BENİM KARA SEVDAM...

115 29 33
                                    

Mutlu sonla biten bir masalımız olsun isterdim.Mutlu sonla biten ve hiç tükenmeyen.Ellerimiz ellerimiz de,gözlerimiz gözlerimiz de bir ömür boyu öylece yaşamak isterdim.Aşk acıyla sınanırmış.Bende şuan da aşk acısıyla sınanıyorum.Her defasında da kalbime acı saplana saplana söylüyorum adını.Kalbimi defalarca kırdığın halde adını söylemekten hiç vazgeçmiyorum.Benim hayatım sen olmuşsun.Gönüllü olarak yaşıyorum aşkını içimde.Sen benim içim de bir yarasın.Asla kapanmayacak bir yara.Seni görüp aşık olduğum günden beri aklım hiç başım da değil ki.Uykusuz geceler,kahreden günler ardı ardına geldi.Neden kaçıyorsun benden sevdiğim?Neden kaçırıyorsun gözlerini benden?Sen olmadığın için gün aymıyor bana sevdiğim.Her günüm karanlık bir gece gibi.Hep yanımda ol istiyorum.Bir rüya görmek ve hiç uyanmamak istiyorum.Sensiz geçen her bir saniyem,her bir dakikam ne kadar ağır geliyor bir bilsen.Bana ne kadar uzak olursan ol seni her gördüğümde nefes aldığımı hissediyorum.Nereye gidersen git sende bana ait olan birşey var.Benim kalbim sende atıyor.Unutmaya gücüm yok.Ne akacak yaş kaldı gözüm de,ne de gülecek hal kaldı bende kara sevdan yüzünden.Ne demiş şarkı da"Böyle bir kara sevda kara toprakta biter."Benim kara sevdam ancak nefesim son bulduğun da son bulacaktır.

AYRILIĞA İNAT AŞK...KİTAP OLUYOR❤️❤️❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin