Hij is zo ontzettend knap, hij heeft vast duizenden nummers van knappe meisjes in zijn gsm staan. Ik ga mijn nummer echt niet geven aan iemand die elke meisje dat hij tegen komt begint te versieren. Ook al is hij zo onweerstaanbaar.
Ik lees verder in mijn boek, maar de tekst dringt niet tot me door. Ik blijf twijfelen of ik misschien toch m'n nummer had moeten geven. Ik kijk subtiel naar hem en zie dat hij uit het zwembad komt. Hij loopt naar zijn stoel met zijn rug naar me toe. Hij blijft even zitten, maar ik kan niet zien waar hij mee bezig is.
Ik probeer me terug te concentreren op mijn boek. Maar even later zie ik dat hij opstaat en vertrekt. Hij komt mijn kant op. Ik kijk hem vragend aan. Hij legt een stukje papier op het uiteinde van mijn ligstoel neer, en loopt zonder verder nog iets te zeggen naar de uitgang.
Ik kijk hem na en als hij uit het zicht verdwenen is, kijk ik naar het stukje papier. Ik pak het en zie dat het een uitgescheurde pagina is van een boek. Op de achterkant staat: 'Als je van gedachten verandert.' Met daaronder 10 cijfers.
Wanneer we terug in het huisje zijn, loop ik meteen naar m'n kamer. Ik pak mijn gsm en blijf nog even twijfelen of ik het nu echt wel zou doen. Ik wil hem zo graag nog eens spreken. Dus typ ik Lukas' nummer in, en begin ik te schrijven. 'Nu is het mijn beurt om vragen te stellen. Eerlijk antwoorden. Hoeveel meisjes heb je al gekust?'
Ik heb besloten om maar meteen die vraag te stellen, zodat ik zeker zou weten of ik hier met een player te maken had of niet. Na 15 seconden kreeg ik al antwoord. "Eerlijk? Nog maar 1-tje. En om al antwoord te geven op je volgende vraag: M'n moeder. 😛" Meende hij dat? Nog niemand? Dat kan ik bijna niet geloven. 'Ha ha' Stuur ik terug. "Nu mag ik raden hoeveel jongens jij al hebt gekust. 7? 8?" Krijg ik terug. 'Fout, en nog eens fout. 🙂', antwoord ik. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
Ik krijg weer een sms met de vraag: "Hoeveel?" '0, nul, zero, nada!', stuur ik. Dat was echt waar. "Geloof ik niets van.", krijg ik. 'Dan geloof je het niet. Het is toch de waarheid. 🙂 Hoeveel liefjes heb je al gehad?' En na 5 seconden krijg ik alweer antwoord. "Nada" Nu was hij echt aan het liegen. het kan toch niet dat de meest aantrekkelijkste jongen die ik ooit heb gezien nog NOOIT een lief heeft gehad?
'Eerlijk antwoorden had ik je gezegd.'. "Ik ben eerlijk, nu jij." Pff, zal wel. Ik geloof er toch niets van. 'Geen', verzend ik. "Zal wel. Het mooiste meisje ter wereld moet toch al minstens 1 keer een lief gehad hebben!", krijg ik terug. Bedoelt hij nu echt mij? Of was hij maar een beetje dom aan het doen. Ik antwoord niet. Na 5 minuutjes krijg ik: "Kom eens naar buiten? Nu."
JE LEEST
Mijn Eerste Zomerliefde
RomanceJana gaat met haar ouders en haar oudere broer op vakantie naar de Côte d'Azur. En daar leert ze een jongen kennen, die haar hele wereld op zijn kop zet ... ------------------------------------------------------ Gebasseerd op verschillende boeken en...