Kapitel 15

461 11 0
                                    

Jeg vågner op og kan mærke Hayes holde om mig, jeg kan slet ikke huske at vi fladt i søvn.
Jeg vender mig om og kigger på ham, "godmorgen" siger han så og kysser mig, "vi har fodboldtræning om en time" nævner jeg og sætter mig op, "de kan vente" hvisker han og tager fat i mig og trækker mig under dynen. "Jeg skal have tøj på hayes" griner jeg, "nej" siger han fornærmet og smiler, "jo" mumler jeg og kysser ham på næsen. "Ups" siger han så og spænder min bh op og kyler den på gulvet.

Han kysser mig ned af halsen og ned til maven og kigger smilende op på mig imens han bider i min trussekant og så bliver min dør pludselig revet op og William kommer væltende ind, "UD" råber jeg og Hayes skynder sig at sætte sig op foran mig for at dække min halv nøgen krop og så bliver døren hurtigt smækket i.

Vi kommer ind i stuen hvor William og tyler kigger akavet på os, imens jeg undgår alle former for øjenkontakt, "vi går nu" siger jeg så og tager fat i hayes, og trækker ham med.

Da vi kommer til træning er alle pigerne kommet og de sidder bare og venter på os, så Hayes og jeg skynder os ind og klæder om og løber derefter ud på banen.

"Hey piger, undskyld jeg var forsinket men nogen kunne bare ikke holde fingerne væk fra mig" siger han grinene og lægger armen om mig, jeg ruller øjne af ham og stiller mig over til pigerne.

"Gå sammen to og to" råber Hayes og jeg finder hurtig sammen med Hannah. "Jeg har ingen partner" kan jeg hører en pige sige og så vidste jeg jo godt hvem hun skulle danne par med, "så danner vi par" siger Hayes og løber hen til hende.

"skal vi sige noget til hende" spørger pigerne og krydser armene, "Nej, det ligemeget" mumler jeg og forsætter med øvelserne.

Jeg kunne mærke raseriet vælde op i mig, bare synet af hende og hayes stå og grine og spille, gav mig lyst til at kyle i bold i hendes irriteret fjæs.

"Tak for i dag piger, vi ses i over morgen" råber Hayes og går over og tager noget vand imens pigerne løber i bad.

Jeg går hen til ham og lægger armene på kryds og kigger bittert på ham, "vi lavede jo bare øvelser" siger han og går hen til mig og lægger hænderne om talje på mig, og kysser mig på panden, "der er kun to piger i mit liv, og det er Yasmin og dig" hvisker han og aer mig på kinden, "lover du det" mumler jeg og kigger op på ham, "nej, vis du nu skulle droppe mig har jeg tolv andre piger inde i omklædningsrummet der nok er ret interesseret" siger han og griner, "hayesss" stønner jeg sørgende og slår ham blidt på brystet. Han presser mig ind imod ham og kysser mig.

Ahhhhhhhh kan man så hører henne fra omklædningrummet og pigerne står og laver grin med os.

Hayes's P.O.V

Jeg åbner døren og stiller mine sko, "YAS JEG HJEMME" råber jeg og går hen og banker på hendes dør men der er ingen der svarer så jeg åbner døren og for øje på 4 fødder stikke ud fra sengen, "YASMIN" råber jeg bag døren og jeg kan hører de begge vågner, "HAYES, HVA LAVER DU HER" råber hun panikkende og gisper, "jeg bor har" råber jeg, og så kommer hun ud med dynen rundt om sig, "jeg kan se du har besøg" siger jeg og kigger surt ned på hende, "vi har ikke lavet noget, han er bare en ven" siger hun nervøst og ser virkelig pinligberørt ud, "det fint nok, men når du har drengebesøg så vil jeg gerne være hjemme" siger jeg og kigger hende i øjnene, "selvfølgelig" mumler hun og kigger flovt ned i gulvet, "har du noget du vil sige" spørger jeg nervøst og prøver på at gennemskue hende, "Nej, det ligemeget" siger hun overbevisende og smiler skævt til mig, Jeg nikker okay og hun går ind på sit værelse igen, men med døren på klem!

Cam's P.O.V

Jeg åbner døren og går ind, jeg kigger rundt men kan ikke rigtig få øje på nogen så jeg går ned af gangen og kan hører lyde indefra et værelse så jeg åbner døren og det var et toilet, "Hej Hayes" siger jeg og sætter mig på toilettet, "Hej" råber han og bader videre, "jeg kommer nu" siger han og slukker for vandet og tager et håndklæde om livet og kommer ud, "kys" siger han og jeg giver ham et kys på maven, "kan du ikke hente nogen boxershorts til mig" spørger han og begynder at tørrer sit hår i et andet håndklæde.

Jeg går ind på hans værelse og finder et par boxershorts og går tilbage til toilettet og giver ham dem, "kig væk" siger han med en tøse stemme og griner.

"der er ingen storebrødre der kan forstyrrer os nu" hvisker Hayes og kysser mig på kinden, "din lillesøster ligger lige inde ved siden af" siger jeg grinene og skubber ham væk, "hun sover jo" siger han og kysser mig på halsen, "godnat Hayes" mumler jeg og kysser ham på kinden og lægger mig ind til ham.

Fuck The PlayerWhere stories live. Discover now