Perspectiva lui Perrie
Crazy in love?Oh da..am ales sa plec..sa renunt la tot..plec!Plec,sa imi caut linistea..dar o voi gasi?Nu prea cred..cand ma gandesc ca pot sa mor in fiecare secunda..A trecut deja o luna de cand nu mai stiu nimic de Justin si Zayn..In schimb Selena e cu mine..macar atat..ne-am apropat foarte mult si asta e bine..Suntem fericite..dar ne lipsesc baietii..nu m-am aratat dar ei..pot fi MORTI!..
-Perrie..am primit un telefon...mi-e frica..E agitata..simt ceva ce ma apasa in piept ..oare ce se intampla?Imi imtinde telefonul sa vad mesajul ..dupa ce am citit l-am scapat jos!Innebunesc!E de la Criminalul parintilor mei!Scrie asa:
Vad ca te distrezi micuto!In curand nu o sa o mai faci!Te vreau!Si te vreau acum!O sa ai aceeasi soarta ca si parintii tai!Sau poate mai rea!O sa te gasesc!Te caut si in gura de sarpe!"
Nu inteleg cine e..sau ce se intampla..Dar stiu ce am de gand sa fac!Ma reintorc!
-Selena!Urgent!Fa bagajele !Ne intoarcem!Am ceva de rezolvat,pana atunci..termina de strans pe aici!
Parasesc camera ..dar am de gand sa joc cum trebuie..Am invatat ceva in ani in care am fost inchisa ..aveam timp sa gandesc..casa asta e supravegheata cu camere !Ei stiu fiecare pas al nostru ..dar nu si ce se ascunde in mintea mea!..Dupa ce am studiat bine casa mi-a venit o idee..Nu ma pot intoarce!Nu o pat face langa Selena..o sa fie periculos nu ii pot pune viata in pericol!Mi-am pus o conditie!Nu o sa mai pierd pe nimeni!Dupa ce am scapat de camere mi-am scos telefonul din buzunar si am sunat prima persoana pe care am cunoscut-o aici!Kayla..e o tipa care seamana leit cu mine!
-Kayla!Imi faci un favor?
-Orice!Doar zi-mi de ce e vorba!e o fata dura..insetata de razbunare..e exact eu!Povestea ei..e si povestea mea..nu are nici un strop de frica in sange..criminalul ce i-a omorat mama e cel care i-a omorat si pe ai mei!99% stim asta!Am aflat ca e exact aceeasi data..ea nu are pe nimeni..e saraca..Zici ca suntem gemene..doar la fata nu semanam atat de tare..
-Vreau sa mergi cu Selena la Justin..am primit un mesaj si e de la omul ce ne-a omorat parinti..nu pot sa ii pun viata in pericol..si daca e cu tine stiu ca e bine..
-Atat tot vorbesti!Vezi ca sunt in fata casei..sun-o sa iasa odata!De cand o astept!
-Esti chiar buna..ai grija ..casa e supavegheata sa nu iesi din masina..vezi tu cum o dai..Te pup pa!
Bun am scapat de un gand!Imi iau armele care le mai am si plec!Nu-mi vine sa cred ca fac asta, dar sunt nevoita!"O parte din mine nu crede in durere,Loveste-ma sa vezi cum prind putere!"Las biletelul pe usa casei dupa ce ma asigur ca au plecat..si plec de acolo..dupa ce ma asigur ca sunt deja in avion imi caut un plan..Imi iau masina si pornesc!Plec dupa ele!.
***********
Dupa cateva ore de mers am realizat ca sunt urmarita de o masina neagra..
-Nenorocitul!si-a dat seama!Sper sa fie bine Kayla si Selena !
-Da Perrie!Ce s-a intamplat?Te-a mancat vreo gaza?Acelasi sarcasm mi se aude din nou in timpane..e mai bine ca niciodata!
-Dada!Sunteti bine?Ati ajuns acasa?
