Capitolul 5

14 0 0
                                    

Perspectiva Selenei

Nu imi vine sa cred ca am scapat cu viața..fata asta chiar e mai bu a decat mi-am imaginat..l-a manipulat pe omul acela ce vroia sa ne omoare doamne o ador...mereu am vrut sa fiu si eu asa..dar nu s-a putut..parinti mei..ma urasc si nu imi permit asta ..Ei nu suporta sa ma vada in fata ochiilor..trebuie sa fug..dar nu o sa-l las pe Zayn acolo cu ei..chiar daca pe el il iubesc..e fratele meu si nu pot sa risc..
-Zayn...Trebuie sa vorbim ceva...
Dupa ce i-am zis cuvintele astea s-a asezat pe scaun langa noi si a inceput sa se hidrateze cu o cafea ce era al dracului de buna!
-Te ascult scumpa mea!
-Vreau sa plec..nu mai suport..nu mai vreau sa traiesc in infernul asta ...te rog ajuta-ma !Perrie!Te rog ajuta-ma tu!...izbucnesc in plans..simt cum mi se rupe inima bucatica cu bucatica!
-Selena linisteste-te te rog..stiu ca esti speriata..dar te rog..promit ca nu o sa se mai întâmple asta!Zayn,Justin ziceti si voi ceva!
-Surioara mea..o sa fie bine.
Perrie hai sa vorbim..Selena o sa stai sa vorbesti Justin..
********
-Doamne Zayn..de ce nu mi-ai zis asta?De ce nu ati aparut mai devreme?Si cum ma placi?..Ma sti de 2 zile...
-Nu am vrut sa sune asa..adica ..nu stiu simt o atractie intre noi ..e ceva..o conexiune ceva..
-Zayn !Intelege ca nu exista nimic intre noi!Maine o sa plec cu sora ta in Spania pana se linisteste!Dar o sa imi continui planurile de acolo!
-Nu te rog!Nu o lua!Nu-mi lua iubirea...
-Ba da am incheiat subiectu!
Perspectiva lui Perrie
Ce stie el de iubire?Ce e iubirea?Eu nu o mai simt demult!Chair daca ma atrage ..nu pot face asta!Am suferit destul!

AUTOR
Ce este iubirea?Iubirea este un sentiment complex care se simte diferit de la persoana la persoana..primi fluturasi care iti trec prin stomac...unii se indragostesc cu usurinta,intens,crezand ca nu o sa mai experimentezi niciodata asta!Oare asa e si in cazul lor?Oare ei se iubesc?Intrebari fara raspuns...
____________________________________
Heii sper ca va place!va pupp❣❣😍😍la media Zayn si Perrie❤

Pe urmele trecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum