Kapitel 16

641 16 5
                                    

Jeg vågner og kan mærke hayes ligge og nusse mig i håret, "godmorgen" hvisker jeg og vender mig mod ham, "er vi kærester" spørger han og virker nervøs, "ja, er vi ik" mumler jeg forvirret og kigger på ham "selfølgelig, er vi det" smiler han og ligger armen om mig, "må jeg så godt kysse dig i offentligheden" spørger han grinene, "nu for vi se" griner jeg og trækker på skuldrene

Hayes's P.O.V

"Hayes, må jeg komme ind" kan jeg hører Yasmin råbe ude fra gangen, "øjeblik" råber jeg og giver cam min trøje, "kom bare" råber jeg og døren bliver åbnet, "hvor mange grader skal vaskemaskinen stå på" spørger hun og smiler, "det kommer and på hvad du skal vaske" siger jeg og sætter mig op i sengen,
"Mit lagen" mumler hun og smiler skævt, "sæt den på 60 grader" svarer jeg mistænksomt og så forsvinder hun hurtigt igen.

"Hun havde en dreng sovende i forgårs, du tror vel ikke de har, du ved, og det derfor hun vasker sit lagen" spørger jeg nervøst og kører hænderne gennem håret, "du kan jo spørger hende" foreslår cam og smiler.

Jeg slentre ud på badeværelset til Yasmin som er igang med at sætte vaskemaskinen igang, "Hej" mumler jeg og trækker på smilebåndet, "Hej" smiler hun og rynker brynene, "okay jeg spørg bare ligeud og du skal ikke være bange eller pinligtberørt over at svare" siger jeg og klør mig i nakken, "okay" griner Hun forvirret, "Er grunden til at du vasker dit lagen, fordi du har haft sex" spørger jeg og kigger nervøst på hende, "Nej, det er bare beskidt Hayes, og hvis det var derfor, hvorfor har du brug for at spørger" svarer hun surt, "Fordi du ikke er særlig gamle, du alt for ung til at have sex og du forstå hellere ikke betydning i sex" hvæser jeg surt, "jeg bliver femte om få dage, og du mistede din mødom da du var fjorten" siger hun flabet og krydser armene, "jeg er en dreng Yas, sådan noget gør vi, vi er idioter" udbryder jeg og læner mig op af døren, "bare hver sød og fortæl mig om du har sex eller om du vil have det foreløbig" siger jeg og kigger hende i øjnene, "jeg har ikke sex, og jeg regner ikke med at have det foreløbig" mumler hun og kigger irriteret på mig, "gudskelov, god snak" mumler jeg og forsinder ud af toilettet.

"Hvordan gik det" leer cam og hviler sit hoved på min skulder, "bedre en forventet" svarer jeg og smiler for mig selv.

"Yas, jeg går nu" råber jeg og tager min jakke på, "KAN DU IKKE LIGE HENTE EN T-SHIRT TIL MIG, DE LIGGER I DEN FØRSTE SKUFFE" råber hun ude fra badeværelset. Jeg lunter ind på hendes værelse og tager fat i den første trøje jeg får fat i og på min vej ud af værelset for jeg øje på en kondom pakke på hendes natbord og der slår det klik for mig.

"YASMIN" råber jeg og braser ind på badeværelset, "UD, JEG ER I BAD" brøler hun surt og smider en Tom shampoo bøtte over badeforhænget, "her i huset lyver vi ikke" snerre jeg surt, "hva mener du" udbryder hun forvirret og stikker hovedet ud af badeforhænget, "Hvor har du den her fra" spørger  jeg og løftet kondomet op, "HVORFOR ER DU SÅ INTRESSERET, jeg har mit privat liv og du har dit, må jeg nu ikke ha et kondom for en sikkerheds skyld" brøler hun irriteret og forsvinder bag forhænget, "du bliver hjemme i dag" råber jeg og forlader toilettet.

Jeg dukker surt op til festen og kan ikke tænke på andet en Yasmin, det er jo ikke min mening at blive så sur, men der er ligesom ikke andre end mig og en gang i mellem min storebror, som passer på hende.

Yasmin's P.O.V

Jeg er rasende på Hayes, han for det jo til at lyde som jeg byens tøjte, det var ingengang min, det var en Hunter glemte sidst han sov har.

Jeg ligger i min seng og ser Tv da mit vindue blir åbnet og Hunter kommer kravlende ind med et dåse øl i hånden. "Hej" siger jeg og sætter mig op, "Hey" leer han og stinker af øl ud gennem munden, "burde du ikke være til din egen fest" spørger jeg grinene, "jeg vil meget hellere være sammen med dig" siger han smilene og går tættere på mig, "du fuld" mumler jeg grinene og hjælper ham Over i sengen, "nej, jeg bare glad" leer han og aer mig på kinden, jeg rødmer og gemmer mit ansigt i dynen, han graver mit ansigt frem fra dynen og kigger smilene på mig, han sætter sin tommelfinger på min hage og kysser mig blidt på munden.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 06, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Fuck The PlayerOnde histórias criam vida. Descubra agora