M-am trezit in dimineata asta cu o pofta de viata extraordinara!Nici nu a fost nevoie sa vina Justin sa ma trezeasca sau sa imi sune alarma aia nenorocita pe care nu o suport..Azi e o zi speciala in sfarsit am terminat si facultatea pe care in ultimul timp am cam neglijat-o..De azi viata mea se schimba complet ..cu totul ca sunt bogata..adica tatal meu a fost cel mai renumit om de afaceri in America si Mama secretara Presedintelui..nu ma mandresc cu asta..am ales sa-mi schimb numele din Bieber in Edwards doar ca sa scap de cosmarul asta nenorocit care ma tot urmeaza peste tot..dar cu tot cu asta am un frate minunat pe care il iubesc cel mai mult de pe lumea asta !Cel care m-a motivat sa zambesc si sa trec peste este el!De cand au murit parintii mei m-am ascuns de toata lumea inafara de el..nu am avut prieteni de 10 ani si nici nu cred ca o sa o fac..iar facultatea a fost privata asa ca eram doar eu si un profesor care stia toate materiile pe care eu le invatam..Dar azi am de gand sa ma schimb!Vreau prieteni!Sa-mi creez amintiri pe care le voi povesti copiilor si nepotilor mei!Am nevoie de iubirea unui prieten care sa ma ajute sa trec peste! Inafara de oamenii care m-au invatat sa ma apar si sa distrug si profesorul de la facultate nu am mai intrat in contact cu nimeni .. generala,liceul si facultatea mi le-am facut cu acelasi profesor...Sunt gata de orice v-a urma deci..sa inceapa JOCUL!
-Tezest-....
-Sunt treaza nemernicule, ce vrei?spun pe un ton amuzant si sarcastic..
-Haide trebe sa mergem sa cumparam haine si tot ce mai trebuie prin casa, pe seara o sa dam o mica petrecere penru sora mea prețioasă si oamenii care au facut-o puternica!
-Cand ai de gand sa mi-o prezinti si mie pe aia ce imi fura fratele?Scorpia...si ce oameni?Ai innebunit? Ma prefac ca nu stiu despre ce vorbeste doar pentru al enerva..
-Tu esti aia pretioasa mea!Si oamenii aia sunt prietenii mei in care am incredere!
-Tu inca nu ai invatat sa nu ai incredere in nimeni?Nici in mine ca sunt sora ta..nici macar in propia persoana! Oamenii in fiecare zi is iau cate o masca noua ..si nu vreau sa cazi in plasa lor..azi sunt cu tine si maine te tradeaza..
-Pretioasa mea nu am incredere doar in tine nici in mine nu am cata am in tine!Tu esti singura pe care o iubesc si in care am incredere!
-Bine ingerul meu!Haide sa mergem la cumparaturi,ce mai stai?
-Mergem acum da sa sti ca o sa vina un prieten de al meu si o sa i aduca si pe sora lui..e o fata de milioane o cheama Selena,iar pe el Zayn!
Am pufnit din nas gest care l-a enervat pe Justin deci nu aveam ce sa zic..Ma luat de mana dupa ce m-am incaltat si mi-am luat cardiganul deasupra maieului de culoare alba..si stati sa ma laud putin..aveam o pereche de pantaloni scurti negri,maieul alb bagat in pantaloni,cardigan de aceeasi culoare cu pantaloni si o pereche de botine albe, inalte, de o frumusete rara..care sunt acoperite cu dantela de culoare neagra ,una din cele mai scumpe,iar fratele meu avea o pereche de pantaloni lungi,negri,asortati cu un tricou de culoare alba si o pereche de tenisi de aceeasi culoare..zici ca eram doi ingeri coborati pe pamant!Am iesit din casa si ne-am urcat in masina noastra un Subaru alb cu geamuri fumuri..am mers jumatate de drum fara sa scoatem niciun cuvant pana am fost întrerupti de un vibrat puternic care se pare ca e telefonul lui.. Nu stiam cu cine vorbeste doar auzeam ca ii tot zicea persoanei respective "bine" "da" "da" "cu Perrie" "bine" "ne intalnim acolo" "da" "pa'' .Eram atat de concentrata sa aud ce vorbeste incat nu mi-am dat seama ca terminase..
-Ce tot pandesti ?
-Cu cine vorbeai?spun curioasa..si mai ales cum sunt curioasa din nastere..nu-mi place sa astept..vreau sa se raspunda inainte sa intreb..
-Cu Zayn ,o sa vina si el cu noi la cumparaturi si cum i-am zis ca esti si tu o aduce si pe Selena..un zamvet pervers i se aseaza pe fata lui frumoasa..
-Hai nu mai fi asa morocanoasa si accepta ca trebuie sa socializezi si cu alti oameni..
-Mda..bine..vorbele mele seci se pare ca nu m-au parasit nici acum..simteam ca ceva nu o sa iasa bine daca vin cu noi..dar ok..nu ma puteam opune..Dupa inca 10 minute de mers am ajuns in fata supermarketului care se pare ca abia acum a fost deschis cu totul ca e ora 17..
-Justin!striga o fata fin indepartare dar nu o cunosc..nu stiu cine ar putea fi..
-Hei Selena,Ceao frate !Ea e sora mea Perrie!Banuielile imi sunt confirmate cand le aud numele ...doamne Zayn e atat de frumos!E brunet are ochii caprui ..care te fac sa te pierzi cand ii privesti !Doamne multumesc ca mi l-ai dat! Constinta proastaa!!terminaa!!
-Perrie!Mai esti cu noi?Fratele meu drăguț ridica mana in aer pentru am capta atentia..
-Da ba da!Haideti sa intram! Simt cum sunt prinsa de mana si cand ma intorc spre surpinderea mea era Zayn!
-De ce nu ne bagi in seama?Nici nu ai salutat ..totusi macar aia 7 ani de acasa...mi-am tras mana ..pentru prima data dupa 10 ani vorbele lui m-au ranit iar..am luat-o inainte si ma-am dus intr-un colt unde erau ciocolatile si chestiile astea dulci..am vazut-o pe Selena ca fugea spre mine ..
-Hei Perrie..te rog iarta-l pe fratele meu..nu a vrut sa zica asta ..
-Stai linistita Selena..e ok..uite-i ca vin..
-Per-...
-Nu zice nimic ..m-am saturat de scuze..si Justin..sa sti ca am nevoie de gloante dupa ce mergem de aici...doar ca mi-am lasat pistolul acasa...si am nevoie de un set sa fie oarbe,unul normale si unul tranchilizante..la auzul cuvintelor mele Zayn si Selena au ramas muti..probabil nu se asteptau la asta..iar fratele meu a dat din cap in semn ca da adica o sa imi cumpere ieiiiii!Nu de alta dar daca o sa facem petrecere..nu se stie la ce ne asteapta..Dupa ce am terminat de facut cumparaturile ..am mers sa le platim iar eu cu Selena am zis ca mergem afara la masina pentru a manca croissantul ce l-am cumparat..
-Selena,haide sa ne cunoastem mai bine..poftim mananca si tu !
Am ajuns la masina si stateam cu fundul pe ea amandoua ..am simtit cum cineva se apropia de noi dar eram sigure ca erau Fratii nostri..cand deodata...am simtit cum mi-a fost atasata o batista cu o substanta greu de inhalat si mi-a fost adresata o injectie care m-a lasat fara puteri..m-am uitat la Selena si cu ea au facut acelasi lucru ..am prins-o cat am mai putut de mana ..dar am cedat..ma simteam paralizata..iar apoi vedeam negru ..numai negru..
____________________________________
Heii 😍Am venit cu un capitol nou! Astept pareri❣❣ Acest capitol este dedicat lui Alessia_Alee123 (multumesc pentru coperta!) Kill-Em DaianaDragos9 ClaudiaAnamaria2
La media Perrie Edwards si Justi Biber
CITEȘTI
Pe urmele trecutului
Novela JuvenilPerrie Edwadrs fata simpla,tupeista cu un orgoliu imens..urmarita de trecut! Zayn Malik baiatul rau,arogant dar cu un suflet imens.. Impreuna sunt de neoprit! "In lumea asta trebuie sa fi fara frica,pentru ca daca frica ti se strecoara pe sub piele...