2- Rozijnen Zijn Vies

20 1 4
                                    

Lets start...

Als ik mijn kamer binnen stap kijk ik verbaast rond. Wow deze plek is groot. Aan de achterkant is geen muur maar glas dus je kunt vanaf de kamer de zee zien. Ik laat mijn koffers vallen en kijk om me heen. In de rechterhoek tegen het raam aan staat en bed en daarnaast nog een bed. Gelukkig zit er wel een nachtkastje tussen. Voor de bedden staat een enorme tv. "wow" fluister ik. Ik heb nog nooit tv gekeken, dat soort dingen hadden ze niet in het weeshuis.
Verder staan er nog normale dingen in zoals een kast en een tafeltje.

Ik kreun. Er is geen douche in de kamer dus waarschijnlijk moet ik dan in die hokjes. Ik ril al van de gedachte.. In het weeshuis was het ook zo. Maar daar was het meisjes onder elkaar. James (zo heet de lift jongen) tikt op mijn schouder. " we moeten gaan eten. Kom dan laat ik je de eetzaal zien" hij loopt alweer naar de lift en ik loop hem zuchtend achterna.

De eetzaal is zoals je waarschijnlijk wel kunt verwachten.. Erg groot. James loopt naar een tafeltje achterin waar al een paar jongens zitten. Ik loop hem achterna en ik voel veel ogen in mijn rug prikken en ik draai me om. "nog nooit eerder een meisje gezien ofzo?" zeg ik geïrriteerd. " damn women" zegt de jongen uit de lobby lachend. "hou je kop"

ik draai me om en loop naar James die me met open mond aan keek. "zei je nou net hou je kop tegen Sam?" "oh hij heeft een naam". "Emma let op. Hij is de badboy van de school, hij heeft meer meisjes gebruikt dan dat er mensen op de wereld zijn" "wetenschappelijk kan dat niet want als hij meer mensen" "Emma!" "sorry"

ik ga zitten en kijk naar de jongens voor me. "hoi" zeg ik als ze me heel ongemakkelijk aan staren. "ik ben Jacob" zegt een jongen met rood krullend haar. "En dit hier is Edward" hij wijst op een jongen met wat langer blond haar. "en als laatste Alex" de laatste jongen heeft zwart haar en hele lichte ogen. Een bijzondere combinatie maar dat maakt hem juist knap. "ik ben Emma" zeg ik terwijl ik ongemakkelijk naar ze zwaai.

Ik kijk rond de zaal en zie Sam met z'n vrienden staan. Sam heeft alleen maar bruine kleren aan dus hij lijkt op een rozijn. "maar rozijnen zijn vies" zeg/denk ik met een klein glimlachje. "Wacht wat?" Zegt Edward verward? "niks hoor" ik moet echt een cursus nemen om ervoor te zorgen dat ik er nooit meer iets uitflap. Ik glimlach trots, ja dat ga ik doen.

Eenmaal terug in de kamer kleed ik me op terwijl James aan her douchen is. Ik ga liggen op het bed naast het raam en kijk naar buiten. Ik zie allemaal mensen op her strand staan, het lijkt op een soort feest? Ik sta op en kleed me snel weer om naar mijn normale kleren. Ik schrijf een briefje voor James en loop nieuwsgierig naar beneden. Ik hoor harde muziek en loop er langzaam naar toe. Er is een groot feest aan de gang en tot mijn verbazing zie ik ook....

————
sorry voor dit slechte & korte hoofdstuk. Ook al is het vakantie ik heb het nog steeds erg druk en ja. Ik hoop wel dat jullie het leuk vonden xxx

No Thanks. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu