30. Speciale Deel.

527 34 2
                                    

Hey, sorry voor het lang wachten ben een weekje ziek geweest en niet naar school gegaan. Dit deel is een Speciale deel, extra lange deel dus...Blijf lezen en stem!!!❤🔜

Ppf Amira

(Lees ff terug als je niet weet wat er nu gaat komen.)

Ik zie Hicham daar bont en blauw zitten, hij is dus hier eerder gekomen dan ik. Ik ren naar hem toe en knuffel hem heel lang maar hij niet terug.. "Waarom, knuffelt u mij?" Zegt Hicham serieus. "Hicham, ik ben het Amira?" Zeg ik. "Sorry, mevrouw ik ken u niet." Zegt hij weer. "Hicham, mijn broer en zn vrienden hebben jou dit aangedaan. Het spijt mij zeer, het was geen goed idee om met jou een relatie te starten." Zeg ik huilend. "Haha ewa" Zegt hij lachend. "Hicham ik ben serieus en jij zit hier grapjes te maken dat je niks herinnert. Irritant mens." Zeg ik boos. "Tfoee."Zeg ik daarna nog en ga aan tafel zitten met een politie agent. "Mevrouw, mogen wij de foto's hebben die u hebt gemaakt?" Zegt de meneer. "Zeker. Wat kan hier aan gedaan worden?" Terwijl ik de foto's laat zien en hij die kopieërt naar een usb vroeg ik hem wat. "We kunnen hun arresteren, in de gevangenis voor 9 maanden en straatverbod geven. Daarna nog een boete voor 10.000 eure per persoon vanwege een gestolen auto van een bekende." Zegt de politie agent. Wow, hayek zo veel geld, maar eigen schuld dikke bult. "Oke, kan ik nog iets voor u doen?" Zeg ik. "Nee, we zullen de agenten laten rond rijden door heel Amsterdam, Amstel en Utrecht. Om te kijken of we ze vinden." Zegt hij. "Oke bedankt" Zeg ik en schud zijn hand. En liep weg zonder Hicham aan te kijken. Hij liep me achterna en zei "Sorry" Ik negeer hem en stap in de auto, hij ook. "Naar waar wil je?" Vraag ik Hicham. "Huis, van mn ouders." Ik rij naar zn huis en zet hem af. "Doei" Zegt hij en ik rij weg. Naar huis. Ik parkeer de auto en loop naar binnen. "Hey schat, hoe gaat het?" Zegt Amine rennend naar mij en knuffelt mij. Oh dit gevoel he. "Hey, gaat goed." En loop naar de keuken en drink een glas water. "Hoe gaat het met Hicham?" Vraagt hij en zit op de keukeneiland. "Perfect, toen ik binnen kwam en keek hoehet met hem ging deed hij alsof hij hersensschudding had, ik schrok maar hij vond het leuk hoor. Dus praat ik niet tegen hem." Zeg ik geïrriteerd "Oh, klinkt leuk." Zegt hij lachend. "Ik ga slapen." Zeg ik. "Is goed, ik ga naar de moskee met Sallahedinne. Hij haalt me op oke?" Zegt hij en rend snel naar boven. "Is goed." Zeg ik nog. Er word aangebeld. Ik maak de deur open en zie Hicham. "Wat moet je?" Zeg ik boos. "Salam aleikom, ik kom voor Amine?" Zegt hij. Oh shit, hij is dan Sallahedinne. "Oh aleikom Salam, Amine is bove..."Zeg ik terwijl Amine de trap afstormt en zegt "Ben klaar!" Hij geeft me een kus op mn voorhoofd en doet de deur dicht. Wauw, oke.. Ik liep naar boven en trok mijn py's aan. Dook mijn bed in en sliep.....

546  woorden zo nog een deel

Upside Down🙃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu