Si per inat ate dite nuk punonin autobusat keshtu qe me duhej te kthehesha ne shpi ne kembe, vura kufjet dhe kenga e par qe me erdhi ndermend te degjoja ishte
"Rio Roma_Me cambiase la vida".Un i adhuroj kenget spanjolle.
Pa kuptuar isha hutuar pas telefonit dhe perplasem me dike, instiktivisht ngre syt lart.
-"Oh moss!! -thash me veten time, ishte nje nga ata personat bezdises ne facebook, fytyren e te cilit ja mbaja mend pavarsisht se nuk i kisha kthyer pergjigje.
Pas nje pause ishe ai qe theu heshtjen
-"Anael? Cfar rastesie? Si fillim nuk i pergjigjesh mesazheve te mija, me pas perplasesh me mua"- nderkoh qe fliste ne fytyre kishte stakuar nje buzeqeshje e dukej sikur ma bente per inat.
-" Ti e di shum mir qe nuk u perplasa qellimisht, un madje as nuk te pashe fare"- iu kundervura dhe po te vazhdonte keshtu do me bente te humbisja durimin.
- "Po, gjithsesi cne ktej ti?" - pyeti i habitur.
-"Ketej kam shtepin"- iu pergjigja nderkoh mezi prisja te ikja.
-"Epo kjo po qe eshte rastsi,dhe un ketu afer e kam shtepin, por nuk e dija qe edhe ti banoje ketu"
-"Jan shum gjera qe ti nuk di per mua, tani me duhet te iki"- dhe ika pa e pershendetur se di pse ai njeri me acaronte shum
E degjova tek me thoshte -"Do shihemi serisht" nderkoh qe tashme isha larguar prej tij.
Ugh !! Jo as nuk doja ta shikoja serisht, okej e pranoj ishte shum i bukur brun, me tipare te bukura dhe nje buzeqeshje qe biente ne sy, por vetem kaq asgje me rendesi..
YOU ARE READING
A Dream With You (Shqip)
RomanceVetem dashuria mund te sheroj nje zemer te thyer .. A.L©