5.

137 14 0
                                    

Sapo arrita ne shtepi,ndrrohem dhe shtrihem te fle pak sepse isha shum e lodhur.
I ndjeja qepallat e syve te renduara dhe si per inat sa mbylla syt mu shfaq imazhi i tij.

Dreqin as gjum nuk do me linte te flija !!

Mora telefonin te shikoja oren dhe vura re qe kishte vajtur shum vone, u futa ne facebook se fundja detyra nuk kisha sot dhe kisha nje mesazh.
Ne fillim mendova te mos e hap por u bera kurioze.

Ishte nga Rajan

"Je shum e bukur e di? Nuk ti hiqja dot syt pak me pare, dua te te shikoj prap"

Prap ky? A nuk lodhet ndonjher?
Nuk i ktheva pergjigje.

Mar nje laps dhe nje leter dhe nis te shkruaj, me pelqente dhe e beja shpesh kete gje, te shkruarit ishte ber pjes e imja.

Koha iku shum shpejt dhe kete e kuptova kur hapa syte dhe pash qe isha ber von per ne shkoll.

Dreqin!! Kjo nuk me falet nuk duhet te tregohesha kaq e papergjegjshme.

U nisa nxitmthi te kapja autobusin dhe keshtu nisi serisht nje dite monotone, serisht i njejti ambient, te njejtet njerez por nuk ankohesha isha shum mir me mesime.
Pas mesimit e kisha len te dilja per kafe me shoqen time te ngushte Inen.

Shkuam te nje lokali i ri qe ishte hapur sefundmi, u ulem diku dhe po prisnim te vinte kamarjeri te merte porosine nderkoh qe Ina iku ne tualet ,kur papritur degjoj nje ze te njohur tashme ...

A Dream With You (Shqip)Where stories live. Discover now