IV. Intalnirea

57 4 0
                                    

   Ziua 5: Ziua in care lucrurile se agraveaza.

   Ziua precenta, adica cea cu petrecerea, a fost vineri, asa ca nu trebuia sa merg azi la scoala, fiind sambata. In ultimele zile, am simtit o schimbare in mine, nu stiu ce fel de schimbare, dar cu siguranta, una negativa. Am devenit mult mai irascibila si nu ma mai pot controla. Ma simt foarte ciudat. De parca nu imi mai pasa de nimic. Problema este ca vreau sa imi pese, chiar vreau, dar pur si simplu nu pot sa schimb asta. Mama mi-a prescris chiar si cateva medicamente, ea fiind doctor. Nu stiu de ce, dar am simtit nevoia de a lua mai multe medicamente decat a fost nevoie, dar nu am facut-o. Am reusit sa ma controlez. Cel putin, de data aceasta. Chiar dupa ce m-am trezit complet, am deschis laptop-ul si am intrat din nou pe profilul lui Tyler. Cand am ajuns aseara acasa, am gasit pe biroul meu, poza lui de profil  trasa la imprimanta, asa ca am lipit-o de oglinda. Nu stiu de unde a aparut, dar nu mi-a pasat. Dupa o vreme, am primit un mesaj nou de la Anonima, in care m-a intrebat daca mi-a placut poza pe care am gasit-o pe birou. Deci ea mi-a oferit aceasta splendida imagine de care ma pot bucura zi de zi.
                   Tyler: Imi pare rau pentru noaptea trecuta.
                  Kattie: Nu, mie imi pare rau.
                  Tyler: Nu stiam ca ma placi, dar nu putem fi impreuna... Eu chiar o iubesc pe Chloe.

   La vazul acelor cuvinte scrise pe ecran, am inceput sa ma invart prin pat, nestiind ce sa fac. Am fost atat de nervoasa, nu am mai stiut ce sa fac. Simteam ca eram in stare sa fac ceva de nedescris in momentul acela. Am mers in baie si am inceput sa arunc toate chestiile din baie pe jos. M-am privit in oglinda si nu m-am mai recunoscut. Acea fata care statea in fata oglinzii, era o straina pentru mine. In fata mea, statea pe un raft, cutiuta in care se aflau pastilele mele. Am desfacut capacul si am luat doua. Dupa ce am iesit din baie, am decis sa ii scriu lui Chloe.
                    Kattie: Buna
                    Chloe: Buna Kattie. Ce mai faci?
                   Kattie: Buna, am o problema. Sunt in regula. Cel putin am fost, trebuie sa vorbim.
                   Chloe: In regula.
                   Kattie: As vrea sa il lasi pe Tyler in pace.
                   Chloe: Poftim?! Este iubitul meu. De ce l-as lasa in pace?
                   Kattie: El mi-a spus sa iti cer asta. A spus ca s-a cam saturat de tine.
                   Chloe: Serios? Nu credeam ca sunt atat de rea.
                   Kattie: Nici eu. Nu este prea destept pentru ca te lasa asa.
                   Chloe: Da, pai, poate ca nu este la fel cum credeam eu. Multimesc ca mi-ai zis. Si spune-i te rog, ca imi pare foarte rau daca l-am ranit.
                    Kattie: Desigur.

   Tot ce mi-a mai ramas de facut a fost sa rezolv treaba si cu Tyler, asa ca i-am scris si lui faptul ca Chloe vrea sa se desparta de el. Nu i-am spus adevarul, dar nici nu m-am simtit vinovata. Nicio urma de vinovatie nu se afla in mine. Ideea ca il plac, mi-a urcat atat de mult la cap, in cat am uitat ce este de fapt important si cel mai grav, am uitat de mine insumi. Am devenit o obsedata. Dar nu mi-a pasat. Nu atata timp cat asta m-ar fi dus la Tyler. Tyler parea foarte confuz de faptul ca Chloe a decis sa se desparta de el si m-a pus pe mine sa ii transmit asta, dar nu a suspectat nimic. Cine ar suspecta o fata nepopulara, timida, ciudata? Ce motive ar avea ea?
   O parte din plan a dat roade. Dar asta nu insemna ca ma va duce la Tyler. Trebuia sa ii fiu alaturi in aceasta perioada de despartire ,,oribila’’, asa ca l-am consolat, iar el mi-a multumit pentru asta. Pentru faptul ca ii sunt o prietena atat de buna. Am vorbit ore in sir dupa aceea, ceea ce m-a facut sa ma simt bine din nou. Mai bine spus, implinita. Bine nu stiu cand ma voi mai simti.

