samantha 2.

214 32 4
                                    

Ďakujem vám za podporu a tie pekné komentáre, ktoré ste zanechali pod 1. kapitolou. Naozaj ma nesmierne teší, že sa vám príbeh páči. A aj preto pridávam druhú kapitolu, aj keď mám skúškové a musím sa učiť. Užite si ju. J

A konečne je Danielle preč!

Bolo 17:58 keď do pubu u Mačky vošiel zelenooký kučeravý muž oblečený v tmavom saku, upravený ako vždy dokonalo. Vlastne vidieť niekedy Harryho Stylesa len vo vyťahanom tričku a neupraveného do posledného detailu sa stávalo naozaj výnimočne málo. Tento chlap si až príliš potrpel na výzor. Predsa len, prvý dojem je skutočne veľmi dôležitý a hlavne keď prezentuje svoju prácu ako realitný maklér.

Harry sa rozhliadol po útulnej kaviarni, ktorá hýrila rôznymi farbami dúhy, aby našiel svojho klienta ale keďže naňho nikto nekýval a dokonca sa ani nedíval jeho smerom, sadol si k jednému stolu mysliac si, že jeho klient tu ešte nie je.

A naozaj až o 15 minút neskôr sa dvere do kaviarne otvorili a dnu vošla cukríková hlava. Keďže Louis Tomlinson vedel ako vyzerá jeho realitný maklér bez okolkov si sadol na druhú stoličku kde sedel Harry Styles.

„Meškáte," Harry sa ani neobťažoval zdvihnúť hlavu od nápojového lístka. Samozrejme, za iných okolností by to urobil ale ten chlap ho neskutočne vytáčal. Ešte nemal možnosť stretnúť sa s tak netypickým chlapom ako bol Louis. Jeho klienti boli vždy slušne vychovaní, dochvíľni a poznali základy slušnosti.

„Sorry, boli zápchy," Louis naozaj nemal vychovanie.

Kučeravý chlap konečne zdvihol hlavu aby sa pozrel na muža, ktorý bol tak neslušný a prostoreký. Z jeho úst však nevyšlo nič. Žiadne nadávky, poznámky na jeho netypický štýl vyjadrovania, nič.

Len sledoval chlapa s ružovými vlasmi, s nalakovanými nechtami ako sa škrabe po brade a uprene sleduje jeho osobu.

„Stále rovnako. Už by ste to zízanie mohli naozaj zmeniť," odfrkol si Louis Tomlinson potom čo Harry jednoducho nebol schopný zatvoriť ústa alebo aspoň odvrátiť pohľad.

Cukríkova hlava sa necítila nijako zle. Už si zvykol ako naňho reagujú ľudia s ktorými sa stretne prvýkrát. Zvyčajne rovnako ako Harry. Proste chlap si naozaj nemôže dať nejakú crazy farbu na hlavu. Hlúpi a zakomplexovaní ľudia!

„Prepáčte mi to ," Harry si nervózne odkašľal akoby urobil niečo zlé a mal byť potrestaný. Vlastne toto tupé zízanie sa mu stalo prvýkrát. Ale čo by ste urobili vy ak by pred vami sedel niekto taký?

Harryho rodina bola veľmi konzervatívna. Veľkolepé večierky, slušné oblečenie, prirodzená farba vlasov. Proste úplný opak Louisa Tomllinsona.

„Hmm, nevadí," povzdychla si curkríkova hlava.

Potom celom trápnom predstavení sa dvaja muži konečne pustili do toho vôli čomu sem prišli.

„Takže, aký byť vlastne hľadáte," Harry si z brošne, ktorú nosil pomaly 24/7 vybral notes a na prvý pohľad drahé pero. Oči uprel do, zatiaľ prázdnej strany a vyčkávala aké požiadavky bude mať tento netypický muž.

„Chcem byt s priestornými miestnosťami, žiadna garzonka kde sa pomaly ani pohnúť nemôžem. Ďalej chcem aby v spálni bol balkón, nemusí byť ani tak veľký ale zas aby sa tam vošla stolička a stôl a predsa len, aby som sa tam aj vedel otočiť. Ďalej požadujem, aby kuchyňa bola vybavená elektrospotrebičmi, pretože som chlap a naozaj neplánujem zháňať veci do kuchyne, snáď mi rozumieš. Požadujem, aby sa byt nenachádzal na nízkom poschodí, kde by ma chodili otravovať susedia. Vlastne by bolo najlepšie ak by sa našiel byt až úplne na samom vrchu. Vieš taký aký si chcela Carrie a pán Božský kúpiť," Louis sa zachichotal ako dievča, keď pomyslel na tú časť z filmu Sex v meste.

Harry si poctivo zapisoval jeho požiadavky a dokonca na jeho perách sa vylodil jemný úsmev keď si pomyslel ako sám Louis bude stáť v byte, ktorý bol vyobrazený ako Carrin dokonalý domov.

„No, bude to síce komplikované ale myslím, že taký byt nájdem," Harry sa konečne ujal slova, keďže sám cukríková hlava nechcel prestať kecať, teraz už samozrejme o Samanthe, najlepšie priateľke Carrie.

„No fajn, tak sa maj. Ak by niečo, moje číslo už máš," Louis sa z ničoho nič postavil na svoje nohy odeté v čiernych deravých džínoch a odišiel.

„Tak toto bude naozaj veľmi zaujímavé," Harry sa znova usmial nad jeho predstavovou. A aj keď ho vytáčalo Louisove správanie, jedno musel uznať aj on.

Samantha sa môže strčiť, pretože práve teraz stretol niekoho kto má sexepíl väčší ako sú Himaláje.

realitný maklér// stylinsonWhere stories live. Discover now