Csodás nap

512 26 4
                                    


Miután Victor el döntött az ágyon,nem is tudom mit kellene tennem, vagy mondanom.

-Victor mit csinálsz ? 

-Mindjárt meg tudod ! -simított végig Yuri arcán 

*Victor lassan közzel hajolt hozzám, és megcsókolt.*

-Hmm! Yuri láttam hogy néztél rám, az Onsenben miattam pirultál el igaz ?-kérdi lágy hangon 

-Nem, csak meleg volt a víz. *Victor a nyakamat kezdte el csókolgatni, a szabad keze egyre lejjebb indult, a pólómon keresztül.*Victor állj !*szakadt ki belőlem* 

-Mi az Yuri , nem erre vágysz ?

 *finoman meg fogta, a kezemet és meg csókolta*  

-Mondd azt, hogy nem kívánsz !-mosolyog 

A kezemet az arcára tette, és ő is ugyan ezt tette. Nem tudom Victor mit érez irántam,még azt se tudom, én mit érzek ő iránta. Rajtam ül, a két lábam az ő két lába közt. Olyan furcsa érzés ez az egész,nem tudom mit kellene mondanom neki, ez nekem még új és ismeretlen.

-Victor én !*két szép szemével néz rám, közelebb hajol hozzám és hosszasan megcsókol*

-Folytasd, ne hagyd abba ? -a szem kontaktust nem töri meg 

-Nem aludhatnánk inkább ? Holnap edzés és *mire befejezhetem volna, közbe szólt*

-Igazad van,aludnod kell.*még nem áll készen, de én várni fogok rá, akár egész életemben ha kell.Ha érzem hogy itt az alkalom, akkor le csapok rá.*-mosolyog

-Van valami baj ?

-Nincs semmi, csak el gondolkodtam.

Victor leszáll rólam, be takar és ki indul a szobámból. Lehet megbántottam volna ? 

-Vi *rám mosolyog*

-Ne aggódj, csak inni megyek és jövök is vissza.Vagy nem szeretnéd, hogy veled aludjak ?-az ágy mellet áll mosollyal az arcán-Siettek vissza!  

Mit kéne tennem? Valakivel kellene róla beszélnem ? Talán Minako-sensei-el,Phichit-tel,vagy a szüleimmel ? nem szóba se jöhet, még azt hiszik perverz vagyok, magamnak kell ezt ki tapasztalnom.Nézhetnék videót róla, hogy ezt még is hogy kell? Inkább hagyom az efféle gondolatokat, és rá bízom magam Victorra.Hirtelen észre se vettem, hogy be jött a szobába.

-Yuri *biztos megint rám gondol*

Le kapcsolja a villanyt.A fél homályban csak annyit láttok,be fekszik mellém az ágyba, hozzám bújik, át karol,és egy csókot nyom a homlokomra.

-Yuri most jutott eszembe, hogy holnap nincs is edzés.

-Hogy mi ? -fakadt ki belőle

-Arról beszéltünk Yurioval, hogy vissza megyünk Oroszországba és te is jössz velünk.Ő hamarabb megy vissza, van valami dolga.

-Éretm

Victornak hátal aludtam el,reggel úgy ébredtünk mint egy szerelemes pár, egymás karjaiban.Majd rá néztem az órára.

-10 óra ? -ki ugrik az ágyból Victor fel kell

-Yuri mi ez a kiabálás ?-mondja álmos hangon 

-10 óra van !

-Rá néz az órára -és ma nincs is edzés,Yuri nem lenne kedved, vissza feküdni mellém ?

Bal oldalára feküdve, mosollyal az arcán néz a szemeimbe.Majd lassan fel kell és oda jön hozzám, lágyan a fülembe súgja.         

-Jó reggelt édes -meg csókolja - szép a szemed *mutat a tegnap esti ablak akciómra*

Gyorsan ki rohanok a szobából, és neki mentem Yurionak. Azt hittem üvölteni fog velem, helyette el mosolyodott ?  

-Mi történt malac, be szólt az ablak ?-kérdi gúnyosan 

-Ami azt illeti - kezd bele félénken 

-Igen tegnap este lefejelte -vág közbe Victor 

-Esetleg mentőt ne hívjunk neked ? vagy az a tavaly előtti, Grang Prix-re kellet volna.Mikor bőgtél a wc-ben, és anyucit hívtad -mondja dühösen 

-Yurio !

Mire Victor bármit is mondhatott volna, anya meg zavarta. 

