Yuju:Nae.Yuju tak apa-apa.Awak...tolong bawa saya keluar...Saya takut...*takut*
Jungkook:Nae.Saya akan bawa awak keluar...
Kata-kata Jungkook terputus apabila ada seseorang menyampuk.
???:Kau jangan harap kau boleh bawa yeoja ni keluar.
Jungkook pun memusingkan badannya dan memandang gerangan tersebut.
Jungkook:Wonwoo?
Wonwoo:Nae...kenapa?Terkejut?
Jungkook:Kau yang culik Yuju?
Wonwoo:Oh...so...nama dia...Yuju ye...
Jungkook:Kenapa kau culik dia?
Wonwoo:Aku rasa kau tahu kenapa.
Jungkook:Kenapa?
Wonwoo: Jungkook...Jungkook...Kau memang bengap dari dulu kan?Tak berubah.
Jungkook:Apa maksud kau ni Wonwoo?Aku tak faham lah.
Wonwoo:Walaupun aku rasa kau berpura-pura tak tahu,tapi tak apa.Aku akan bagitahu.
Yuju hanya diam dan memeluk erat dengan Jungkook kerana dia berasa takut.
Wonwoo:Kau tahu kan yang yeoja ni istimewa?
Jungkook: Apa kau merepek ni?Istimewa?
Wonwoo:She is mermaid right?
Jungkook:What do you mean Jeon Wonwoo?Buang masa je aku layan kau yang merepek ni.Kajja Yuju kita keluar dari tempat buruk ni.*tarik tangan Yuju*
Wonwoo:*tahan guna tangan*Kau ingat kau boleh keluar lepas kau masuk tempat aku?
Jungkook: Apa kau nak lagi Wonwoo?Okay...Memang dia ikan duyung.But,how do you know?
Wonwoo:Kau nak tahu?
Jungkook hanya mengangguk.Wonwoo tersenyum sinis.
Wonwoo:Kau ingat tak Lee Taeyong.
Jungkook:*ingat*Taeyong?Musuh aku dekat sekolah dulu.Wae?
Wonwoo:Kau ingat dia hanya bermusuh dengan kau dekat sekolah je ke?
Jungkook:Maksud kau.
Wonwoo:Kau nak tahu tak yang aku dengan Taeyong berkerjasama nak hancurkan kehidupan kau.
Jungkook:Apa salah aku?Aku tak kacau pun hidup korang kan.And kau Wonwoo...Apa salah aku dengan kau?Apa yang aku buat dekat kau sampai kau benci sangat dekat aku.
Wonwoo:Sudahlah Jungkook...Aku malas nak kaitkan benda lama.Now,apa kata kita fikir tentang sekarang.Aku tahu kau sayangkan yeoja ni.But,sorry Jungkook...Aku terpaksa jual dia dekat orang lain.
Jungkook:Jangan harap aku akan serahkan dia dekat orang lain.
Wonwoo:I hope so...But,apa nak buat kan.Taeyong!!!
Jungkook melihat ke arah namja yang baru sahaja hadir dari situ.
Taeyong:Hallo...Jeon Jungkook.*Lambai tangan ke arah Jungkook*
Jungkook: Taeyong?
Taeyong:Nae.Aku.Kenapa?Terkejut?Long time no see Jeon Jungkook.Kau makin handsome sekarang ye...
Jungkook hanya pandang sahaja musuh lamanya di hadapan.
Wonwoo:Hello partners.
Taeyong:And this beautiful girl is Choi Yuna right?Or...I should call a little mermaid?
YOU ARE READING
OMG!My Mermaid Best Friend (YUKOOK)[√]
Storie d'amoreFanfic ini mengisahkan Jungkook yang menjumpai seekor ikan duyung di kolam rumahnya.Kehadiran ikan duyung tersebut amat mengejutkan Jungkook.Nak tahu kesudahannya? You Must Read It Okay #Follow #Vote #Follow