Perspectiva lui Justin
Am iesit afara si le-am strigat pe fete..ele ziceau ca vin la masina dar nu le vad pe nicaieri..in masina nu aveau cum sa se urce ca nu aveau cheile..mi se parea ciudat,eram panicat..la telefon nu raspundea..m-am apropiat de masina si am gasit lipit de parbriz un biletel in care scria asa:
"Credeai ca nu o gasesc?cat de prost si incapabil sa fi sa o lasi singura?A stat inchisa 10 ani..ce crezi ca va putea face?Mie si scarba de ea ..ai o ora sa o gasesti daca nu o omor!Atat pe ea cat si pe prietena ei !Si asta mi se pare o....penala sa nu folosesc acelasi cuvant!Iar dupa ce termin cu ea te caut pe tine!O sa o chinui ca in iad si daca nu o gasesti in timpul dat de mine o sa-ti trimit inima ei si cenusa corpului ei!Trecutul e pe urmele vostru!!!!!"
Banuielile mi s-au confirmat!E criminalul care mi-a omorat parintii!Il vad pe Zayn cum tremura si fierbe in el..
-Zayn ,haide sa luam pistoalele de acasa!Urgent!Sa le cautam!Oricum stiu unde s-ar putea afla!Sunt niste oameni prosti,au lasat foaia si pe vers-o era adresa!Hi sa ne grabim..
Perspectiva lui Perrie
Ma trezesc si o vad pe prietena mea legata de un scaun si uitandu-se la mine..nu am realizat unde suntem pe moment dar cand am incerat sa ma misc mainile si capul ma dureau foarte tare..apoi mi-am amintit..chiar daca eram obisnuita cu orice drog se pare ca mi-au dat o doza enorma ..niciodata nu am cazut de la asa ceva..dar cred ca mi-a dat o doza enorma!M-am chinuit sa-mi scot mainile dar nu puteam..ma simt neputincioasa..nu mi-e frica..dar stiu ca fratele meu e ingrijorat si asta imi rupe sufletul..
-Selena ..esti bine?
-Da..mi-e frica..nu am fost niciodată intr-o situatie ca asta..inima imi bate de 100000 de ori pe minut..
-Nu-ti fie frica,incearca sa te calmezi si pastreaza-ti mintea curata nu te gandi ca esti rapita..gandeste-te ca esti cu Zayn si te-a legat pentru un joc..sti de ce?In lumea asta trebuie sa fi fara frica pentru ca daca frica iti patrunde sub piele esti un om Mort!
Numai cat aput sa gat bine de spus cuvintele si usa se deschide..un om brunet ,bine facut intra pe usa din metal
-Frumoaselor!Se pare ca v-ati trezit..nu asteptam sa o faceti atat de repede dar aveti sange bun in voi!Vocea lui ironica sparge linistea!
-Cine esti?De ce ne-ai adus aici?Ai motive intemeiate si eu nu stiu?
-Fi atenta la mine!Sa nu mai ai curaju sa zici ceva ca nu stiu ce iti fac!Daca in 20 de minute nu apare fratele tau sa il omoram pe el o sa facem asta cu voi ,clar?
O vad pe Selena speriata si nu stiu ce sa fac sa o linistesc..imi trebuie timp!Trebuie sa trag de timp..
-Bine,am inteles!Sti cand eram mici,cel putin in cazul meu ma uitam la desene cu tom si jerry si ei tot timpul se bateau,sau faceau anumite prostii..mereu cel mic castiga..dar de ce?Si oamenii aceia care erau doar pe jumatate..misterul copilariei mele..sau magicieni..nu am inteles cum pot sa faca sa dispara si sa apara oameni..au atat talent..sau e doar iluzie?Uite asa am facut si eu acum..oare asta e magie?Sau doar iluzie?
-Ce tot spui acolo?Ai înnebunit?
-Te-am dus de nas!In timp ce tu imi ascultai povestile copilariei..eu m-am dezlegat,ciudat nu?
Problema era ca eram legata si la picioare..a venit catre mine la auzul cuvintelor,char daca era unu din ce-i mai tari oameni ai criminalului fara scrupule care mi-a omorat parintii o sa ii fac fata..am vazut ca avea o siringa in mana cu un lichid care sigur era drog cu somnifer dar l-am lasat sa mi-l adreseze..am vazut ca era mai mult drog decat somnifer si nu ma afecta cu nimic eram sigura cam 90% dupa..M-am facut ca am adormit,a venit in spatele meu sa-mi lege mainile,dar nu a apucat decat sa puna sfoara pe ele ..chiar daca aveam rani si la maini si la picioare nu m-am lasat..si ce ciudat sfoara la picioare imi era legata de botinele albe..i-am dat un cap in gura si el a renuntat pentru o secunda la ce facea..m-am descaltat si cum era ametit de la lovitura puternica am inceput sa-l iau la bataie pana a cazut jos..am mers catre el si i-am zis "Data viitoare antreneaza-te mai bine!"Prietena mea era uimita de ce se intampla..Am dezlegat-o si in ciuda faptului ca eram ranita nu mi-am putut lasa botinele acolo..am luat-o de mana si am iesit cu grija pe usa de metal a cladirii care ma sperie..cand am ajuns in parcare nu era nici-o masina pentru a putea pleca dar am vazut masina fratelui meu si am stiut ca nu o sa ma lase aici nici daca eram moarta!
-Hei Fratelo,de ce esti asa uimit?Ai uitat cine sunt?
-Pretioasa mea!!!Am crezut ca ti-au facut vreun rau!
-Cata dramatizare,Ceao Zayn!Imi ramai dator ca am salvat-o!Acum hai porniti ca in orice moment ar putea aparea!
____________________________________
Heiii!💙💙💙am venit cu un capitol nou !Sper ca va place! Acest capitol este dedicat lui AndreeaAriesan ClaudiaAnamaria2 va pupp 💙❣ la Media Daniel
CITEȘTI
Pe urmele trecutului
Teen FictionPerrie Edwadrs fata simpla,tupeista cu un orgoliu imens..urmarita de trecut! Zayn Malik baiatul rau,arogant dar cu un suflet imens.. Impreuna sunt de neoprit! "In lumea asta trebuie sa fi fara frica,pentru ca daca frica ti se strecoara pe sub piele...