4.Bölüm

17 1 0
                                    

Yaklaşık yarım saat geçmişti karşımda ki boyalı fil bana acınırcasına bakıyordu hayır yani tipimde ne vardı ki ??. 

Louis konuşmaya başladı '' ee Hannah üniversite kaça gidiyosu ?.''

''Son.''

''Hımm büyümüssün''   bende kafa sallayıp '' evet dedim '' Zayn'e baktığımda Perrie ile fısıldaşıyorlardı şu Perrie midir nedir uyuz oldum ya.

''Neyse iyi geceler ben odama çıkıyorum.'' Diyip merdivenlerden yukarı çıktım.Odama girdiğimde sıçak bir duş alıp pijamalarımı giydim.Tam uykuya  dalıyordum ki kapıdan biri içeriye girdi.Bir baktım gelen Perrieydi ne işi var bunun burda.

''Senin burda ne işin var.'' Perrie bana doğru yaklaşıyordu ve yaklaşınca şöyle dedi ''Zayn benim onu benden alamassın salonda otururken ona nasıl baktığını gördüm küçük şeytan.'' Ama gerçekten sinirlenmiştim.Saçını tuttuğum anda yere yapıştırdım.''Sen kimsin ki beni tehdit ediyorsun şuna bak bak Perrie bu seni son uyarışım eğer bir daha böyle birşey yaparsan seni döverim anladınmı beni ?'' Kafasını salladı ve odadan çıktı.Bende yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

               Sabah kalktığımda banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve kıyafet olarak kot kısa şortumu giydim üzerine de bir tişort geçirip ayakkabı olarak converse giydim,saçımı düzleştirdikten sonra günlük makyajımı yapıp aşağı indim.İndiğimde herkez sofraya oturmuş kahvaltı yapıyordu ve şu filli boyada o neden burada ki ?.Sofraya oturup herkeze ''günaydın'' deyip kahvaltımı yapmaya başladım.Babam sofradaki sessizliği bozup konuştu ''Hannah bugün çocuklarla gezmeye gideceksin seni gezdirecekler.''  Bende kafamı sallayıp  ''Tamam'' deyip gülümsedim.Zayn de şöyle dedi ''evet çok eğleneceğiz.'' deyip sinsice sırıttı.Ahh bunun benimle derdi ne ?.

              Yemeklerimizi yedikten sonra masayı topladım ve mutfağa geçtim.Telefonum çalıyordu ahh telefonum içerideydi hemen içeri geçip masadan telefonumu aldım herkez bana bakıyordu.Telefonuma baktığımda Ashley arıyodu.

       ''Efendim Ashley'' deyip merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.

        ''Kanka sana bir sürprizim var kapıyı aç'' 

         ''Tamam'' deyip aşapı inip kapıyı açtım.Karşımda Ashley duruyodu bi anda ikimizde çığlık atmaya başladık ve birbirimize sarıldık.

          ''Ashley senin burada ne işin var'' 

           ''Kanka okullar tatil olduğu için bende geldim sonuçta okullar tatil ehh heralde misafir kabul ediyorsunuzdur ?.''

            ''Saçmalama Ashley geç içeri'' 

     Gülüp içeri girdi ve bi anda çığlık attı kesin çocukları görmüştür deli ya bu kız.Salona girdiğimde hepsinin üzerine atlamıştı çocuklar neredeyse boğulucaktı.Ashley şöyle dedi :

         ''Ahhh inanmıyorum'' deyip ağlamaya başladı.Bende şöyle dedim :

      ''Bende sana inanmıyorum Ashley onlar için mi ağlıyorsun.'' Diyip Zayn lafa daldı :

       ''Bizi seviyorsa sanane sen ne karışıyosun.'' offf sinir olmuştum Ashley hayla ağlıyordu.

     1 SAAT SONRA 

            Ashley üstünü giyiyordu çünkü çocuklarla gezmeye gidicektik iyiki Perrie gelmiyordu o çoktan gitmişti.Ashley üstünü giyerken konuştu :

           ''Hannah koskoca 1D ile gezmeye gidicez ve onlarla vakit geçiricez inanamıyorum ve kameralar bizi çekicek.''

                ''Ashley ya şunlardan ne alnlıyorsun ne var ki bu çocuklarda.''

         Ashley saçını yapmaya başladı.Annem içeri girdi ve konuştu.

               ''Kızlar çocuklar da bugün burada kalacaklar biz öyle istedik.'' 

                 ''Ne ama neden ?''

                 ''Çünkü biz bugün babanla birlikte iş yemeğine gidicez ve bugün orada kalıcaz birazdan da çıkıcaz siz eve gelince istediğinizi yapın eğlenin.''

          ''Off tamam.''

Annem odadan çıktı ve Ashley çığlık attı.

         ''İnanmıyorum ya''

Off bakalım bugün Zayn Malik bana neler çektirecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Undyin LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin