Mandag morgen! Og jeg skal i skole og det første dag efter sommerferien og jeg glæder mig til at begynde til fodboldtræning igen! Jeg tog en Adidas hættetrøje på og et par sorte jeans, sorte sko, og lod mit hår være løst, børstede mine tænder og så ned i stuen
-godmorgen søs!
-godmorgen tyler! Er William stået op?!
-Nope men han har også fri fra arbejde i dag!
-ok! Skal vi følges lidt af vejen?!
-okay! Vi går nu så!
-fint med mig!Vi tog jakkerne på og gik ud af døren
-kan du holde på en hemmlighed tyler?!
-ja?!
-igår på grillen mødte jeg en super sød fyr!
-kneppet i?!
-NEJ! Vi snakkede bare sammen hele aften
-kedeligt! Du kunne i det mindste ha givet ham en håndtrold!
-hva betyder det overhoved HAHAHAHA
-håndtrold betyder handjob! Du ved... du giver ham en spiller med din hånd!
-fy satan aldrig i livet!!!Resten af vejen grinede vi og snakkede videre og nu var vi endelig ved min skole! Tyler gik på gymnasiet man måtte højste være 17 for at gå på min skole!
Jeg sagde farvel til tyler og gik indenfor og fandt mit skab og lagde mine bøger der ind også Kom Cindy-hva så din møgfjabbe!
-Hej din suttesoVi grinte begge lige indtil Kiki kom! Kiki er skolens dulle og også den der har rekorden i flest engangknald!
-ad ryk jer taber!
-flet fissen din lede møg-kusse!
-hva kaldte du mig!
-jeg kaldte dig en led møg-kusse, har du svært ved at høre!
-hør her Cam! Snak sådan til mig igen og jeg for ødelagt dit liv!!!
-HAHA som om jeg er bange for sådan en kost som dig!Hun kiggede vredt på mig og rev mig i håret jeg rev igen og vi endte nede på gulvet i slåskamp imens folk stod og heppede
-KOM SÅ CAM!!!!!
Vi forsatte hun slog mig i Hoved med hendes taske og jeg slog hende med min sko så hun begyndte at bløde i pande også kom der en to voksen og rev os fra hinanden
-CAM WEST! OP PÅ REKTORS KONTOR MED DET SAMME!!!
Jeg gik sur op på rektors kontor og satte mig derinde
-nu igen Cam West det er 14 gang på 3 måneder jeg ser dig her igen! Hvad har du nu lavet!
-jeg slog Kiki i Hoved med min sko!
-jeg kan dsv ikke give dig en eftersidning for Mr. Bill er syg men istedet for kan du skippe fodboldtræning i dag!
-men jeg er anfører rektor! De har brug for mig!!!!
-de overlever nok!Jeg rejste mig og gik ud! Hold kæft en mudderkusse hun er!!!
Okay skolen af færdig og nu skal jeg til træning eller jeg skal side på bænken og se mit hold træne uden anfører! Jeg hader det!! Jeg havde glædet mig så meget og så kommer Kiki det smatskræv bare og ødelægger det hele!
Jeg satte mig over på bænken og alle de andre piger kom over til mig
-Hey cam?! Skal du ikke klæde om?!
-Nope jeg må ikke træne idag fordi jeg kom i slåskamp med Kiki! Men jeg skal nok stå ude på sidelinjen og hjælpe jer!
-okay! Hvem skal så være anfører imens du ikke kan?!
-Zoe kan du ikke lige gøre det i dag!
-det skal jeg nok!Pigerne gik ud og spillede imens jeg hjalp dem og sagde hvad de skulle gøre imens jeg stod på sidelinjen
-GODT PIGER!! HANNAH AFLAVERE TIL ZOE!!!!
-jeg bryder mig ikke om at nogen står og træner mine pigerDen stemme havde jeg hørt før! Men hvor?!
Jeg vender mig om og der står han-DIG!
-DIG?!Det var fyren fra igår ham der hjalp mig med de fyrer, ham der købte mig en sodavand og jeg snakkede med hele aften!
-hva mener du med dine piger?!
-jeg er deres nye træner?!
-hvad?!
-jaer, men vi ses, du skal nok hjem af?!
-ik rigtig! Jeg er anfører på holdetJeg kunne se han blev helt pinlig berørt og stod med et overrasket ansigt
-ohhh sorry, jeg vidste ikke...
-det okay HAHAHAHA
-hvorfor er du ikke ude at spille?!
-det ligemeget!
-okay??!Han løb ud og hjalp pigerne imens jeg råbte fra sidelinjen og hjalp dem, træningen var virkelig god i dag! Pigerne jeg spiller med er virkelig dygtige!
-PIGER TRÆNING ER FÆRDIG LØB UD OG KLÆD OM OG SÅ SES VI I MORGEN!!
Pigerne løb ud og klædte om og jeg tog mine ting
-går du allerede?!
-ja jeg skal hjem?!
-okay, må du spille i morgen?!
-ja!
-så ses vi smukkeJeg smilte og vendte mig om og gik hjem, hele vejen hjem gik jeg og tænkte på hvor jeg havde set ham før! Jeg synes at jeg kender ham!
-JER ER HJEMME!!!
Der var Ingen der svaret, jeg gik ind i køkkenet og der lå en seddel hvor der stod
Til Cam
Jeg er taget til en fest med tyler og vi er hjemme klokken 23:00 vi elsker dig.Fedt mine brødre er taget til fest uden mig! Jeg satte mig ind i sofaen og tændte for tv'et og tænkte mig om hvor jeg kendte Hayes fra, og pludselig slog det mig!!!
-FUCK!
Jeg råbte i hele lejligheden nu ved jeg hvor jeg kender ham fra! Hold kæft jeg er dum!!!!!
Hayes Webb er den største player på min skole! Det er jo ham der går med alle de populære drenge!! Jeg er så dum!!!!!! JEG ER SÅ FUCKING DUM!
Det var derfor at alle pigerne var lige ved at få en orgasme da de så ham!
Det er sidste gang jeg snakker med ham! Han er seriøst et frygteligt menneske!!!
Jeg gik op på mit værelse og tog mit tøj af (undtagen undertøj) og lagde mig i min seng og lå og tænkte på hvor dum jeg var fordi jeg ikke har opdaget før at han er skolens største player! Efter jeg havde tænkt i lang tid faldt jeg endelig i søvn!
YOU ARE READING
Fuck The Player
Teen FictionCam West er 16 år gammel og går på Island High, hun bor med sine 2 storebrødre og hendes liv er meget ligesom alle andres, lige indtil at Hayes Webb dukker op og skal være fodboldtræner på hendes hold og begynder at vise interesse for hende, men hun...