Roseliene Johns Rose to 16-letnia dziewczyna o dobrym i czułym sercu. Jest jedynaczką od 11lat ponieważ jej rodzice zginęli w wypadku gdy dziewczyna miała 5 lat . Od tamtej pory mieszka ze swoją babcią. Niesbieskooka brunetka jest niezwykle zamknięta w sobie.Z wieloma bliznami na ciele i także na sercu ...
Katherin Bloom
Kate jest w wieku Rose. Zielonooka blondynka jest spokojna,rozsądna i dobrze zorganizowana. którą od zawsze się opiekuje.Jest bardzo śliczną nastolatką ,ale nie przywiązuje wielkiej wagi do swojego wyglądu jak to mają w zwyczaju typowe blondynki.
Nicole Adams
Niki to 16 latka ,która kocha imprezy i dla niej liczy się tylko dobra zabawa.Rudowłosa o brązowych oczach nastolatka jest miła, zabawna oraz pełna energii .Podobnie jak Rose została sierotą ,ale mając 12 lat.Mieszkała przez 3 lata ze swoim wujkiem, który ją zgwałcił.Jeszcze tej samej nocy uciekła do swojej przyjaciółki Kate którą przyjaźni się od dziecka i wprowadziła się do niej.
Tom Black
Razem z Nicole,Kate i Jackiem tworzą szkolną elitę ,ale wbrew pozorom są mili.Mili dopóki ktoś nie zadrze z którymś z nich, wtedy nie mają skrupułów .Nie dopuszcza do siebie żadnej dziewczyny, nadal kocha swą ukochaną ,którą opuścił kilka lat temu.Jack Right
Jack to typowy bad boy.Siedemnastolatek wykorzystuje naiwność innych dziewczyn i nie robiąc sobie nic z tego zalicza je.
Przyjaciel Toma ,ma gdzieś szkołę więc często wagaruje.
Przyjaźni się z Nicole i Kate razem z Tomem tworząc zgraną paczkę.
Zapraszam 😊~ ₩ercia