Part Three 🌸

42 3 0
                                    

Sehun memakai kaca mata hitamnya . Rambutnya dibetulkan . Haejin mencebik . Habis handsome lah tuu ? Haejin menarik tali pinggang kereta itu . Tapi tersangkut . Apa hal pulak ni ? Haejin menarik-narik tali pinggang kereta itu . Sehun tersenggih sendiri . Aduh dia buat macam tu pun comel ! Sehun menghampiri Haejin . Tali pinggang itu ditarik . Tersekat kenapa pulak ni . Sehun membuka tali pinggang keledarnya . Dia kembali tali pinggang keledar di bahagian Haejin . Haejin hanya melihat . Apasal dekat sangat muka dia dengan aku ni . Sehun menarik perlahan-lahan . Okay boleh pun . Haejin melarikan matanya bila Sehun melihatnya . Kantoi aku curi tengok dia .

" Apasal tengok aku macam tu ? " Sehun melihat Haejin . Haejin menggeleng .

" Cepatlah . Nanti lambat sampai rumah family awak . " Haejin melihat ke tempat lain . Tak selesa dipandang begitu . Sehun masih tidak berganjak . Wajah Haejin dilihat . Cantik jugak dia ni . No wonder lah model . Haejin melihat Sehun yang masih di posisi tadi . " Awak nak jalan ke tak ? " Sehun menghampiri wajah Haejin . Buat seketika bibir mereka bercantum .

" Omo ! Sorry . " Sehun menggaru kepalanya . Dah kenapa kau ni Sehun ! Dah gila dekat dia ? Haejin menggigit bibirnya . Apahal lah dia cium aku ? Tolong hati . Jangan jatuh untuk dia . " Serious aku mintak maaf . And benda tu takan berulang . Sorry . " Sehun mula memandu . Haejin hanya mengangguk . Patutnya kau marah dia Haejin .

————————————————

Haejin membuka pintu rumah dengan kasar . Apa mak dia ingat aku ni kilang buat anak ke apa ? Suka-suka hati je nak suruh aku mengandung anak lelaki tu . Haa memang tak lah . Never . And ever . Sehun masuk ke dalam rumah . Pintu rumah ditutup .

" Kau tak payah lah nak marah sangat . Biasalah orang tua . " Sehun membuka butang lengan bajunya . Dia menyinting lengan bajunya dan terus mengambil tempat di tepi Haejin  .

" Whatever lah . Ommma awak pun tahu kan kita kahwin atas business family . Bukan sebab nak anak and so on . Saya tanak anak dengan awak lah . " Haejin menyelak rambutnya . Sehun menelan air liurnya . Macam tu pun kau dah tergoda ke Sehun .

" Kalau aku nak ? " Sehun memandang Haejin .

" Ehh awak ni cakap macam tak de otak . Ingat sikit janji awak tu ya ? " Haejin membuka tv .

" Lupa je lah janji tu .. " Sehun menghampiri Haejin . Haejin mengenjak dirinya .

" Yahh !! " Haejin menengking Sehun . Sehun memegang kedua tangan Haejin . Dia menghampiri wajah Haejin . " Yah Oh Sehun ! " Haejin menjerit . Sehun ketawa . Dia melepaskan tangan Haejin . Sakat sikit pun takut .

" Pabo ! " Haejin membalaing bantal ke arah Sehun . Dia terus masuk kedalam bilik . Sehun masih ketawa . Okay nasib dia boleh tahan diri tadi .

————————————————

" Hoi buat apa ? " Sehun menghampiri Haejin di sinki . Haejin melihat Sehun . Apesal lah mamat ni perangai pelik dua tiga hari ni ? Haejin memercik air kearah Sehun . " Yahh ! "

" Saya tengah mandi . " Haejin menutup air . Pinggan dilap pula . Sehun turut menolong . " Awak sakit eh ? " Haejin berhenti mengelap pinggang .

" Kenapa kau tanya ? " Sehun mengelap pinggan tanpa melihat Haejin .

" Perangai awak lain . " Haejin menghampiri peti sejuk . Air dutch lady diteguk . Sehun menghampiri Haejin . Air dutch lady ditangan Haejin diambil . " Thats mine . " Haejin mengecilkan matanya . Sehun melihat tempat lain . Dia ni saja nak goda aku ke apa ?

" Jangan buat macam tu boleh ? " Sehun meletakkan kotak air dutch lady tadi diatas meja .

" Kenapa ? " Haejin melihat Sehun pelik .

Stay With Me Where stories live. Discover now