Prolog

2.1K 41 2
                                    

"Err, Cinta Burung?"

2012 © All Rights Reserved

Saya ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih di atas kesudian anda menjengah ke alam fantasi saya ini. Cerita ini tak seberapa je kalau nak dibandingkan dengan cerita-cerita yang telah dicipta oleh orang lain. But, thanxlah bagi siapa yang sudi baca. Jangan lupa baca karya saya lagi satu bertajuk 'Wa Kawin Muda Woah!'. Tu sahaja kata alu-aluan daripada saya. Enjoy!

Vote + Comment =

VOMMENT...!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Prolog

"Baiklah, sekarang saya ingin memperkenalkan seorang guru baru yang baru sahaja bergelar guru, . . . "

Bla, bla, bla, bla, bla.

Suasana di dalam dewan sudah mula meriah.

"Dipersilakan Encik Fareez Ashraf memperkenalkan diri," kata pengetua kami.

"Assalamualaikum dan selamat sejahtera, semua. Seperti yang telah diberitahu oleh Encik Fauzan tadi, nama saya Fareez Ashraf Bin Amir Iskandar. Berumur 23 tahun. Masih teruna . . . "

Hahaha!!! Suasana yang sunyi sepi dek pelajar perempuan yang terlalu fokus pada penampilan cikgu itu tadi menjadi meriah semula disebabkan 'berita gembira' yang diutarakan Encik Fareez kita itu tadi.

"Ini merupakan pengalaman saya yang pertama menjadi seorang guru. Jadi, saya harap semua orang boleh bekerjasama dengan saya sepanjang saya mengajar di sini. Urm, saya rasa itu sahaja yang ingin saya sampaikan. Terima kasih." Cikgu Fareez tersenyum manis ke arahku sewaktu ayatnya yang terakhir.

Err, Cinta Burung?Where stories live. Discover now