Pada pukul 10 malam ~
*Di dolam bilik psngn ..tut tut*
Sedang enak psngn yg otak seiras ni tidur . Tiba - tiba ..
Tlfon di dlm blik itu berdering .
Sungie pun meraba - raba phonenya yg brbnyi yitu .
"Manaaa niiihhhh!" Marah Sungie .
"Mende kau nii , aduhai . Semak ah! Kacau je aku nk tidur" Wonho sedar smbil menggarukan kplanya yg tak brpa nk gtl sgt tpi gtl juga sbb ada kutu kut⊙﹏⊙..~huehue , k author merapu~"Dah bngun an ? Buka lampu jap . Aku nk cri phone aku ni" kata Sungie smbil meraba - raba sekitar tmpt tidurnya .
"Lampu meja kan ada . Guna je la yg tu . Ish" Wonho pun menyambung tidurnya balik .
"Ish ! Bngun je lah !" Marah Sungie lagi ."Ish !" Wonho merungut . Lalu dia pun bngun dan membuka suis lampu .
"Kau dtg bulan ke hah perempuan" Wonho terus baring & ambil selimut lalu tidur balik .Sungie menjeling tajam kearah Wonho .
"Nsib baik kau suami aku kalu tak.."
"Kalu tak apa"
"Kalu tak aku potong bebird kau"
"hell . Kau nii , aku nii sua..."Telefon Sungie berdering semula.
Sungie pun terus mencari phonenya ."Ha ! Ha ! Jumpa pun !" Kata Sungie smbil mencapai phonenya . Pnggilan tu mati smula .
"Heol , pdhl ats laci lampu meja je pun"
"Diam ah kau , prgi mti sana" kata Sungie ."Huh , sape yg kacau kau pepagi buta nih ? Org honeymoon pun tak senang . Grrrr , nsib baik mood aku hrini baik , klu tak . Aii , dah lama aku sembam muka dia dlm lumpur yg pnuh asid kahak hijau kuning" Kata Wonho geram .
"Sejak bila kau pndai membebel ni hah?" Tnya Sungie smbil brmain phonenya .
"Sejak aku khwin dgn kau . Skit otk aku dibuatnya" kata Wonho lgi .
"Heol ."Sungie pun mlihat pnggilan yg tak dijwab tdi .
"Ko Shin..."
Wonho merampas phone Sungie. Lalu membaca sesuatu di phone Sungie .
"Ko Shinwon ? Sape ?" tnya Wonho .
"Kawan tapi bleh dikatakn dia crush aku la..dulu & skrg" kata Sungie tersengih cam kera .
"Ouh , nah . Dia ucap slmt pngntin bru dkt kau"Wonho memberi semula phone kpda Sungie . Sungie pun mngmbilnya.
"Ohhh..yaa.."
"Wonho" pnggil Sungie .
"Em?" Wonho sudah memejamkn matanya .
"Kau tak jeles eh ?" Tnya Sungie agk nkl .
"Nnti - nnti la , aku jeles" kata Wonho lagi smbil melelapkn matanya ."Wonhooo" Sungie mletakkan phonenya diatas meja lampu tidur . Lalu memandang muka Wonho dgn senyum bermakna.
"Ape lgi ?" Wonho cuba utk melelapkn matanya tpi trganggu dgn Wifenya yg sengal tu .
"aku buat ank dgn dia eh?" Sungie snyum brmakna .Wonho membuka matanya .
"kau nak mati ? Ke nak mampus?" Wonho agak ..emm..jeles ?
"Kekekeke , meow aumm.." Sungie agak .. aduhai . Satan Sungie"Jgn goda aku ..em .. aku tak larat..ngntuk" kata Wonho lagi .
"Hekhekhek" satan Sungie .. aigooo ..*keesokkan paginya*
Mereka semua brkumpul di ruang makan yg tleh disediakan oleh pelayan resort tu utk breakfast . Cuma Mr.Cae tertinggal sorang je lagi ank prmpuanya yg blum bngun , brsma mnntunya . Korang bleh guess kn sape .
"Chae Jungie mana ?" Tnya Mrs.Chae .
"Blum bngun lgi kut" kata Youngie .
"Unnie , kut tu unnie xyah tmbh la . Bdk yg sorang tu selagi org tak kjutkn dia .. hmph .. smpai ke thun depan tk bngun" kata Myungie yg agk brselera mnjmu mknn .
"Iye tak ye kan ? Aigooo , lupa pula .. nii msti tidur lewat selalu kan.." kata Youngie .
"Tengok la appanya juga mcm mna ." Tmbh Sungie smbil matanya melirik kearah Mr.Chae .
YOU ARE READING
My Husband , My Friend !
RandomBaca je lah , haha . Tak tak kidding . Empat org girls ni dipksa utk brkhwin . Tpi bkn khwin pksa. Pelbagai rintangan yg trpksa mreka tempuhi . Mri la kita tngok mcm mna dorang survive yaaaaaa *Happy reading !*