7.

133 12 0
                                    

Shfryva lehte dhe nisa t'i rrefej se c'kish ndodhur.

-" Futem ne facebook ne dark si gjithmon dhe shikoj disa mesazhe nga ai tek "message request", pra nuk e kam friend, ne fillim u habita qe cne qe nje i panjohur te kishte shkruar aq shum duke kembengulur ti ktheja pergjigje.

I hapa profilin sa per te pasur nje ide se si ishte ,per pamjen fizike d.m.th dhe nuk i ktheva pergjigje, por dje kur po kthehesha nga shkolla eca ne kemb se skishte autobusa ishin ne protest a dicka e till me duket.

U perplasa me ate"

- "Me rajanin??" Me nderpreu Ina.

Nderkoh vazhdova..

- "Po, dhe me foli si pa te keq sikur te ishim te njohur po se di pse por prezenca e tij me acaron, po perpiqet te afrohet me mua e un nuk e dua kete gje ti e di pse"

- " Anael, jo te gjith meshkujt jan njesoj"

-"Nuk kam besim, po ti nga e njeh ate?"

-"Eshte kushuriri im moj"

-" Mos me thuaj qe ke ti gisht ne kete kembnguljen e tij me mua??"

-"Hahah jo jo por cudi si sme paska treguar"

-"Gjithsesi sa me larg te me rrij aq me mir per mua"

-"Do te duket e cuditshme por te njejten gje dua dhe un, vertet eshte kushuriri im dhe eshte njeri shum mir por me femrat...
Epo nuk eshte dhe aq i qendrueshem dhe nuk dua te te lendoj, ti je shoqja ime me e mir"

-"Pa merak skam ndermend te merem as me te as me asnjeri tjeter"

Perfundova keshtu bisesen nderkoh qe Rajan erdhi te sjelle porosite..

-" Urdheroni dhe ju befte mir, nese keni nevoj per dicka mos ngurroni te me therrisni"

- "Rrofsh kusho" - ia ktheu Ina.

Pasi pim lengun dhe biseduam per gjera ne pergjithesi rreth shkolles lam pagesen ne tavoline dhe u nisem te dilnim kur Rajan therriti serisht ..

-"Anael Prit pak!!"

Dreqi ta haj mesa duket nuk paska ndermend te me ler te qete..

A Dream With You (Shqip)Where stories live. Discover now