szaman/wiedzma/czarodziejka/czarownica

41 11 0
                                    

Wybierz sobie co to jest

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wybierz sobie co to jest... Ja tylko powiem, że...  A oto moje opowiadanie ;)

Sebastian siedział smutny, przy oknie w domu. Rodzice i rodzeństwo zapomnieli o jego urodzinach. Dziś kończył piętnaście lat... Był dumny, że tyle ma, bo wiedział, że nie codziennie się tyle kończy. Miał marzenie...

Jego przemyślenia przerwało pohukiwanie sowy, która siedziała na drzewie i patrzyła na niego swoimi dużymi ślepiami, tak jakby chciała mu coś powiedzieć.

Nagle sfrunęła z gałęzi na ziemię i drapała swoimi szponami w trawę. Poganiając go, aby się pospieszył...

Sebastian widząc to dziwne zjawisko nie zastanawiając się wybiegł z pokoju na korytarz, poczyń założył buty i ciepłą kurtkę, ponieważ październik tego roku był naprawdę zimny.

Wybiegł z domu.

Podbiegł do miejsca w którym była owa sowa... Lecz tam jej nie było. Zaczął się rozglądać za nią.

Usłyszał cichutkie pohukiwanie. Skierował swój wzrok w miejsce, gdzie uważał że była. Padło na drzewo sąsiada. Siedziała tam i czekała na niego. Był naprawdę ciekaw co się stanie, gdy za nią pójdzie.

Podszedł do drzewa. Gdy to zrobił sowa zerwała się do lotu i pofrunęła w kierunku lasu. Nie czekając, ruszył czym prędzej za nią po to, aby jej nie zgubić...

Był ciekaw swojej nowej przygody...

Cdn...

Przepraszam za błędy xD


Bazgroły Z Duszy WyjęteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz