Capitolul 1-

28 3 0
                                    

Prima data in viata cand nu stiu ce sa fac ..viata mea!S-a sfarsit ..simt cum ma sting cand imi amintesc de oamenii cei mai importanti din viata mea..cu ce am gresit Doamne?De ce mi-ai luat tot ce iubeam mai mult pe lumea asta?Puteai sa imi ei toti banii,faima si tot..puteai sa ma ei pe mine ,dar sa le dai parintilor mei zile!De ce ai lasat 2 copii fara parinti?Au trecut 10 ani de la moartea lor si tot nu am putut sa trec peste..DE CEEEEE? De ce ai ales sa ne faci asta?Stiu viata asta e atat de nedreapta pentru unii..dar noi cu ce am gresit?Am fost mereu la locul nostru..am fost mereu ascultatori...ne-am iubit mai mult parintii decat pe noi insine!Dar nimic nu este in favoarea noastra?De ce ne-ai lasat bani,faima si astea si ne-ai luat parinti..defapt de ce acel om ia omorat?Avem doar 10 ani..si fratele meu 15 ..nu stiam nimic..ne era frica de lume..Nu-mi vine sa cred cat e de nedreapta viata..Dar din momentul acesta promit ca o sa ma schimb!O sa incep sa tratez cum sunt tratata ,m-am saturat de tot! M-am saturat sa ma tot ascund,doar ca sa nu am aceeasi soarta ca si parintii mei!Mai ales acum cand au aflat ca noi doi inca suntem in viata!Nu stiau ca noi existam atunci cand i-au omorat pe ei! Nu mi-e frica,doar ca nu sunt in stare sa fac lucruri pe care ei sigur le-ar face!De ce imi urăsc oamenii astia familia?De ce vor sa ne omoare?Cu ce am gresit noi?..Am ales sa distrug tot!Pentru ca si mie mi-a fost distrusa viata,copilaria..mi-au fost spulberate visele,amintrile langa celor dragi!Pentru asta cel ce mi-a distrus tot sa se pregateasca! Si o sa iasa urat!In acesti 10 ani in care am stat ascunsa mi-am angajat cei mai buni oameni pentru a ma invata tot ce stiu! Am facut incontinuu 10 ani la rand,Kickbox,box,am fost invatata sa ma apar,sa trag cu arma si tot!M-am pregatit..Am devenit tot ce nu credeam ca o sa devin!Din fata simpla,timida,cuminte care eram am devenit fata rea,tupeista cu un orgoliu imens ..doar un lucru mai este ca in trecut!Sunt simpla ! De azi am decis sa Calc Pe Urmele Trecutului! DECI FERESTE-TE !VIN!
____________________________________
Hei am decis sa scriu o noua carte! Sper ca va place! Va puppp!💜💜💜 in poza este Perrie,Fata care vorbeste! Acest capitol este dedicat lui Theta-TH care ma motivat sa lupt in continuare si sa nu ma las mai prejos!Multumesc!Te ador!Respect Maxim!

Pe urmele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum