Ráno sa zobudím okolo pol 11, je to na mňa skoro, ale čo už. Vezmem do ruky telefón skontrolujem instagram, snapchat, nakoniec aj facebook na ktorom ma čaká správa od priateľky Betty, ktorú som nevidela už dosť dlho, pretože sa odsťahovali. Hneď ju preto otvorím.
,,Ahoj Vik, zajtra budem v Poprade. Máš čas? Mohli by sme sa stretnúť." Po dočítaní mi nabehne úsmev na tvári a rýchlo vytočím jej číslo aby sme sa dohodli.
Po treťom zazvonení to dvihne: Dobré ráno Bett, dúfam že som ťa nezobudila. Áno mám čas, až príliš veľa času."
,,Ako to? No neriešme to teraz. Kde si?" spýta sa.
,,Momentálne ešte doma v posteli," zasmejeme sa.
,,Oukej, tak sa daj dokopy o pol hodinu som u teba," oznámi mi Bett provokačne.
,,No tak to aby som už začala."
,,Tak, tak. No dobre tak už bež zatiaľ ahoj."
,,Ahoj." Vyleziem z postele a začnem hútať, čo si obliecť. Nakoniec sa rozhodnem pre džínsy, jednoduchý crop top s dlhým rukávom, bielo-čierne vysoké najky a flexu.Vojdem do kúpeľne, dám si korektor, jemne si nanesiem špirálu, prepudrujem a z poličky vezmem svoj obľúbený tmavo červený rúž. Prepudrujem a som hotová. V izbe si ešte dám náušnice v tvare hviezdičiek a prívesok s nápisom Love. Na ruku si pripnem hodinky, do zadného vrecka strčím mobil a zbehnem do kuchyne. Na stole ma čakajú lístočky od mamy aj od brata.
Od mamy: ,,Deti, dnes prespím u kamarátky, máme babskú jazdu. Nerobte hlúposti. Ľúbim vás - MAMA."
Od brata: ,,Viki, som von s Džonym a Sebom, prídem okolo siedmej. Ak by si niečo potrebovala, volaj. <3U Džony."
Len som sa nad tým pousmiala a priložila tam svoj lístok: ,,Išla som von s Bett, neviem kedy prídem. Viki."
Akurát ke'd som pila džús zazvonil zvonček, tak som sa rozbehla ku dverám. Otvorila som ich a stála tam Bett.
,,Betyyy," ,,Vikaaaa," zvolali sme naraz.
,,Vyrástla si mi do krásy," premerala som si Betty. Oblečená bola veľmi štýlovo, no zároveň nie vyzývavo, presne tak ako si ju pamätám.,,Ty tiež nevyzeráš najhoršie," vrátila mi pochvalu a spoločne sme sa zasmiali. Nakoniec tento deň možno nebude taký zlý ako som si myslela.
----------*----------
S Bett som si stále dobre rozumela aj po tých rokoch, čo sme sa nevideli. Vyrozprávala som jej, čo sa za posledné dni udialo, aj sme si poplakali, aj sme sa zasmiali. Bett ma chápala ale neľutovala ma, čo si naozaj cením lebo podľa mňa ľútosť nie je na mieste. Skôr podpora a pochopenie. Vedela som, že v tej chvíli mám vedľa seba ozajstnú kamarátku.
,,Počuj Vik," ozvala sa znenazdajky Bettka: ,,mám super novinku...budeme sa sťahovať naspäť do Popraduuu!" Oznámila mi nadšene.
,,To je skvelééé," zaradovala som sa s ňou: ,,a kde budete mať dom?"
,,Neuveríš, ale ten čo sa predáva oproti vám kupujeme my," povedala akoby nič. Zvyšok dňa sme sa spolu smiali a zhovárali o všetkom, čo sme za tie roky zameškali. Zistila som, že Bett má priateľa, Adama a o chvíľu to bude rok a pol, čo sú spolu. Zdalo sa mi, že tento deň je perfektný, ale čo sa nestalo. Po ceste domov sme v parku narazili na Maja s Didou, ako inak, oblizovali sa. Hmm...a že vraj ide k babke. Pche no isto.
Bett si všimla že som zastala a opýtala sa: ,,deje sa niečo?" Ja som iba prstom ukázala na nich neschopná slov.
,,To sú oni?" položila Bett celkom zbytočnú otázku. Moje prikývnutie ju v tom iba utvrdilo.
Keď som sa spamätala z prvotného šoku povedala som si TERAZ ALEBO NIKDY a vykročila som smerom k nim: ,,Há há há. A že vraj ideš k babke. Miesto toho mi tu zahýbaš s mojou bývalou najlepšou kamarátkou!" osopila som sa naňho.
,,Eh, no...počkaj Viki to nie je tak ako to vyzerá..." chcel pokračovať no prerušila som ho.
,,Nie a ako to potom je?! Nehovor mi že som slepá! Je koniec!!" zvrieskla som a so slzami v očiach a s Bettkou za pätami sa rozbehla preč. K nám domov.
Doma ma Bettka upokojila, chvíľu sme ešte pokecali, no potom už musela ísť, aby stihla autobus domov. Poďakovala som jej za celý deň a dohodli sme sa, že si zavoláme a pôjdeme spolu do jej novej (mojej) školy.
Nakoniec som celá vyčerpaná odkväcla na gauči ešte skôr ako Tom príde domov.
----------*----------
Táák a hlásim sa s ďalšou časťou. Dúfam, že sa páči. Aký máte názor na Maja? a aký na Betty?Netuším kedy bude ďalšia, podľa toho ako budem stíhať ale posnažím sa čo najskôr. Vaša Kajka <3
P.S. hore máte ako vyzerá Betty
YOU ARE READING
My "perfect" life
Teen Fiction,,Volám sa Viki, mám 17 rokov a som študentka strednej školy v Poprade. Mám staršieho brata Toma a bývame len s mamou v útulnom rodinnom dome." Tento príbeh nie je z tých klasických zamilovaných, je to príbeh, založený na mojom pravdivom príbehu o d...