Sabah
Kalktığımda yatağımın üstünde zıplayan küçük kardeşimle karşılaştım ahhh Edward bana hiç rahat bir uyku yokmu.''Abla hadi hazırlan kahvaltı yapıp yola çıkıcaz. ''Tamam sen aşağı in ben geliyorum.'' Olumlu anlamda başını sallayıp aşağı indi.Bende banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Dolabın karşısına geçtim siyah dar paça pantolunumu giydim üzerine de salaş bir kazak.Ve günlük makyajımı yaptıktan sonra ayakkabılarımı giydim.Aşağı indiğimde herkeze günaydın dedikten sonra kahvaltımı yapmaya başladım.Sofrada sessizlik olmuştu ama bi an sessizliği babam bozdu ''Hannah sana orada güzel bir üniversite ayarladım oraya gideceksin'' bende ''tamam baba'' dedim.Kahvaltımız bittikten sonra annem konuştu ''haydi çocuklar hazırlanın yola çıkıcaz''.Odama çıktım ve sonra yatağıma oturdum.Komidinin üstünde Ashley Jasop ve benim komik pozlar verdiğimiz fotoğrafa baktım gözlerimden bian da yaş geldi. Bi dakika ne ben Jasopu aramadım hemen haber vermem lazım.Telefonumu cebimden çıkarttıktan sonra her şeyim yazan tuşa bastım onu telefonumu öyle kaydetmiştim.Çalıyordu ve birden onun o mükemmek sesini duydum ''alo Hannah naber'', ''iyi Jasop sana bişey söylemem lazım'' '' neymiş o '' ''ben gidiyorum daha doğrusu taşınıyoruz'' ''ne nasıl olur neden?'' '' babamın işi yüzünden ben seni çok özlicem üzülme yazın gelicem görüşücez merak etme'' ağlama sesi duydum o ağlıyodu kahretsin ''Jasop lütfen ağlama benide üzüyosun'' '' Hannah bu dostluk hiç bitmeyecek yazın görüşücez tamam mı ?'' ''tamam söz'' ''seni seviyorum Hannah sen benim en iyi arkadaşımsın'' bi anda kalbim yerinden çıkmış gibi oldu cevap verdim ''tamam bende baybay'' telefonu kapattım ve hıçkırıklara boğuldum bu siktiğim hayattan nefret ediyorum.Annem odaya girdi ''Hadi Hannah gidiyoruz.'' '' tamam geliyorum'' bavulumu alıp son kez odama baktım ve Ashley Jasop ile olan fotoğrafımızı alıp çantama koydum ve odadan çıktım.Arabaya bindim içimden şöyle dedim ''BEKLE BENİ LONDRA BEN GELİYORUM.''
YARIM SAAT SONRA
Havaalanına geldik uçağa yetişmiştik.Uçağa bindikten sonra sesler geldi ''evet sayın yolcularımız herkez kemerlerini taksın uçuşa çıkacağız'' kemerlerimi taktıktan sonra uyumaya başladım.''Evet sayın yolcularımız inişey hazır olun sesiyle uyandım evet gelmiştik.Uçaktan indikten sonra dışarıda bir çığlık sesleri duydum bir sürü kızlar oradaydı kalabalık vardı.Bir baktım ne karşımda ONE DİRECTİON direk fotosunu çekip Ashleye yolladım mesajı gördü ve aniden beni aradı ''Alo lanet olsun onları görmüssün '' evet gördüm ne var bunda neyse baybay işim var ''bay bay cadı ''.Babamla oraya ilerledik One Direction bizim yanımıza doğru geliyordu ne koskoca One Direction şaşırdım babama şöyle dedim '' baba onlar seni nerden tanıyor'' babam şöyle dedi ''benim işim bu kızım nerdeyse onların güvenliğini koruyorum onların işlerini ben yapıyorum'' dedi.Bende başımı salladım.Kıvırcık saçla Harry olan konuştu ''Merhaba Bay Max'' (babasının adı Max) babamda gülümsedi hepsiyle selamlaştı ve sıra bana geldiler Niall olan çakma sarışın şöyle dedi ''Merhaba küçük hanım bende şöyle dedim ''ben küçük değilim'' dedikten sonra hepsiyle selamlaştım ve sıra Zayne gelmişti çok havalıydı ''Meraba havalı'' dedi bana bende şöyle dedim ''hah ben mi sen kendine bak dünyaca BAD BOYSUN diye kendini ne zannediyosun.'' ben kapak lafı soktuktan sonra eve doğru ilerlerdik ve bizimle doğru eve geldiler koltuklara oturduk ben onlara şöyle dedim '' benim en yakın arkadaşım sizin çok koyu bi hayranınız hatta daha demin mesaj attım onlar yanımda diye bildiğin çığlık atıı sen Harry olan sana çok düşkün söylim'' hepsi gülmeye başladı Harry şöyle dedi ''vay canına peki ya sen bizim hayranımız mısın '' bende şöyle dedim ''hayır fazla düşkünlüğüm yok'' dedim onlarda ''peki'' dediler.
YARIM SAAT SONRA
Bu Zayn denen havalı sabahtan beri bana bakıyodu sinir ya mutfağa ilerledim su içmek için zaynde arkamdan geldi ''selam'' dedi bende ''selam'' dedim lafı koyuldum ''sen neden sabahtan beri bana bakıyosun'' oda cevap verdi ''bu tipsizliğine bakınca gülemsim geliyoda ondan'' kalbimi o kadar çok kırmıştıki bardağı tezgaha koyup odama çıktım.Üzüldüğümü anlamıştım ama benim adım Hannnah ise senden bunu intikamını alıcam Malik.
İyi Okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undyin Love
RomanceHannah çok iyi bir kız masum iyi arkadaşa sahip o Ashley.Ve sevdiği çocuk Jasop ona aşık olduğunu Jasop bilmiyor.İleride başına neler geleceğinden haberi yok.