3.

266 14 0
                                    

Ne cdo pyetje qe ben perpiqu te gjesh pergjigje nga vet ti..
Askush nuk e di me mir se ti se cfar kerkon e se cfar ndjen..
Nese do pyesesh se cfar i jep kuptim jetes tende..
Pergjigja je vet ti..

Ti i jep kuptim jetes tende..
Ne menyra te ndryshme, me detaje, emocione dhe njerez..
Jo njerez dosido e as perfekt, por njerez shum te vecante..
Me sakte vetem nje te tille.
Nje person qe kurr nuk do e harrosh ,qe kurr nuk do ndalosh se ndjeri per te..

Nje person i cili gjendet ne ate pjese te zemres tende ku cfardo lloj gjeje te ndodhi nuk do venitet kurr nga aty..
Nje person i cili do ti japi kuptim cdo gjeje ne jeten tende edhe pse nuk do jete prezent serisht ne cdo hap qe hedh ne jete do jet me ty ne qenien tende..

Eshte ai person qe e ben jeten tende perfekte, dhe keshtu ishte dhe ai per mua.....

Sapo kisha rrimare veten nga nje zhgenjim shum i madh dhe si per pasoj kisha ndryshuar dhe jo per mire, isha ftohur me boten e trajtoja sikur t'me kish marr gjen me te shtrenjt ,sikur te ishte ajo fajtorja per gjithcka.
Por eshte normale te ndryshosh, njerezit ndryshojne, jeta i ben te ndryshojne duke i perplasur me ngjarje fatkeqe dhe i ftoh shpirtin, i ben te mesohen te jetojne ne ate mizori.

Vjen nje moment kur do perballesh me embelsine, me dicka ndryshe nga se je mesuar dhe cdo gje te duket e cuditshme.

Frikesohesh!!

Nuk do te jesh e lumtur sepse ke frik se ajo lumturi do shkaterrohet dhe zemra jote e copetuar nuk do mund te rregullohet me.

Ke frik se nuk do e gjesh kurr ate njeri qe te ece per dore me ty mbi copat e thyera te shpirtit tend, te te mesoje te ndjesh serish.
Pra dhe dashuria do mbyll dyert e saj dhe do te perplas ne krahet e vetmise.

Frika gjithmon do behet penges per te vazhduar jeten normalisht, serisht do te bej te strukesh ne guacken tende dhe te presesh..

Te presesh ne pafundesi..

Por pakuptuar fundi i kesaj pritje ishte ne diten qe njoha ate..

A Dream With You (Shqip)Where stories live. Discover now