Neden?

21 4 2
                                    

6 Ocak 2017

Bugün seni gördüğümde üzgün gibiydin. Neye canının sıkkın olduğunu bilmiyordum ama kalbinin bana verdiği his ile acını bende bizzat yaşadım Park JiMin.

Aramızda bir bağ varken sen bu yolu göremiyorsun neden? Neden bu bağı görmek için çabalamıyorsun? Oysa ben bu yolu görene kadar nelerken fedakârlık ettim biliyor musun? Kendimden! Evet seni sevebilmek için kendimi feda ettim ama sen belli ki bunu daha anlamamışsın Pak JiMin yinede senin beni sevip sevmemen önemli deyil ben seni ne olursa olsun seveceğim. Tüm kalbimle!

Unutma ki her ışık birgün gökyüzünde parıldarmış bende senin parıldamanı dört gözle bekleyeceğim, beni çok bekletme olur mu?

Hala acını hissedebiliyorum Park JiMin bu kadar canını sıkan şeyi o kadar çok merak ediyorum ki...Şuanda yanına gelip sana  sımsıkı bir şekilde sarılsam, kokunu hapsedermiş gibi içime çeksem ve sonsuza kadar o muhteşem ve umudumu tazeleyen gözlerine baksam fena mı olurdu Park JiMin bunu sende istemez miydin?

Lütfen beni fark et Park JiMin! artık beni görmezden gelmeni kaldıramıyorum.

Kalbim kaldıramıyor sensizliği artık. Onu o kadar sana alıştırdım ki sana bağımlı olmuş durumda JiMin, neden kalbime bu şekilde eziyet ediyorum neden seni ona alıştırdım ve neden senden vaz geçemiyorum Park JiMin

Neden?...

YunJae.


°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

My DiaryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin