mal som sex 3.

215 26 3
                                    


Harry sa po príchode do svojej kancelárie pustil rovno do hľadania perfektného bytu pre netypického chlapa. Samozrejme, mal aj iných klientov, ktorí od neho požadovali výber dokonalého domu ale z nejakého, pre neho záhadného, dôvodu sa Harry rozhodol pustiť najprv do projektu Louis a jeho byt. Najprv obvolal všetkých svojich klientov, ktorí predávali svoje byty a zároveň spĺňali podmienky chlapa s ružovými vlasmi ( kto by si nechal dať na hlavu cukríkovo ružovú?!), avšak ani jedna ponuka sa mu nezdala pre Louisa na tak dobrá, aby mu ju predložil.

Hodiny na jeho pracovnom stole ukazovali niečo po polnoci ale on neprestával hľadať. Vedel, že výber vlastného bytu/domu je veľmi zdĺhavý proces ale on sa nevzdával. Surfoval po internete ako blázon, kravatu mal povolenú, sako prehodené cez stoličku a svoju vždy dokonalo vyžehlenú košeľu mal rozopnutú do pol hrude.

„Ach, prečo nie je žiadna ponuka," zahrmel Harry, keď už prechádzal asi stoštyridsiatusiedmu stránku s nehnuteľnosťami. Ak však máme byť úprimný, ponuky by aj boli, ale sám Harry si nevedel predstaviť, že by do tých bytov pozval Louisa. Aj keď ho vôbec nepoznal, vedel si predstaviť jeho pohľad alá si blázon.

Keď už hodiny ukazovali niečo po jednej hodine rannej, s povzdychom vypol počítač, prehodil sako cez ramená a pobral sa domov. Aj zajtra, teda dnes je deň.

Na druhej strane mesta sa v jednom bare odohrávala párty roka. Samozrejme táto hudbou presýtená chľastačka bola len pre homosexuálou, ku ktorým sa radil aj Louis. A práve preto niet divu, keď v strede tanečného parketu o tretej ráno sa vlnil v rytme Mi gente obtierajúc sa o nejakého svalnatého mladíka, ktorého ruky spočívali na jeho zadku. To čo sa dialo potom si vie asi každý predstaviť.

&&&

„Ty teda vyzeráš," Liam, hneď čo videl v akom stave sa Louis objavil pred prahom jeho dverí sa presunul do kuchyne, kde mu urobil silnú kávu na prebratie.

„Drž hubu, ide mi prasknúť hlava," skoro s kačacou chôdzou sa dopravil do kuchyne svojho kamaráta, kde si aj opatrne sadol na barovú stoličku, držiac sa za hlavu. Toto ráno pre neho nebolo príjemné. Zobudil sa v posteli niekoho cudzieho, ktorý síce nevyzeral zle ale hneď ako otvoril ústa si chcel Louis vraziť. Bože, takého narcisa len treba hľadať.

Louis nikdy nemal šťastie na chlapov. Všetci boli tak prostí. Len ošukať a odísť. Alebo sa hrať na zamilovaného blbca, ktorý sa od vás nepohne ani na krok. Cukríkova hlava sa pomaly vzdávala nádeje na normálneho chlapa.

„Tak ako to ide s bytom?" Liam si sadol oproti Louisovi a vyčkával pokiaľ sa aspoň nenapije kávy a nezapne sa mu aspoň jedna mozgová bunka.

„Hmm, Harry je veľmi konzervatívny," to bolo jediné čo Louis povedal. Vlastne to bolo aj jediné čo si všimol. Ten chlap vyzeral akoby mal naplánované všetko. Dokonca aj to kedy bude masturbovať a pri akom videu. Louis naozaj pochyboval, že Harry Styles ma priateľku alebo priateľa, pretože podľa neho bol ten realitný maklér až veľký suchár.

„Zohnal ti aspoň niečo?" Liam si povzdychol a tiež sa napil kávy.

„Len včera sme sa stretli. To by bol až príliš dobrý, ak by už dnes mal nejaké ponuky pre mňa. A tiež vravel si, že je žiadaný, takže to znamená, že má aj iných klientov," šepol Louis ešte v polospánku. Bože, tak strašne chcel spať a hlavne vymazať spomienky na minulú noc.

Miestnosťou sa ozvalo vyzváňanie Louisovho mobilu. Dotyčný zahrešil, pretože sa naozaj nechcel s nikým rozprávať, okrem Liama, ale keď videl meno volajúceho stlačil zelené tlačidlo perami značiac meno toho kto volá. Harry.

Dobrý deň, pán Tomlinson. Dúfam, že vás neruším. Myslím, že som našiel pár ponúk, ktoré by vyhovovali vašim požiadavkám a dokonca tri z nich sa nachádzajú priamo v centre mesta. Ak by ste mali dnes čas, mohli by sme sa na nich pozrieť a zhodnotiť a hlavne doladiť detaily. Tak, čo vy a to?

Hlas realitného makléra bol vzrušený a zdalo sa akoby sa niekde ponáhľal. A aj keď Louis absolútne nechcel nikde chodiť s rozšukaným zadkom, chcel mať čo najskôr svoj vlastný byt a preto prikývol na dnešnú schôdzku.

„Ten si teda o tebe niečo pomyslí, keď uvidí ako chodíš, Louis," Liam sa rozosmial ako šialený. Živo si vedel predstaviť pohľad realitného makléra a to ho poslalo už úplne k zemi.

„Daj pokoj."

Síce muž s cukríkovou hlavou svoje slová zavrčal ako podráždený pitbull, trocha sa obával čo si o ňom pomyslí Harry. Predsa len jasne vyzeral, že mal včera sex. A to nie len kvôli jeho chôdzi ale hlavne tie cucfleky, ktoré začínali na krku až končili niekde, kde ich mal možnosť vidiel len Louis.

P.S: Áno, aj táto poviedka je živá! Enjoy it.

realitný maklér// stylinsonOù les histoires vivent. Découvrez maintenant