CHAPTER 13

18 6 11
                                    

~SKIP~

2 bulan berlalu . Keadaan kluarga tu msih sama , cuma . Jungie , Youngie dan Myungie sdh pulang ke tmpt mereka . Tinggal la Sungie sesorang . Oh yaa , Sungie dah diberi rumah utk suaminya dan dia sndri .

-Di dapur-

Sungie sdg syok makan pada waktu pagi tu . Tetiba ..
Satu tgn melingkar di pinggangnya.

"Morning" bisik seseorang .
"Dah tengah hari la" kata Sungie .
"I know it" kata Wonho selepas mencium pipi kanan Sungie .

"Da tau knpa msih mau wish morning ?" Kata Sungie smbil buat muka poker .
"Saja ...tkleh ke ? Ala wish morning pada wktu tgh hri je , bukannya tgh bunuh 50 org sayang" kata Wonho manja .

"Eii dah mndi blum ? Tdi omma call , sruh prgi rumah dia ."
Wonho melepaskan backhug tadi . Skrg dia ddk brdpn Sungie.

"Teman oppa mandi.? Boleh?" Kata Wonho sambil sengih innesen .

"Sungie nak masak ni" kata Sungie smbil pecahkan telur .

Wonho pout lalu . Dia pun memutuskan utk ddk di lantai dapur . Sambil pout .

"Ya tuhan ! Bngun la , aduhai oppa ni" kata Sungie agak trkjut dgn tingkah laku suaminya yg prngai kebudak - budakkan yitu .

"Oppa taknak sarapan , oppa nak Sungie" kata Wonho smbil pout .

Sungie fade up dgn suaminya yitu , lalu mengheret tgn Wonho utk bngun . Tetapi apakan daya , Wonho lagi kuat darinya . Ia menarik Sungie ke dlm dkpannya .

"Boleh tak ?" Tanya Wonho dgn nada brbisik di tlinga kiri Sungie

Sungie trsenyum .
" i dont have any choice right ?"
Wonho mengangguk macam budak kecik .
"Arrasseo"

Sungie pun bngun . Dan menghulurkn tngnnya dkt Wonho .

Wonho sengih .
"Nak dukung" kata Wonho manja.

Sungie trkebil - kebil .
"Hahahahahaha" Wonho pun bngun lalu mencuit hidung Sungie.

"Gurau je la sayang" kata Wonho smbil mengenyitkn matanya .
Sungie blank .

Chup !

Wonho pun terus brlari naik ke tingkat atas meninggalkan Sungie yg trpinga - pinga selepas dicium bibirnya sekilas .

~SKIP~

Di rumah agam Chae's

Mereka berdua memasuki rumah tu dan ... surprise ! Youngie here ! Brsama suaminya .. lupa nak bgitau , ingt tak part 12 . Kan Youngie tada , dia blik ke Vietnam brsama suaminya yg dikasihi tu .

"omo !! Unnnieeeeee !!! Nanas unnieeeee !!!!" Jerit Sungie gembira .

"Hahahahahaha"

"Nanas ?" Wonho blank .

"Hah?" Wooseok lagi la blank .

Di dapur rumah yitu

"Yah , bdk sewel .. jgn la pnggil unnie nanas ..kanak - kanak laici tu mana tau gelaran unnie kat umah ni .. kmu nii .. hahahaha" kata Youngie smbil ketawa girang melihat adik iparnya dan suaminya yitu dalm keadaan blur .

"Hahahahahaha , lol" Sungie hanya gelak ..

Tetiba munculnya pak cik cekedung iaitu appa mereka .

"Ha ,mngumpat je korang ni' kata Mr.Chae dtg dgn memeluk teddy froggienya .

Mereka memandang appa mereka dgn .. "btul ke dia ni appa aku" poker faceu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Husband , My Friend !Where stories live. Discover now