3. bölümle tekrar sizlerleyizzzz. Biliyorum çok geç oldu ama herzamanki gibi mazeretlerim var :)) yazılılarım çok yoğundu. Ama yazılılar bitti artık geç yazmayacağım. Diğer bölüm en uzun bölüm olacak. Voteler 30u geçince yeni bölüm gelecek. ( Kesin ve gecikmesiz gelecek :) ) sizi çok seviyorum. Yorumlarınız benim için önemli..
MULTİMEDYA = METE
BÖLÜMÜ ŞARKIYI DİNLEYEREK OKURSANIZ DAHA ETKİLİ OLUR ;)) İYİ OKUMALARRR...
Bu şarkı sözleri neydi şimdi ? Belki saçmalıyorumdur yani böyle bir şey olması imkansız. Biz onla kaç yıldır arkadaşız. Kardeş gibi büyüdük. Bu kesinlikle olamaz !
-Sözler güzelmiş.
-Evet, ben yazdım.
-Barış, sen aşık mısın ?
-Mira bunu nerden çıkardın ?
-Aslında anlamak zor değil yazdığın sözlere bakılırsa. Bunu sadece aşık bir insan yazabilir.
-Alakası yok !
-Peki sen bilirsin. diyip kalktım. Onun yanında bir saniye bile durmak istemiyordum. Bu ne kapris böyle ? Derdi ne anlamıyorum ki. Of herneyse ona hiç sinirimi bozamayacağım.
Birden telefonum titredi. Açtığımda bir tane mesaj vardı. Bilin bakalım kimden ? Meteeeeeee !!!! Ay inanamıyorum ya bu okulun en popüler çocuğu.
Bu gün takılmaya ne dersin melek ? **-mete**
Bu çocuk niye bu kadar tatlı,kaslı,kibar,yakışıklı... olmak zorunda ki ?? Tabiki de evet diyeceğim. Cevabımı göndermek için telefonun tuşuna bastığım anda içimde kötü bir his oluştu. Sanki Barış'a ihanet ediyormuşum gibi hissediyordum. Ya seviyorsa ?
Ben hiçbir zaman onun kadar kimseyle eğlenmedim. Hep zor zamanlarımda yanımda oldu. Sevgilimden, annemden , babamdan öteydi. O özeldi benim için. Ve son günlerde aramızda tuhaf şeyler olmaya başladı. Sadece onun bana karşı olan hisleri değil benim de ona karşı olan hislerim değişti gibi sanki. Of bilmiyorum. Bunları düşündüğüme inanamıyorum. Onu asla kaybetmek istemiyorum. Bence böyle bir şey de olmayacak, olmamalı da...
Meteyle barda buluşmaya karar verdik. Mete gerçekten çok yakışıklı olmuştu. Herzamanki gibi o seksi gülüşünü yaptı. Ve bense kendimden geçtim.
-Harika görünüyorsun melek.
-Sen de öyle yani şey.. Daha sözümü bitirmeden daha doğrusu bitiremedin kahkaha atmaya başladı. Şaşkın şaşkın baktım.
-Senin bu şaşkın halini seviyorum. dedi ve bize birer hafif içki söyledi. Ben içkimi yudumlarken onu bir kız aldı götürdü. Sürtükkkk !!!!!! Ve dans etmeye başladılar. O da hiç hayır demiyor gayet de keyfi yerinde Mete Bey' in. Bense hiç onu o sürtüğe kaptırır mıyım ? Tabiki de hayır ! Yanına gittim kızı saçından tutup kenara doğru ittirdim ve Mete'nin karşısına ben geçtim. Mete yine kahkaha attı. O böyle kahkaha atınca ağzını yırtasım geliyor.
-Melek sinirli galiba...
-Kusura bakma sen de baya halinden memnundun rahatsız ettim seni.
-Yok canım ne demek eskilerden biri işte.
Eskilerden biri mi ?? O ne demek ya ? Senin kaç tane eskin var ? Kesin bardaki bütün kızlar bunun eskisiymiş. Sinirlendim gittim bir kaç içki daha istedim. Sanırım biraz aşırı içmişim. Uyandığımda Barış'ın kollarındaydım.
-Bu hikayeye de göz atabilirsiniz :) = http://www.wattpad.com/35422881-peki-ya-o