   In timp ce vorbeam cu Tyler, m-am uitat pe profilul sau si am observat o fata care i-a dat like-uri la toate pozele. Am intrat pe profilul ei, dar si ea avea la toate pozele, like-uri date de Tyler. Aveam o noua problema. Ce ar fi trebuit sa fac cu ea? Nu stiam daca ar fi trebuit sa ii scriu sau nu, pentru ca nu credeam ca ar fi avut destula incredere in mine. Nici macar nu o cunosteam. Am facut acelasi lucru si cu ea, la fel cum am facut cu Chloe, doar fata aceasta a fost mai rautacioasa. Mi-a spus ca nu am dreptul sa ma bag intre el si Tyler. Conversatia a inceput sa devina destul de rautacioasa, pe fata parand sa o deranjeze foarte mult ceea ce i-am cerut, asa ca a blocat conversatia dintre mine si ea. Dar nu m-am dat batuta. Am cautat din ce in ce mai multe informatii despre ea si am reusit sa ii gasesc numarul de telefon. I-am trimis un mesaj in care scria ca trebuie sa il lase in pace. Vazand ca nu ma dau batuta, a hotarat sa cedeze. Dar nu a cedat, decat dupa mult timp si decat dupa ce a realizat ca sunt in stare de a face mult mai multe lucruri decat ar fi crezut. Si asa si era. As fi fost in stare sa o caut pana la capatul lumii, ca sa scap de ea. Vor mai aparea multe fete care vor incerca sa ajunga la Tyler, dar nu voi lasa sa se intample asta.
   Trebuia sa grabesc lucrurile, asa ca i-am scris lui Tyler ca ar trebui sa ne intalnim. El a acceptat, deci ne-am dus la film.
   -Imi pare rau de despartirea ta.
   -Este in regula, poate ca este mai bine asa.
   -Sunt sigura ca este.
   -Poftim?
   -Nimic.
   Am decis sa iau lucrurile mai usor cu Tyler, pentru ca nu am vrut sa se sature atat de usor de mine.
   Am ales sa mergem la un film de groaza, ceea ce ar putea fi mult mai romantic, mai ales ca aceasta, fiind o intalnire. Mi-am dorit sa isi puna mana pe umarul meu, ceea ce a si facut cam pe la jumatatea filmului. Mi-am sprijinit capul pe umarul lui, si am savurat momentul. M-am simtit atat de speciala, incat am vrut ca momentul acela sa nu se termine vreodata. Cel putin, nu pana cand a inceput sa il doara umarul pe Tyler si pana cand mi-a venit o pofta de nedescris de popcorn. Am mers sa iau popcorn, cand am vazut pe hol fata aceea cu care am vorbit azi. M-am uitat doar cu coada ochiului la ea ca sa vad ce pune la cale. A intrat in sala de cinema si am uramt-o si eu imediat. Cand am intrat, am vazut-o stand alaturi de Tyler. Am simtit o ura imensa crescand in mine atunci. M-am indreptat spre ei.
   -Buna, poti veni putin cu mine? am intrebat-o pe fata.
   -Da...cred.
   Fata parea ca nu ma mai recunoaste, sau doar voia sa nu faca un spectacol in fata lui Tyler.
   Am intrat in baie, alaturi de ea, fata parand foarte nedumerita si putin speriata.
    -Ce vrei sa imi spui?
    -Nu ma mai recunosti? am intrebat-o.
    -Desigur ca te recunosc. Esti fata aceea obsedata care nu il lasa in pace pe Tyler.
    Imi simteam nervii pana la capatul puterilor, dar am decis sa ma abtin.

   -De fapt tu nu il lasi in pace, a spus fata.
   -Poftim?! Nici macar nu te place.
   Destul. Nu am mai putut rezista. Am lovit-o atat de tare pe fata aceea cu pumnul, incat a cazut lata pe jos, iar sangele a inceput sa ii curga din nas. A incercat sa riposteze, dar nu am lasat-o sa castige. Am lovit-o in continuare cu ambii pumni, iar de data aceasta nu a mai ripostat. Cred ca am lovit-o destul de tare incat sa o fac sa lesine. M-am intors la Tyler imediat.
   -Ai rezolvat? m-a intrebat Tyler.
   -Da, desigur.
   Dupa ce m-am asezat la locul meu, m-am gandit ca acum este momentul perfect in a face urmatorul pas. El si-a pus din nou mana pe umarul meu, era perfect. Mi-am intors capul spre el si am observat ca el se uita la mine zambind. Apoi, mi-am dus capul in in directia sa, el facand acelasi lucru, apropiindu-se de mine pana cand buzele noastre s-au atins. Am inceput sa ne sarutam, acela fiind un sarut incredibil, Tyler fiind un baiat care saruta foarte bine. Sper ca nici eu nu an fost mai prejos.

  

Cele 10 Zile De Obsesie [Completa]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum