-6-

766 38 13
                                    

VE YİNE YENİ BİR BÖLÜMLE SİZİNLEYİM. EVET, KAÇ AY OLDU YAZMADIM. BENİ PARAÇALAMK İSTİYOR OLABALİRSİNİZ AMA SÖZ BİDAHA OLMAYACAK. VOTELER VE YORUMLAR UMARIM DİĞER BÖLÜMDEKİ GİBİ OLUR. SİZİ SEVİYORUMMM. VOTE 50 YI GEÇİNCE YENİ BÖLÜM ANINDA GELECEK SÖZZ. BU ARADA ARKADAŞIM ASLI NIN YARDIMI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ OKUMALAR..

MULTİMEDYA : SONRAKİ BÖLÜMLERDE BİR KARAKTER...

Uyandığımda Barış ın kollarındaydım. Neden bana bu kadar sıkı sarılıyordu ki ? Bir yerim kırılacak zannettim. Hayır ! olanları hatırlıyordum. İtirafı,öpüşmemiz. Ne yapmıştım ben ?! Hemen kalktım (onun kollarından kurtulmak hiç kolay olmamıştı.) burdan hemen çıkmalıydım. Gitmeden önce ona bir baktım. Neden böyle olmak zorundaydı ? Ona bir arkadaş gözüyle bakarken... Neyse o uyanmadan önce gitmeliydim. Kapıyı yavaşça çekip çıktım. Ezgi yi aradım, konuşmam lazımdı. Hayır ya ! şarjım bitti. Üstümde para da yok, ne yapacağım geri dönemem ki. Üstelik kazanın etksi hala sürüyor. Yürümeye başladım.Yarım saat kadar yürüdüm, yanımda bir araba durdu.

Mete !!

-Senin şu anda evde olman gerekirdi. Çabuk arabaya bin !

Sessizce arabaya bindim.

-Nereye gidiyoruz ?

-Sadece bekle.

-Söyle !

-O Barış bebesinin seni bulamayacağı bir yere.

Aradan bayağı zaman geçti. Şehir dışına çıktık. Korkmaya başlamıştım.

-İstemiyorum, bırak geri döneceğim.

-Asla !

İçimden kendime lanet okuyordum. Barış ın yanında güvendeyken şimdi sinirli bir playboy tarafından kaçırılıyordum. Tam bir aptaldım !

Issız bir yere geldik, bağ evine benziyordu. Arabadan indi, kapıyı hızla açtı. İtiraz ettim ama kolumdan sıkıca tutup içeri götürdü.

-Neden böyle yapıyorsun ? Hadi geri dönelim, lütfen.

-Hayır- melek. Önce biraz eğleneceğiz.

Kendine bir içki aldı.

-Sen de ister misin ?

-Nefret ediyorum senden !

-Ben de.

Annemi özlediğimi farkettim. Şu anda evimde olup annemle tartışmayı o kadar isterdim ki !

Çok berbat bir gündü. Bütün bu olanlar o kadar fazlaydı ki. Gözlerimi kapattım ve hayal ettim. Barış ın yazdığı şarkıyı söylüyoruz. Ben, Ezgi ,Kaan ve Barış. Etraftakiler şarkıya bayılmış. Barış gözümün içine bakıyor. Birden uyandım. Mete nin gözleri... Lanet olsun ! Çok içmiş, hemen onu üstümden itekledim.

-Ne bok yemeye çalışıyorsun ?

-Seni istiyorum, hemen ŞİMDİ !

-Defol, kapat o çeneni, yoksa bağırırım.

-Birileri çok film izlemiş ama kimse seni duyamaz , canım. O güzel sesinle bağırmak sana yakışmaz, melek.

-Bana melek demeyi kes seni piç !

-Peki, melek.

Yukarı kata kaçtım, kapıyı kilitledim. Bilinçaltım kapının arkasında durmam gerektiğini söylüyordu.

-Aç kapıyı yoksa kırabilirim !

-Birileri çok film izlemiş sanırım.

-Bana inan bunu yapabilirim.

Sıradan ŞeylerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin