Ppf Amira
Amine en ik lopen door de stad. "Waar zijn we eigenlijk" Vraag ik aan Amine. "Frankrijk, Parijs.." zegt hij. Oppeens krijg ik een steek in mn buik.. "F..f..frankrijk?" Zeg ik terwijl ik stil sta. "Ja wollah sorry, ik wou richting Marokko gaan...je kan hier kleren kopen als je wilt voor in Marokko. "Ja...is goed." Zeg ik teleurgesteld.
We zijn naar Mc Donald's gegaan en hebben lekker......ROYALL FISH GEGETEN JWZ GOAALLLSSS👑👑👑❤❤❤. Maar ik heb ook allemaal kleren gekocht van LV enzo....
We zijn onderweg naar Marokko. Volgens mij zijn we in spanje. "Amine, mag k naar de wccccc aubbb stoppp!!!" Zeur ik. 'Wjooww 3hala goed kan je zeuren ik stoo nu bij pompstation kom binnen 10 minuten terug." Ik onderbreek hem doordat ik al ben uitgestapt. Ik moet echt nodig. Nadat ik naar de wc ben gegaan pak ik bog red bull en bueno's. Fking duur. Ik kom tegen iemand. "Sorry, ik ben onhandig!" zeg ik in t spaans. " Haha ben ook nl ik zag de kenteken van je auto." Als ik naar de mooie grijze ogen kijk kijk ik naar de rest. "Omg." Zeg ik onverwachts. "Haha, wat?" Zegt de knappe jongen. Hij pakt gwn de stift van de cassiere af en schrijft wat op mn arm. Z'n nummer!!! Maar...Amine...ik doe snel mijn mouw weer omlaag. Hij rekent voor mij af en ik zeg dankje ren richting de auto. "Wjoww ben je naar Amerika gegaan ofs?!" Zegt hij serieus. "Uhmmm...nee..was tegen eeb klein opatje aangekomen die was gevallen. Hielp hem." Lieg ik. "Uhu, gordel om!" Lacht hij.
We zijn nu in de boot. Ik stap uit de auto die staat gepakkeerd in de boot en kijk rechts van me. Serieus...die jongen alweer. Hij knipoogt en zegt kom, maar dan ziet hij Amine uitstappen en kijkt teleurgesteld weg. Amine oakt me speels van me hand en zonder dat ik het weet valt m'n telefoon..(JA ZONDER DAT IK T WEET SNP JE?) Ewa we zaten zo bij de raam maar Amine is ff wat chocomel gaan halen voor me. De jongen zit gwn voor me.
Ppf Hicham
Ik ben een prachtige meisje tegengekomen in de pompstation winkel...ik schreef mn nummer oo dr arm en rekende af. Later in de boot zag ik haar uitstappen en ik knipoogde naar haar maar zag een jongeman uitstappen. Wollah deze deed mij pijn en ik keek weg. Ik liep mt mn moeder langs hun auto en ik zag een Iphone 6S daar liggen. Ik pakte die op en zag op de achtergrond de meisje. Pfff, wat zij doet met mij kan niet. Aangekomen boven nam ik naast de raam plaats en mn ma ging richting wc. De jongen bij dat meisje ging naar de bar. Ik keek achterom en zag dat ze naar me keek. "He, je hebt je telefoon laten vallen bij jullie auto." Zonder haar wat te laten zeggen draai k me om. "Dankje..." dan komt de man terug en mn ma.....
HOE ZAL DIT AFLOPEN? ZAL ZE CONTACT OPNEMEN MET HICHAM.
Zoals belooft de 530 woorden voor jullie!! Veel liefde voor mn lezersss. Xx D
JE LEEST
Upside Down🙃
Любовные романыAmira leidt een heel normaal leventje totdat ze Amine ontmoet. Haar 'ware' liefde. Die tegen haar liegt en andere soort dingen doet. Dan komt ze Hicham weer tegen. Haar andere 'ware' liefde. Hoe ze daar mee om zult gaan?...Haar familie die tegen haa...