3.Bölüm

7 1 0
                                    

Odamda oturuyordum şuan Ashleyi aramaya karar verdim.''Alo Ashley naber'' ''ya Hannah sen onu boşwer sen gerçekten onları gördünmü.'' ''Evet şuan da bizim evdeler aşağıdalar ben de odamdayım'' ''nee oha inanmıyorum aaaaaaa'' '' Ashley yavaş ol istersen aşağı gidip telefona onları verebilirim'' ''ne mi derim tabiki de evet çabuk ol '' ''tamam bekle'' aşağı indim hepsi bana anlamsızca bakıyodu.Ashley arkadaşım sizinle konuşmak istiyor Harry kulağına aldı konuşmaya başladılar.

15 DAKİKA SONRA 

Off yeter ama Ashley kaç dakikadan beri ağzın bi susmadı Zaynin elinden telefonumu aldım Ashleye şöyle dedim '' Ash kontürüm bitiyo bay bay '' Zayn ayağı kalkıp kızgın gözlerle bana baktı ''sen naptığını sanıyosun o benim hayranım tamam mı konuşabilirim'' dedi çok sinirlenmiştim bende şöyle cevap verdim ''bikere o telefon benim istediğimi yaparım '' dedikten sonra koltuğa oturdum.

YARIM SAAT SONRA 

Babamın kulağına sessizce ''baba benimle mutfağa gelirmisin'' dedim.Mutfağa doğru ilerledim babama şöyle dedim '' baba yeter ama bunlar gitmeyecek mi ?'' babam şöyle dedi ''bu akşam burada kalıcaklar yarında seninle birlikte gezecekler'' tam ağzımı açacakken ''itiraz yok'' ''of baba'' annem seslendi ''haydi yemeğe'' herkez sofraya oturmuştu Zayn karşıma oturmuştu bana güldü ben de aldırmadan yemek yemeğe başladım.Zayn ayağını bacağıma götürüp vurdu aniden ''aaahhhh'' demiştim herkez bana baktı o sırada Zaynde gülüyodu bende ''yok bişey'' dedim.

       Yemeklerimizi yedik masayı topladık annemle sonra da içeri geçip televizyon açtım izlemeye başladım.Kapı çaldı kalkıp açtım aniden karşımda boyalı fil duruyodu buk kim ki şimdi havalı havalı bana bakerken içeriye girdi.''Heyy noluyo böyle içeri giremessiz burası benim evim'' bana şöyle dedi ''sen benim kim olduğumu biliyo musun ben PERRİE EDWARDS ZAYN MALİK'in sevgilisiyim'' o anda saçını yolasım geldi ve kendimi zor tuttum Perrie denen gerizekalı Zaynin yanına geçip oturdu.İçimden şöyle dedim ''ZAYN BENİM OLMASSA SENİNDE OLMAYACAK BOYALI Fİl.''

Undyin LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin