TIPUL RAU

70 13 3
                                    

Mia imobilizat mâinile deasupra  capului.
Si imi studiază atent fiecare părticică din corp, incerc sa îmi misca mâinile  in stânga si in dreapta in speranta de a scapa , dar nu reusesc , forta lui este incomparabila fată de a mea.

- Ce e prințesa? iti e frică? zice el râzând, observând lacrimile ce imi brazdau chipul.

- De tine ? Intreb eu, apoi incerc sa ma prefac ca rad , incercand sa para cat mai adevarat , râsul meu. dar eu de fapt tremuram de frica.

- Atunci de ce plângi? Si tremuri?
cu siguranță sia dat seama că joc teatru.

- Cum sa nu plângi cand esti într-o scoala de corecție? Mint eu , sperând să mă creadă.

- Asculta Fato, nu ma minții! spune el dandumi drumul incheieturilor , care ma usturau îngrozitor, acum stranganduma de gât, nu îmi plac minciunile, si mie imi vor spune tot ce ti se întâmplă! Sa nu ai secrete față de mine! Ai inteles? spune el mărind stransoarea din jurul gâtului.
Mi-am pus mâinile peste ale lui încercând să i le înlătur, deoarece  simteam că mă sufoc.

Parca dumnezeu mia ascultat rugăciunea si , atunci pe usa a intrat in băiat cu parul negru.

-Kevin , dai drumul  ca o omori! ce naiba faci? Te-am auzit urlând de pe hol! spune luandui mâinile din jurul gâtului meu.

Cad cu capul de dulap, luând guri mari de aer in speranta de a imi recăpăta  respiratia. 

După un timp imi revin si arunc i privire in oglinda si vad ca mi-a lăsat niste semne destul de urâte MEDIA.
Imi dau cu fond de ten in speranta  de ami ascunde acele urme.

Imi iau o bluza cu cu guler pentru a nu se observa si ies in curte, in speranta de a ma calma puțin.

Acolo mai erau doua fete care decid să  
vina la mine .

-Ia spune , cum a fost ? Spune una dintre ele râzând.

-La ce te referi? Intreb eu nedumerită.

-Hai , nu te face ca nu stii ca doar team auzit cum gâfâiai cand ă venit Kevin la noi in cameră........
Daca ati stii...... spun eu pentru mine.

-Eeu..... ammm...am avut o criză de astm iar el ma observat si ma ajutat.
Atata tot nu sa intamplat nimic din ce credeti voi....

-Bine cum zici tu , eu sunt Kate
iar ea Megan si stai cu noi in aceasi cameră. Spun ele printr hohote de ras.

-Ma bucur sa va cunosc! spun eu

-Hai termina cu politeturile astea ! Spune-ne despre tine. 

DIN PERSPECTIVA AUTORULUI.

In aparenta, fetele par de treabă , dar ceea ce nu stie e ca  ele sunt puse de Kevin sa afle mai multe despre ea ,dar si răspunsuri care unui băiat îi este greu sa le obtina de la o fată .

- Eu sunt Kate Smith spune fata cu parul negru si ochii verzi.

-Iar eu sunt Megan McCartney. Pa tine cum te cheamă?

-Rose Carter. Si am 16 ani.

- Megan are 17 ani iar eu tot 16 ca tine .

- Ia spune mai esti virgină?  Intreaba Megan , de acest detaliu Kevin este foarte curios isi spune ea in gand.

-Da normal sunt prea mica ca sa am astfel de escapade. Spune Rose convinsă.

- Noi doua  nu mai suntem de multă vreme.....  soptesc bucuroase ca au obtinut una dintre cele mai pretioase informatii.

- Cand ai ciclu? Intreaba Kate ?

-Ammm .......asta este o intrebare destul de personala? Intreaba Rose stânjenita , dar habar nu avea care era esența acestei intrebari...

- Nu ca doar suntem fete ! Incearca Megan sa de altceva de inteles.

- Pai abia  terminat săptămâna trecută
Fetele ranjesc multumite de raspuns.
Cu siguranță Kevin va fi multumit de raspuns.

Noi plecăm pe afară vii si tu?

-Nu eu merg în cameră

-Bine cum zici tu Rosie.
Au iesit in curtea scocolii unde era
Kevin , asteptând nerăbdător.

- Ia spuneți ce ati reusit sa scoateți?
Iau spus si ce au aflat , la care zâmbește satisfăcut de ceea ce a aflat.

-Asadar e virgină, voi mai mult decat bucuros sa fiu eu primul.

- Iesiti afară vreau sa vorbesc cu ea.

- Cum vrei! Spune ele înfricosate deoarece stiu stiu ce pedepse vor vor primi daca nu fac cum spune el.
- Ce a spus cand ati întrebat-o ce sa intamplat la noi in cameră? spune el ranjind pervers?

- A zis ca a avut o criză de astm.
Spune Kate râzând în hohote.

-Si ca tu ai ajutat-o ,adaugă Megan.

- Mai avea puțin si o sugruma . Spune Jack. care tocmai venise.

- A îndrăznit să mă mintă, ar trebui să se învețe ca alta data sa nu o mai faca.
Am planuri mari cu ea .

-Vrei sa io tragi? Intreaba Kate.

- Cine nu ar vrea? Are un corp perfect.
Ce sani mari avea ,si ce bine i se observa prin acel tricou!
O talie de invidiat ,picioare lungi, parul acela ondulat , ochii aceia ciocolatii ! O vreu , la naiba, o vreau doar pentru mine!
Ahh deabia astept sa o aud cum geme sub mine, sa io trag tare si dur,si sa......

-Usor frate , mai esti cu noi?
Daca tot o vrei asa tare atunci o vei avea, iar noi te vom ajuta.
Spune Dave care abia sa asezat langa
Megan.

- Am un plan , uite ce vom face.....
Sune Dave.

DIN PERSPECTIVA ROSE

Eram in pat încercând să dorm,  în speranta de a uita ca sunt într-o  scoala de corecție si ca mai aveam puțin si muream sugrumata, am fost scoasa din gândurile mele ,cand  am Kate ca intra in cameră si se apropie de patul meu.

- Hei Rosie, vino cu mine sa ti arat ceva! spune ea .

- Ce vrei sa imi arati?Intreb eu.

-Surpriza!!! Spune ea chicotind.

- Bineeeee ,spun eu încercând sa imi dau seama sa fac : sa merg ?sau sa nu merg ? Decid sa merg pana la urma nu am nimic de pierdut.

- Iti voi pune aceasta esarfa la ochii,
Bine? Intreaba ea.

-Ok. Afirm eu si ma las purtata de ea  mai intai printr-un  coridor , apoi intram intro cameră, si Kate imi da drumul mâini , aud cum se da in spate 
iese din camera si aud cum invarte o cheie în  yala apoi ma panichez si spun:

-Kate? aproape soptesc panicată.
Simt ca cineva imi mangaie talia , iar eu încep să tip ,dar acel cineva imi pune mana la gura si imi sopteste :

-Shhhhh usor frumoaso !
Imi da jos esarfa neagra de la ochi, si observ ca suntem într-o  camera cu peretii albi si negri ,un pat mare cu baldachin in fata mea era tipul acela cu parul roscat, care vroia sa ma sufoace.

-Ce e acum iti e frica?

GATA SI CU CAPITOLUL ASTA
DACA NU ESTE INTERESAT, IERTAȚIMA DEOARECE ESTE PRIMA MEA CARTE.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 03, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

COSMARUL COPILARIEI MELEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum