkta...
+5 Beğeni ve +5 yorum gelirse yeni bölüm gelir.