-Kisfiam, hogy nézel ki ? -kérdi rémült hangon -Már megint nyitva hagytad az ablakot ?

Victor-Yurio : Már megint ?

-Igen ez már nem az első alkalom.

Yurio az arcán fél mosollyal, dühös szemekkel mondani készül valamit, de nem hagyom.

-Mikor mész vissza ? -kérdi félve 

-Holnap! még van egy kis elintézni valóm - dühösen kezd bele -Remélem nem leszel az utamban koca ? 

Mire mondhattam volna valamit, el tűnt a szemünk elől.

-Yuri nem kéne fel öltöznöd ? *szólal meg mögöttem az edzőm*

Bólintok aztán vissza indulok a szobámba, Victor a sajátjába. El se hiszem, hogy tegnap este együtt aludtunk és megcsókolt ! megcsókolt! Vajon fog valami változni kettőnk közt? Mondjuk nem volt se ideges,se mérges rám, mikor mondtam neki hogy aludjunk.De vajon milyen lehet ? és ő már túl esett ilyenen -pirulni kezd - Istenem! Ilyenekbe bele gondolni se merek, és ha neki csinálták már ? és ...-pánikba esik

-Yuri minden rendben ? -furcsán néz rá -arra gondoltam, ma úgy is pihenünk el mehetnénk sétálni.

-Jó

Victor:*Yuri a földön térdel, ki pirult arccal.De édes ! A tegnap este nagyon jó volt, de muszáj vissza fognom magam.*

A hosszú séta után haza érve, gyorsan fel rohantam a szobámba, a korcsolyám ért kell egy kis magány, és csend számomra. A közös sétánk nagyon jól telt Victorral, addig míg meg nem fogta a kezem, tiltakozásnak nem volt helye.Láttam rajta hogy boldog már csak ennyitől az lenne ? egy egyszerű kézfogástól ? ez már azt jelentené hogy járunk ? Hogy mi ! Én és Victor Error!Victor el mondta nekem, hogy mi pár nap múlva utazunk Oroszországba. Yurio majd csak 2 hét múlva csatlakozik hozzánk, most a nagypapájához megy és hogy utána hova, azt Victor nem osztotta meg velem. Korcsolyával a kezemben, futok ki a házból de Victor el kapott egy csókra.Miért csinálja ezt velem ? Majd kacér mosollyal, az arcán át ölelve, a fülembe súgja*Vigyáz magadra édes, ha legkésőbb 10 -re nem vagy itthon, érted megyek.*puszit nyomot az arcomra, és ki kísért.

A pályához érve oda köszöntem Yuko-san-nak. Gyorsan a cipőt korira váltottam, és mentem a jégre. A tavalyi Erószomat, szeretem volna a mostanira is használni, csak több ugrással benne.4-es flip, vagy 4-es lutz, és dupla vagy tripla salchow. A forgások már nagyon szépen mennek, mint ahogy a lépés sorozat is, már csak az ugrásokat kéne jobban kivételezni. Magamba mélyen elmerülve, egy ismerősnek a hangja hallatszott, elég furcsán a hangja. Meg fordulva látom Minako-senseit, egy üveg bor kíséretében.

-Minako-sensei -oda ment hozzá     

-Yuri olyan csodálatos vagy ˘! -mondja kicsit ittas állapotban 

-Mennyit ittál ? *mutatok a kezében lévő üvegre*

-Csak ezt az egyet ! Vigyél haza ! -mondja a korlátnak dőlve 

Fel mentünk a korit gyorsan cipőre váltottam, el köszöntünk és vettem is vele haza az irányt. Majd nem 2 órámba telt mire Minako-senseit haza vittem.

1 perc múlva 10 óra. Victor azt mondta hogy ha, 10 - re nem érek haza értem jön.Nem értem miért mondta, már régebben is kint maradtam tovább.Az ajtóhoz érve gondoltam várok egy kicsit, hogy tényleg igaz az amit mondott, és most akkor én lepem meg őt. Nem kellet sokáig várnom, mire az említett fél kilépet az ajtón.Mikor felém fordult még szóhoz sem hagytam jutni,és meg csókoltam őt.Hirtelen a nyelvét meg éreztem az ajkaimon, végig simulni és be engedtem őt. Olyan fantasztikus érzés , ahogy a nyelve gyengéden az enyémhez ér . Várjunk csak mi ez ? 


Folytatás következik...  

Yuri!!!on ice VictuuriDove le storie prendono vita. Scoprilo ora