Di rumah agam family Chae . Terdapat seorang yeoja tgh brdandan di hdpn meja soleknya .
'Malam nii mau pergi mana yaa ? Aihh , kelab mana lagi aq tak pergi..'* monolog Sungie sendirian*
'BIK ! OOO BIBIK ! BIBIK ! BIBIBIKKK? *jeritnya dari bilik* 'kemana pula bibik kesayangan aq ni.? Merajuk ka ? Marah ka ? Mau dipujuk ka.? Aq nii girlfriend dia ker -.-'Sungie pun turun kebawah mencari bibik kesayangannya itu.
'Mana pula si bibik aku nii ? Memalam buta menghilang , tak thu ke aq prlukn dia saat aq sedih ni? Klu tak mngdu happy and sedih kang , sedih pulak si tokki tu .. time nk mngdu lha dia hilang.'
soalannya , perlu ker -.-?Sungie pun pergi ke halaman rumah nya yg di blkg yg mmpunyai kolam renang .
'Dekat sini rupanya kau tokki , puas aq cari keliling rumah tau tak dari bilik stor sampai ke dapur sampai kat luar yg sjuk lgi dingin nii , kau kat sini ye tokki!?aih kau nii buat apa kat sini ???'
K , merapu huehuehue !Wonho pun brpling ke blkg . Lalu mencabut earphone yang dipakainya
'kau cari aq ker ?' Dengn muka poker faceu .
Sungie yg berasap mnhn mrh dan grmnya..
'Tak ! Aq cari....earphone kau ni ! ' *amik earphone Wonho*
'kau asal hah ? Sakit ke , sewel ? Tadi aq dgr ada pontianak menjerit .. kau tak dgr ke ? Weh , kau nk ke mna pulak memalam nihhh , tak insaf-insaf anak Tuan Chae yg sorang nii ..brtaubat lha nak , sblum kmu ditaubatkn*tunduk*
'Aq punya suka lha ! Ape kau kesah ? Huh !asal kau tunduk ???'
Wonho pun mengangkat mukanya dari tunduk.
(-Dia tunduk sebab Sungie seksi sgt , lahai yini budak-)
'Kau nak menggila lagi ke'
'Haah !'
Sungie pun blah , tetapi Wonho menarik rambutnya .
'ahhhhhh !! Sakit lha setann !'
'no no no ! Aq kena kesah lha ! Aq yang suci lagi brsih nii pun kena fitnah sbb kau tau tak . Kau nak menggila sesorang tapa,nii kau heret hesot aq msuk gila sekali kau tau ? -_-'
'Sakit ah ! Aq tuan kau tau ! Aq yang bayar gaji kau ! So dgr je la ckp aq ni'
Wonho pun melepaskn Sungie .
'heol , tuan Chae yang byr gji aq utk jga kau bukan kau yg byr gji aq ..heol kita kluar mkn pun kau sruh aq byr..duit bapak kau jugak, tlong jgn memperbelitkn lgi fakta tu boleh ?'
'Kfine ! Aq nk kluar ni bye !'
Sungie pun blah .
'Sakit jiwa sakit otak aq jaga dia ni ,last2 aq jugak yg mti dlm hspital tnjung rmbutan . Nnti muncul lha satu akhbar mngtakan ..
Seorang maid lelaki mati di hspital sakit jiwa akibat mnjga seorang puteri ank jutawan terkenal .
'aih mampus aq dgn dia nih !'Pada pukul 3:30 pagi..
KNOCK KNOCK !
Wonho pun melihat jam di skrin telefonnya lalu bingkas bngun ke meja studinya lalu menulis .
-perempuan gila ini balik pukul 3:30 pagi-
'okey done'
Wonho terus pergi ke pintu depan untuk menyambut tetamu tetapnya di depan .Wonho membuka pintu dan..
'Angkat aq ? Tak larat ahhh' *mabuk*
'Gila pompuan nih'Wonho terus memapah Sungie ke biliknya .. Sungie pun diletakkan ats ktil .
'Aih nasib kau lha Wonho , jaga pompuan mcm ni...* wonho menggaru kepalanya yg tdk seberapa gatal itu*
Keesokkan paginya itu ..ops silap pkul 4 petang itu ...Mr.&Mrs Chae pun pulang ke rumah syurganya . Bnda prtma mreka ..(wait mereka ? Sory Mrs Chae je akn cek)akan buat adalah .. cek rumah ! Bersih ke tidak , kotor tak , dapur bersepah tak & the result is.........*bunyi drum* perfect !!!! Five star ..Mereka berdua sudah mengetahui bahawa ketiga2 puterinya tiada disitu kecuali ..
'WONHOO!!!!'panggil Mrs.Chae
'Nae'Sahut Wonho dari dalam biliknya membawa brsma stu buku brwna coklat.
YOU ARE READING
My Husband , My Friend !
RandomBaca je lah , haha . Tak tak kidding . Empat org girls ni dipksa utk brkhwin . Tpi bkn khwin pksa. Pelbagai rintangan yg trpksa mreka tempuhi . Mri la kita tngok mcm mna dorang survive yaaaaaa *Happy reading !*