İstemiyorum!

6 2 0
                                    

9 Ocak 2017

Bugün seni unutmaya çalışırken ne oldu biliyor musun JiMin? Sana daha da çok aşık oldum seni aptal! Sana kendimi nasıl bu kadar kaptırdım bilmiyorum ama artık ağlamak istemiyorum Park JiMin artık seni unutmak istiyorum lütfen artık hayatımdan çık Park JiMin lütfen...

Ben kendime bu eziyetleri çektirmek istemiyorum beni anlıyor musun istemiyorum Park JiMin!

Ama bu kararımı vermemin asıl sebebi bugün seni, dün yanına gelen kızla öpüştüğünü görmek bay Park! Artık hayatımda bir yerin olmayacak anlıyor musun Park JiMin!

Ve ciddiyim artık peşini bırakacağım her ne kadar her seferinde daha çok aşık olsam da.

YunJae

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Merhabalar öncelikle bu bölüm biraz kısa oldu bundan dolayı özür dilerim ve ikincisi bölümleri artık haftada iki defa atmaya karar verdim günleri fark etmeyecek tabiiki birde sınavlarım olduğu için bölümler bu hafta pek sık gelmeyebilir.

*Dediğim planımı yani haftalık bölüm planımı önümüzdeki hafta uygulamaya başlayacağım.*

Birde 15 tatilde de çok sık bölüm gelmeyebilir hatta hiç bölüm gelmeyebilir çünkü telefonum elimden alınabilir😣 bu yüzden bu kitabı olabildiğince erken bitirmeye çalışacağım. Öylesi daha güzel olacaktır.

Açıklamalarım da bittiğine göre görüşmek üzere✌💖

My DiaryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin