Ik kijk naar voren. "wow hier moet ik dus de komende maanden wonen?" ik kijk naar Sophie. Ze mocht mee afscheid nemen omdat ze mijn beste vriendin is. Nou ja was. Ik moet weg en we kunnen geen contact houden.
Deze school is blijkbaar erg steng, en je mag er niet eens een mobiel hebben. Nog een reden waarom ik hier niet heen wil.
"ik ga je missen emma" Sophie kijkt me aan met tranen in haar ogen. "ik jou ook" ik geef haar een knuffel en voel de tranen over mijn wangen stromen. Ik hoor ook Sophie huilen wat mij nog verdrietiger maakt. Want Sophie huilt nooit. Ik laat haar los. "Tot over een paar maanden soof" ik glimlach een beetje en slik mijn tranen weg.
Sophie kijkt me bezorgd aan, "je weet het hè? Niemand mag er achter komen dat je uit het weeshuis komt" oh ja dat komt er ook nog bij, ik moet liegen over waar ik vandaan kom. Ja zucht ik en ik geef soof nog een laatste knuffel. "doei"
ik loop naar het Grote gebouw toe. Als ik binnen kom kijk ik verrast om me heen. Het is een soort hotel lobby. In het midden staan allemaal zit stoelen om een salon tafel heen, boven de salon tafel hangt een enorm grote kroonluchter.
Helemaal links van de 'lobby' staat een balie met daarachter een dikke vrouw met zwart haar en een vriendelijke uitstraling. Ik loop naar haar toe en verbaas me nog eens over hoe groot deze ruimte is.
"hallo ik ben Emma" ik kijk haar glimlachend aan "Emma Smith ik ben de nieuwe leerling". "oh maar natuurlijk het meisje" ze kijkt me blij aan. "Je hebt kamer nummer 165. En je slaapt in de kamer met James." "wacht." ik kijk haar met grote ogen aan. "ik heb een kamer genoot? Ik ben een meisje en met omkleden... Ohnee" lachend kijkt ze me aan. "Veel plezier meid" en ze geeft me de sleutel.
Zuchtend draai ik me om maar dat had ik beter niet kunnen doen ik bots tegen iemand aan en val." kijk ff uit wil je? " ik kijk op en vergeet waarom ik boos ben. Holy.... Hij is knap, hij heeft bruin/blond haar en ijsblauwe ogen.
"je staart een beetje schatje" ik ben meteen uit mijn trance en staar hem boos aan wat niet zo goed lukt. Natuurlijk heeft hij zo'n opgeblazen ego. Als ik er goed over na denk is dit echt en cliché ontmoeting. Ik glimlach een beetje." wat is er zo grappig?" hij kijkt me grijnzend aan maar ook verbaast aan.
Ik sta op. "gewoon ik zat te denken waarom ze een koe hebben aangenomen op deze school" ik ben heel trots op mijn opmerking maar ik zie dat hij aan het lachen is. Hij is echt knap als hij lacht. "Oke Emma stop hij is knap maar ook een arrogante zak" "dank je denk ik?". Shit ik moet echt opletten met wat ik hardop zeg.
"Je bent gewoon een stomme appel" ik glimlach. Hij schud alleen zijn hoofd en komt naar me toe en fluistert in mijn oor, "je komt niet zo snel van me af, en trouwens je gaat voor me vallen en hard ook" geschrokken zet ik een paar stappen achteruit. Dit is dus zo'n typisch cliché maar het enige verschil is dat ik NIET voor hem ga vallen. Hij draait zich om en loopt weg.
Ik kijk om me heen en loop naar de lift, in de lift staat al een jongen. En nu maar hopen dat het geen arrogante zak is.
"hey ik ben Emma" hij kijkt op van mijn telefoon "een meisje?". Hij klinkt verbaast wat ook best wel logisch is.... " ja in levende lijve" hij glimlacht een beetje en dan realiseert hij zich iets. "dan kom je bij mij op de kamer" "gezellig" en dat meen ik echt, hij ziet er erg aardig uit. Hij heeft blond haar en donkerbruine ogen maar zijn houding is totaal niet arrogant.
Dan hoor ik het "pling" van de bel en gaan de lift deuren open. Ik stap naar buiten en kijk om me heen.Let's start.
—————————————————
Haha sorry voor dit slechte hoofdstuk en ook sorry dat het zo kort is.. Ik moet nog even inkomen :). Even een paar dingen:- jullie mogen verbeteren maar zeg het graag op een aardige manier!
- geen haat!! Alsjeblieft als je het verhaal niet leuk vind dat stop je gewoon met lezen :p
- ik vind het altijd leuk om te horen als mensen mijn boek leuk vinden ofzo. Dus je kan altijd commenten als het positief is :)
EN NATUURLIJK MERRY CHRISTMAS❤🎄
Xxlindeeee
JE LEEST
No Thanks.
Romanzi rosa / ChickLitIk sta in mijn kamer en kijk om me heen. Wat moet ik meenemen? Ik open mijn kledingkast en pak alles er uit. Ik probeer alles er in mijn koffer te proppen en dat lukt makkelijk. Ik schop tegen de koffer en ga op mijn bed zitten. Ik zucht en kijk na...