''Ahhh hayır baba gitmek istemiyorum ben burda çok mutluyum herkez burda arkadaşlarım ve okulumu seviyorum.'' Bak kızım çok üzgünüm elimden birşey gelmiyor işim yüzünden napabilirim.''Ahh lanet olsun.''Diyip odama çıktım sinir olmuştum babamın işi yüzünden Londraya taşınıyoruz herkez burda arkadaşlarım ve sevdiğim çocuk.Evet size ondan bahsediyim Jacop ahh oçok tatlı birisi komik ve kötü olanda şu o beni kankası olarak görüyo okulda 3 kişi takılıyoruz ben Jasop ve Ashley küçüklükten beri arkadaşız.Bunları bi kenara atıp size naptığımı söyleyeyim yatıyorum artık sıkıldım bu hayattan 19 yaşındayım ve istediğimi yapabilirim.Ashleyi aramaya karar verdim.''Alo Ash nerdesin ?'' ''Hiç evdeyim ve internet başındayım ahh şu One Direction beni öldürüyor çok tatlılar resmen.'' ''Off Ashley bi bıkmadın şu çocuklardan ya valla ben mi onlar mı desem onları seçerdin kesin neyse bunları boşverelim bize gelmen lazım seninle konuşmam lazım.'' ''Tamam kanka geliyorum.'' Telefonu kapattım.Bu kız benim herşeyim ya kardeşim gibi.Hergün onunla buluşsam hem One Direction denen gruptan bahsediyor ne varki şu gurupta anlayamadım şahsen Harry diye tutturmuş.Tamam yakışıklılarda biraz severimde o kadar da Ashley gibi değil.Ashleyin sesini duydum sanırım gelmiş olmalıydı.Hemen odaya girdi ''Naber Hannah ? '' ''İyi Ash senden naber'' ''Bende iyi işte internette geziyodum biliyor musun twitterde Harry Styles beni takip etmiş çok mutluyum.'' ''Off Ash bi bıkmadın şunlardan neyse benim seninle konuşmam gereken bir konu var.'' Ashley soru soran gözlerlerle bana baktı ''Taşınıyoruz.'' Ashleyin gülmüş olduğu yüzü bi anda düştü ve ''Ne !'' dedi.Bende ''Evet Londraya taşınıyoruz.''dedim.Bi an gözleri dolmaya başladı aynen şöyle dedi ''Ama ben sensiz naparım okulda kiminle takılırım o sürtük kızlarlamı'' dedi.''Biliyorum Ashley ama elimden gelen birley yok babamın işi yüzünden.''Peki Jasop nolucak'' Bian kalbim durdu sanki ben onsuz napıcaktım ağlamaya başladım ben onlarsız orda naparım aynen şöyle dedim:''Ben orada naparım siz yoksunuz.''Ashleyle birlikte birbirimize sarıldık.Ashley şöyle dedi yazları gelirim ailemle ya da tek orda halam oturuyo dedi bi an güldüm ama Jasopu düşündüm o nolucak ''Ama Ashley Jasop noğlucak?'' ''Sende gelirsin buraya bizde kalırsın he olmaz mı ?'' Bende ''Haklısın dedim.Annem kapıdan içeriye girdi hadi Hannah bavulunu hazırla sonra da yat geç oldu yarın erkenden gidiyoruz bi an gözlerimden yaş gelde Ashleyinde öyle annem yanımıza gelip bize sarıldı ve şöyle dedi:''Ahh hadi ama ağlamayın gene yazın buluşursunuz Hannah sen anneannende kalırsın.''dedi.Bende gülüp''Tamam '' dedim.
1 Saat Sonra
Ashley eve gitmişti ve bende bavullarımı hazırlamıştım.Sıcak bir duş almaya karar verdim.Banyoya girdim ve sıcak suyu açtım.Duş gerçekten çok iyi gelmişti.Pijamalarımı giyip yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undyin Love
RomanceHannah çok iyi bir kız masum iyi arkadaşa sahip o Ashley.Ve sevdiği çocuk Jasop ona aşık olduğunu Jasop bilmiyor.İleride başına neler geleceğinden haberi yok.