1.

4.1K 115 8
                                    

Amira komt achter de Tanger markt kassa vandaan waar ze werkt. Ze vind een blaadjeop de grond, zeker van de jongen die haar vroeg iets te drinken in de middag maar toen kwam haar broer er weer tussen die hem weggejaagd. "Amira doe de brood in de broodbak benti. Ja baba. Dan doet ze alles van te voren voor morgen ochtend. Ze kijkt in de spiegel die tegen de pilaar staat. Ze kijkt naar haar groene ogen. Ze zet haar hoofddoek recht en loopt naar haar grijze mat Vespa. Dan rijd ze naar huis en ziet ze de jongen die van de kassa. Hij roept haar en ze rijdt richting hem. "Hey, sorry he van je broer. Heeft hij je geslagen?" Nee, haha maakt niet uit. Als ie me aanraakt heeft ie problemen met mn vader. "Haha, gelukkig maar hoe heet je?" Amira jij? "Amira, mooie naam tbarkellah. Ik heet Amine." Waauuww Amine. Zegt ze in haar hoofd. Mooi naam mashallah👅. Dan komt een meisje genaamd Roumaissa. Ze roept: "Aminnee skaattjuuhh!!!" Oh, hoi. Zegt hij echt niet boeiend. Dan geeft ze hem een knuffel. "Eeyy, ga weg man we zijn buiten he."" Oh, sorry dat ik jullie stoor." Zegt Amira en ze rijdg weg. "Nee, Amira asjeblieft blijf". Maar ze is al weg." Hee, dat is die chicka uit mn oude klas Amira. "Zegt Roumaissa maar Amine is al weggelopen. Amira denkt: is dat zn vriendin. Of zus? Of iets anders maar ze noemt hem skaatjjuuhhh😂...😣.

Aangekomen thuis.

Ze zet haar Vespa op slot en loopt haar portiek binnen. "Ohja, mama zei als je thuis aankomt ga naar de box om de couccous pan te pakken." Haar moeder zit in een rolstoel omdat haar benen verlamd zijn. "Morgen is het vrijdag. Couscous daayyy!!" Daarom.
Ik haat het om naar de box te gaan. Altijd die vieze surinaamse/ marokkaanse jongens die roken. Ze loopt langs ze en eentje zegt:" Ewaa zina, wat doe je hier." Ze checken haar van top tot teen. Dan pakt een surinaam dr arm. "Waar ga je naar toe?" Ee, niet aanraken. Dr been komt onverwachts omhoog en trapt hem in zn buik. "Mongool
!" "Wjoooowowowow gwn neer geslagen door een chicka fayyaaa. Pittige moslima hoor." Tfoe 3ala junkys, tbarkellah jullie hebben jullie best gedaan om junkys te worden. Oh, wacht nee toch niet jullie zijn zo geboren, was t ff vergeten. "De sigaret valt uit zn hand van verbazing en oppeens is het stil. Ze pakt de pan en loopt weer langs ze. Ze zijn nog steeds stil en eentje loopt naar achter van bangheid. Ze loopt naar boven richting haar kamer na dat ze de pan in de keuken heeft gelegd en haar moeder heeft geholpen met de afwas. Rechtstreeks naar haar bed.

Upside Down🙃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu