Ppf Amira
Ik hoor iemand praten...is t Hicham of...AMINE!! "Amira, geef me een kans, ik west dat je nit meer zwanger bent en ik heb fking veel spijt! Geef me een kans ik was gewoon niet honderd! Ik rookde wiet, dronk en meer dingen..ik word geholpen door Sallehdinne de broer van Hicham is hij heeft hij me verteld. Het spijt me word wakker Insha'Allah. Ik mis je kusjes, knuffeltjes. Dit gevoel heb ik nog nooit gehad. En nu ben je weg...je houd van Hicham." Zegt hij terwijl ik tranen voel vallen op mn hand. "AMIRA JE BENT WAKKER!!' En ja hoor de dokter en Hichamn komen naar binnen gerend. "Amine, ik heb alles gehoord. Ik hou ook van jou alleen heb je me pijn gedaan..Hicham niet. Maar ik had geen gevoelens meer voor je sinds ik erachter kwam dat je vreemd ging.." zeg ik zielig😂. "Probeer het...ik weet dat je gevoelens voor me had Amira. Ik ook voor jou, maar doe het voor Amine, hij meent het dit keer wel. Ik ga maar weer, ik hou van je..." Zegt Hicham uit mijn verbazing en geeft me een knuffel en kusje. Amine kijkt fking blij, terwijl ik niet eens ok heb gezegd ofzo.."Oke, hou van jou...." zeg ik fluisterend. "Mevr ****** u mag naar huis gaan u moet slapen op u rug niet op u buik, u kunt naar de apotheek om pijnstillers te halen." Ik knik en bedank hem. Amine pakt alles in en zet me in de rolstoel omdat ik niet echt kan lopen. Naar huis dan maar....
Huis
Amine tilt me op naar binnen en legt me rustig op de bank. Ik sta moeilijk op naar onze kamer en zet alles op de plek waar t hoort. Ik kijk naar een fotolijst in de kamer met foto's van Amine en ik. Ik ga naar Amine's kast om mannenparfum❤ te pakken maar zie iets wat mij weer teleursteld Aminetje.....
JE LEEST
Upside Down🙃
RomanceAmira leidt een heel normaal leventje totdat ze Amine ontmoet. Haar 'ware' liefde. Die tegen haar liegt en andere soort dingen doet. Dan komt ze Hicham weer tegen. Haar andere 'ware' liefde. Hoe ze daar mee om zult gaan?...Haar familie die tegen haa...