〰Aşk Dolu Gece〰

64 1 0
                                    

5 dakkaya oradayım diyen öküz beni tam yarım saat dışarda o kıyafetle bekletti bazen deli oluyorum bu çocuğa neyseki sonunda arabası sokağın başında göründü
👉🏻 " Ya sen sürekli beni bekletmek zorundamısın 5 saattir seni bekliyorum burda " öm
Ben ona saydırırken o banan koca bir gülümsemeyle bakıyordu.Niyeyse çok tuhafıma gidiyordu ondaki bu değişik hareketler bi yandaysa kendisini bana çekiyordu o  benim 7senemdi herseyimdi kolum bacağım yani herşeyim herneyse elimden nazikçe tutup arabanın kapısını açtı        "Bu gün çok güzelsin küçüğüm sırıtmasına çok sinirlenmiştim arabayı çalıştırdı yola koyulduk kalbim güm güm atıyordu ormanlık  bölgelerden geçtik nereye gittiğimiz hakkında hiç bir fikrim yoktu ama bana harika bir gece yaşatacağından emindim araba bi anda tuhaf sesler çıkarmaya başladı ve Kaportadan dumanlar çıktı ."neler oluyor dedim " çok sakin bir tavırla "Galiba araba bozuldu " çok korkmuştum buyu bozulmaya başlamıştı bütün sihir kaybolmuştu .Arabayı kenara cekti ve"hadi inelim küçüğüm " korkuyordum ama ona çok güveniyordum "tamam " ama nereye gidiyorduk ? Ormana doğru girmeye başladı "Ne!oraya gitmeyi düşünmüyorsun demi" ölü balık gibi ona bakıyordum  "O zaman burda kal küçük "hayır burda kalamazdım peşinden yürüdüm "oooh cesaretini toplamışsın küçüğüm " ormanın derinliklerine doğru yürüdük "hahhah doğal yaşam ortamına gedin ayıcık " "hahahah çok komik küçük "  dedi ve bana doğru döndü ellerimden tutup beni delice öptü ona  kapılıp beline yapıştım  deli gibi sarılıp öpüşüyorduk ağacın altına uzandık hala beni öpüyordu ellerimle onu itiyordum pis sapık acaba kaç kıza böyle yapmıştır kaç kızla birlikte olmuştur ??Ne olursa olsun onunla olmak zorundaydım kızlığım onunla elimden gitmişti artık ben onundum .odun toplamak için ormandan dallar topladı romantik öküzüm benim   Çok romantikti saat 00.00 dı birden aklıma annem geldi hemen ayağa kalktım "gitmek zorundayız ya yoksa annem beni bir daha asla dışarı göndermez " Bu ses onu harekete geçirdi "tamam gidelim ."arabaya bindik "Hani bu araba bozulmuştu "Sana güzel bir gece yasatmak icin böyle bir oyun oynadım "romantik mandam eve gidene kadar elleri göğüslerimdeydi .bende onun belini okşuyordum .eve geldigimde annem beni kapıda bekliyordu çok sinirli görünüyordu. "Çabuk içeri geç "dedi yatağıma uzandım ve geceyi düşünerek uyudum . 

pskopat sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin