Kapitel 14

2.1K 52 16
                                    

Jeg vågnede op til lyden af en høj banken på min dør og pludselig blev døren revet op og Hayes kom ind, hva fuck var klokken?

"Hej" sagde jeg forbavsende og gned mig i øjnene,
"Jeg tror jasmin har fået en kæreste" sagde han og blev helt rød i hovedet, "det da sødt" sagde jeg grinene, "SØDT! Hun er alt for ung" sagde han surt og satte sig ned på sengenkanten, "ej Hayes! Hun er snart 15!" Sagde jeg og slog ham på armen, nu blev han altså nød til at styrer sig, "det er jeg da pisse ligeglad med" sagde han surt og lagde sig ned i min seng med hoved i mit skød, "ved du hvad jeg gør, jeg sender hende på nonne kloster" sagde han. Jeg kunne slet ikke lade hver med at grine, jeg havde aldrig set den her side af ham, "rolig nu, det er sikkert bare noget falsk flirteri" sagde jeg og aede ham i håret.

Yasmin's P.O.V

Jeg vågnede op til hoveddøren som smækkede i, det var nok Hayes som var skredet. Jeg rejste mig trættende fra sengen og slentrede ud i køkkenet og tog et glad appelsinjuice og gik derefter ind på mit værelse igen.

Pludselig gik mit vindue op og Hunter kom brasende ind med en pose McD i hånden og en pakke smøger i den anden, "Hej smukke" sagde han smilene og smed sig på sengen, "Hej" sagde jeg overraskende og kyssede ham, "deler du" sagde jeg grådigt og pakkede posen med MC op og fandt en cheeseburger frem, "ku' jeg byde på en smøg" sagde han og rakte pakken frem, jeg havde aldrig prøvet at ryge før men en gang Skal jo være den første. "Ja, okay" sagde jeg og tog en ud af pakken og tændte den, jeg satte den op til munden og begyndte at suge, og så begyndte hosten, det smagte frygtligt, og Hunter sad bare og grinede, "når du vender dig til det er det ikke så slemt" sagde han smilene og tog et Stort hvæs af sin egen smøg.

Klokken var efterhånden blevet meget og vi var blevet pænt sulten og Hayes var heldigvis ikke kommet hjem i nu.

"Maden er færdig" råbte jeg ude fra køkkenet.
Hunter kom gående ind i køkkenet og stillede sig bag mig og lagde hænderne om hofterne på mig, "det er ikke hvad jeg er sulten efter" hviskede han i mit ører og kørte hånden op under min trøje, "glem det" sagde jeg grinene og skubbede ham blidt væk, "jeg glæder mig til du blir femten" sagde han slesk og vrikkede med øjenbrynene. Gid jeg kunne sige det samme men jeg var ikke helt enig.

Cam's P.O.V

"Skal vi lave noget i dag" spurgte jeg og lavede sjove ansigter på ham, "det ka' vi da godt, noget bestemt du tænker på" sagde han med et slesk smil og et glimt i øjnene, "du kan også bare tage hjem" sagde jeg snobbet og vente ryggen til ham, han svarede ikke men nussede mig i nakken.

Jeg kunne mærke hans åndedrag i min nakken, han kyssede mig blidt op af nakken og Selvfølgelig blir min dør smækket op og William og tyler kommer brasende ind. Jeg skyndte mig at skubbe Hayes væk fra mig, jeg kunne mærke hvor meget jeg rødmede, det var sku akavet det her.

"Jamen kom da bare ind" sagde jeg og rullede øjne af dem, "hva laver i" spurgte William og krydsede armene, "seriøst, det var sku noget sært at spørger om" sagde jeg surt og kunne faktisk ikke forstå hvad de stadig lavede på mit værelse, "kom så William" sagde tyler og klappede ham på skulderen, jeg hviskede tak til tyler og de forvandt hurtig ud af døren.

"Jeg var så tæt på at komme i bukserne på dig" sagde Hayes grinene og smilede slesk, "gu var du ej" sagde jeg og skubbede ham ud af sengen.

"Fortæl mig en hemmlighed" sagde Hayes pludselig og kiggede betaget på mig, "nej" sagde jeg grinene og kiggede betaget på ham, "kom nu, ik hver en kylling" sagde han drillene og kørte en lok hår bag mit ører, "okay, jeg fik min menstruation da jeg gik i 2 klasse" sagde jeg grinene, "nederen" sagde han grinene og rykkede sit hoved tættere på mit, "din tur" sagde jeg og rykkede mit hoved væk fra ham,
"Jeg er vild med en" sagde han smilene og blinkede til mig, "hvem er det mon" sagde jeg grinene og inden jeg vidste af det ramte hans læber mine.

Fuck The PlayerWhere stories live. Discover now