-Da suntem cu Justin si Zayn!Sa vezi ce am ras cand mi-au vazut fata!Au crezut ca sunt tu..
-Bun !Aveti grija de voi!Ai grija de ei !Incerc sa ajung acasa da sunt urmari-..
-Perrie!Esti bine??Te rog hai acasaaa!Vocea lui Zayn speriata imi distruge timpanele..nu pot sa uit cuvintele lui!Imi spunea ca ma iubeste da eu am ales sa plec!Nu e corect sufăr..mult mai mult decat trebuie..in fiecare secunda ma gandesc la el..oare e bine ce fac?Nu mai apuc sa raspund ..deoarece simt cum sunt impina de o masina care s-a bagat in mine..e clar..inchid telefonul si incep sa accelerez cat pot de tare..mai am cam o ora pana ajung acasa!Sper sa fie bine..vroiam sa imi schimb traseul doar ca nu pot..mai ales acum cand m-a gasit!Aud cum geamul meu este spart de un glont care a intrat in masina mea nimerindu-mi mana!
-Oh!Ce zi buna!Am accelerat cat am putut de tare si am tras de volan pana am ajuns pe o straduta care imi scurta drumul !Am 20 de secunde pana o sa ma prinda din nou..Imi pun controlul in genunchi sa conduc ..un bandaj pe mana ca sa imi opreasca cat de cat sangele ..si imi iau pistolul..pun mana pe volan si am inceput!Erau din nou in spatele meu!Am inceput sa trag cateva focuri si se pare ca am avut succes pentru un moment..am scapat!Doamne iti multumesc!Am crezut ca e in masina mea cineva cand aud niste voci..dar de fapt era doar Kayla ..am uitat da inchid si se pare ca nu au inchis!Imi iau telefonul si aud niste strigate !
-Perrie!Tu fata da sun-o !Pleaca dupa ea!Unde e!Spune-mi sa o caut !O iubesc!Ce nu intelegi?
-Zayn ,eu zic sa vorbesti data viitoare mai incet!Esti mai ceva ca o fata ..spun eu amuzata si nesigura ca m-a auzit..
-Perrie,unde esti?
-Kayla am nevoie de ajutor!Acum intru pe strada mea da ma urmaresc doua masini ..nu doar una acum..lasa-i in casa si iesi doar tu afara!Ascunde-te dupa stalp si pazeste-mi spatele pana ies din masina!Acum !Hai!
Imi iau ghiozdanul cu toate armele si una in mana!Ies din masina si apuc sa trag si eu ..i-am omorat pe toti ..erau doar 4 ...defapt 6 doar ca 2 erau la volan!Am intrat in casa si spre deosebirea mea i-au luat si au plecat!
-Perrie!Zic toti impreuna si vin sa ma imbratiseze..mai putin Zayn..ma doare sufletul..lacrimile sunt gata sa iasa..dar cand imi aud numele rostit din nou doar de el imi mai dau o sparanta!Se indreapta spre mine cu pasi repezi si ma saruta!Ma simt cea mai fericita femeie!"Am vrut sa plec ,am vrut sa te uit,dar cerul n-a permis,destinul nostru era scris,intre oceane de foc si pasiune.."
-Te iubesc micuto!
-Si eu!Mi-ai lipsit mult!
____________________________________
Heii!Sper sa va placa!Am postat din nou!Va pup!
Acest capitol este dedicat lui AndreeaAriesan ClaudiaAnamaria2 ❤
La media Kayla (Gigi Hadid)
CITEȘTI
Pe urmele trecutului
Teen FictionPerrie Edwadrs fata simpla,tupeista cu un orgoliu imens..urmarita de trecut! Zayn Malik baiatul rau,arogant dar cu un suflet imens.. Impreuna sunt de neoprit! "In lumea asta trebuie sa fi fara frica,pentru ca daca frica ti se strecoara pe sub piele...