Hoşçakal!

7 2 0
                                    

8 Ocak 2017

Bugün beni dünyanın en mutlu insanı yaptığın için sana sonsuz teşekkürler Park JiMin.

Yanıma gelip benimle konuştuğun zaman sanki kalbim yerinden fırlıyormuş gibi hissettim ve eminim ki fırladığı yer de senin kalbinin yanıdır çünkü bu kalp sadece sana ait Park JiMin.

Benimle konuşurken o sarhoş edilesi yüzünde kaybolmamak imkansızdı biliyor musun? Orada o dolgun ve pespembe dudaklarına yapışmamak için o kadar mücadele verdim ki kendimle anlatamam. O an anlatılmaz yaşanırdı JiMin!

O güzel ve parlayan gözlerinin derinliklerine inerken etrafımdaki çoğu şeyi unutmuştum sanki hafızam tazelenmişti. Sadece sana odaklanmıştım Park JiMin sadece sana!

Ama benimle konuşurken ve ben senin yüzünü zihnime kazıyormuş gibi bakarken adını dahi bilmediğim ve yüzünün bir gökkuşağı tarafından saldırıya uğradığını sandığım kız çıkagelmişti senin yamacına. Ve o an beni unutmuşsun gibi hemen o kıza dönüp konuşmaya başladın Park JiMin ve bu benim kalbimi daha da çok ağrıttı!

Konuşurken beni orada unutulmuş bir anahtar gibi bırakıp gittin neden peki neden? Beni orda delicesine sevindirmişken birden neden yağmur bulutu olup yağdın üzerime?

O kadar mı kolaydı beni orada bırakıp gitmek?

Ama sana bir şey diyeceğim, ben bu acıları çekmek için seni sevmedim Park JiMin. Hergün acı çekiyor olabilirim ama daha öncekiler bugünkü gibi acıtmamıştı!

Artık düşüncelerimde olmanı istemiyorum Park JiMin ve artık kalbimi yormana izin vermeyeceğim.

Hoşcakal Park JiMin

Hoşcakal...

YunJae

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

My DiaryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin